Mode & Beauty alle pijlers

Sneakers onder een jurkje

22-04-2018 12:57 137 berichten
Hoi,

Met de zonnige dagen zie ik het superveel; sneakers onder een rok of jurkje.
Ik vond er zelf eerst niets aan, maar hoe meer ik het zie hoe leuker eigenlijk.
Wegens knieproblemen kan ik jammer genoeg niet meer op pumps lopen.
Ben op zoek naar leuke sneakers voor onder een zwart jurkje, welke kleur past hier het best onder?
Dacht zelf aan zwart?

Groeten,
Monique
Alle reacties Link kopieren
Koe1 schreef:
23-04-2018 17:07
Ik vind sneakers trouwens ook leuk staan bij de dames boven de 50. Ik doel dan meer op de merkloze sneakers, de sneakers met leuke strikjes (bloemetjes) erop etc. Straalt jeugdigheid uit vind ik!
Echt, ik ben 53 maar als ik deze post lees krijg ik het spaans benauwd. Leuke strikjes en bloemetjes op sneakers... please :facepalm:
Die satijnen veters vind ik trouwens ook enorm suf. Nouja, smaken verschillen natuurlijk en ieder zijn meug enzo.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Yasna schreef:
23-04-2018 20:23
Ik vind van niet.

Maar ik vind nog meer dat je vooral moet doen wat je zelf leuk vindt.
Als ik je vorige comment lees, vind jij sneakers toch sowieso lelijk onder een jurkje?
Alle reacties Link kopieren
hankypankyshanghai schreef:
23-04-2018 21:14
Als ik je vorige comment lees, vind jij sneakers toch sowieso lelijk onder een jurkje?


Klopt. Alle sneakers vind ik lelijk onder een jurkje.
Alle reacties Link kopieren
Ik :flirting: sneakers. Draag ze overal bij. Ik heb sportieve, sjieke, nette en rare :mrgreen: sneakers.
Alle reacties Link kopieren
Onder een sportief jurkje van van tricot of in jeansstijl vind ik sneakers leuk staan. Helemaal wit niet, daar lijken je voeten zo groot in. Maar een kleurtje of zwart kan altijd.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
22-04-2018 13:05
Jaaaaa, leuk!!! Spierwitte sneakers en dat onder een stel goed gebruinde benen en een kort jurkje erboven, machtig.

Ik heb er de leeftijd niet meer voor, maar als dat wel zo was geweest, had ik het zeker gedaan.
Tuurlijk kan dat wel! Ik ben ouder dan jij en draag ook sneakers bij een jurk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb antracietgrijze sneakers met witte zool (Nike) en lichtgrijze suede iets nettere gympen’ (Puma) en ik doe ze bij alles aan maar staan in ieder geval leuk onder zwart.
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Alle reacties Link kopieren
Nike air max, top onder een jurkje @(
juliet64 schreef:
23-04-2018 21:11
Echt, ik ben 53 maar als ik deze post lees krijg ik het spaans benauwd. Leuke strikjes en bloemetjes op sneakers... please :facepalm:
Die satijnen veters vind ik trouwens ook enorm suf. Nouja, smaken verschillen natuurlijk en ieder zijn meug enzo.
Ja, die met die satijnen veters zijn zo lelijk, echt heel tuttig. Alles met sterretjes en glitters ook.
Die satijnen veters vind ik alleen leuk staan bij kleine meisjes. Daarna vind ik het vooral snoezig worden en dat is geen compliment.

Ik ben nu 40 en alles behalve snoezig, dus de satijnen-veter-trend laat ik aan me voorbij gaan. Het is leuk als roezeltjes, bloemetjes, grote pof-rokken en hysterische roze jurkjes nog leuk staan. Daarna niet meer.

Witte gympen vind ik bij jongens leuk, maar bij mannen en vrouwen niet. Al vind ik de man-met-witte-gymp stukken beter dan de rode gympen trend die een paar jaar geleden ineens hip en trendy was. Alle zelfbewuste hippe gasten droegen ineens rode gympen. Blegh!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bijna 60 en heb lage allstars in diverse kleuren (grijs, rood, groen, donkerblauw, zwart). Zijn te combineren met bijna alles.
Bij Van Haren voor 14,95 diverse sneakers in de aanbieding. Erg leuk, van stoer tot lieflijk.

