Mode & Beauty alle pijlers

Thuis kleding

26-01-2020 18:52 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik thuis kom van mijn werk kleed ik me meestal om naar fijn zittende, losse, zachte kleding. Maar als ik heel eerlijk ben zie ik er tegenwoordig uit als ma flodder in die kleding. Het is wijd, slonzig en versleten. Tijd voor iets nieuws wat net zo comfortabel is maar er ook oké uit ziet.
Alleen geen idee wat. Sport kleding?? Wat hebben jullie thuis aan als relax kleding?
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren
Karl_Marx schreef:
26-01-2020 18:55
Ik zeg altijd: Ook al ben je thuis, je hoeft je zelf niet te verslonzen.
Waarom niet? De enigen die mij zo zien zijn mijn katten. En die vinden zo'n joggingbroek heerlijk zacht om op te liggen.
Zeg me je naam en ik vertel je hoe je heet.
Pyjama, badjas en sloffen. Mijn vriend draagt een joggingpak en sloffen.
Avena schreef:
26-01-2020 19:18
Waarom niet? De enigen die mij zo zien zijn mijn katten. En die vinden zo'n joggingbroek heerlijk zacht om op te liggen.
Inderdaad, niemand die je ziet. En mijn seksleven heeft niks te maken met hoe ik er op de bank bij zit ;-D.
Avena schreef:
26-01-2020 19:18
Waarom niet? De enigen die mij zo zien zijn mijn katten. En die vinden zo'n joggingbroek heerlijk zacht om op te liggen.
Mijn katten zijn zelfs kwaad als ik die joggingbroek niet aan heb, want dan mogen ze mijn benen niet aanvallen :-D.

Door een dikke joggingbroek voel je dat minder.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag in het weekend gewoon jeans en een truitje (geen colberjes ofzo) of een paperbagbroek (zit heerlijk)
In de zomer een jurkje 's winters ook wel rokken en jurken