Overigens Nike Air Max..............die ken ik nog van mijn jeugd. Evenals LA Gears. Sentiment, echter no way onder een jurk of buiten de sportschool.

Mijn mening. Fijn dat er zoveel meningen zijn. En mogen zijn.
LAa Gears! Wat was ik daar blij mee destijds! Ik heb mijn ouders de oren van de kop gezeurd, maar eindelijk kreeg ik ze: spierwitte met een lila spikkeltjes-zijkant en drie kleuren veters (paars, lila en wit).

Ik vrotte de onderkant mijn wortelbroek in mijn LA Gears, knalde die grote witte lip goed in het zicht, deed mijn haar in een kuif en trok mijn zalmkleurige NafNaf-trui aan. Helemaal hip!
Hahaha. Ik had ze spierwit met fluoriserend rose. Veters wit en dezelfde kleur roze. Liet er een matje mee vlechten en dan de lip (die flap voorkant onder veterdeel) vooral goed laten uitsteken.

NafNaf en Oneill idd matchend erbij.
Kuif getoupeerd. Beetje buik bloot.

Wauw, wat was ik een hunk. Hahaha!!
Troetel, :flirting:
Waarschijnlijk zijn wij om en nabij hetzelfde jaar van de bakplaat gerold?
Eind jaren 70? Mooie tijd was dat. :)
Yeah! :high5:
Alle reacties Link kopieren
Meeste jurkjes vind ik niet leuk met sneakers. Maar een spijkerjurkje met witte sneakers vind ik wel erg leuk. Meestal draag ik onder jurkjes en rokjes gewoon laarsjes,loafers of sandaaltjes.
Alle reacties Link kopieren
Kunstenkitsch schreef:
24-04-2018 09:11
LAa Gears! Wat was ik daar blij mee destijds! Ik heb mijn ouders de oren van de kop gezeurd, maar eindelijk kreeg ik ze: spierwitte met een lila spikkeltjes-zijkant en drie kleuren veters (paars, lila en wit).

Ik vrotte de onderkant mijn wortelbroek in mijn LA Gears, knalde die grote witte lip goed in het zicht, deed mijn haar in een kuif en trok mijn zalmkleurige NafNaf-trui aan. Helemaal hip!
Ik heb altijd al geweten dat ik een tweeling zus had..... Ik heb je eindelijk gevonden :cheers:
Alle reacties Link kopieren
Een mooie witte sneaker met een niet te grove zool staat super leuk onder een jurkje. Ook bij zwart vind ik. En je kunt een witte sneaker echt met alles combineren en staat extra mooi als je al een beetje een bruine kleur op je benen hebt.
Pluk de dag!;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik draag vrijwel altijd sneakers onder jurkjes, zolang deze niet al te lang zijn (max. knielengte). Voor langere jurkjes vind ik sandalen leuker.
Alle reacties Link kopieren
LizBakker schreef:
24-04-2018 08:04
Ja, die met die satijnen veters zijn zo lelijk, echt heel tuttig. Alles met sterretjes en glitters ook.
Ik vind sneakers met sterretjes, glitters, satijnen veters, bloemetjes, lintje, strikjes allemaal leuk.

Wat vind jij dan wel leuke sneakers?
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
22-04-2018 14:23
Skechers
Afbeelding
Nu wil ik deze...
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Yasna schreef:
24-04-2018 17:54
Ik vind sneakers met sterretjes, glitters, satijnen veters, bloemetjes, lintje, strikjes allemaal leuk.

Wat vind jij dan wel leuke sneakers?
Converse, Nike Air Max Thea/Internationalist, Vans Old Skool/Authentic, en ga zo maar door.

Ik heb alles in heel veel verschillende kleurtjes. Ik draag ze meestal met jeans, maar ook wel eens met een jurk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven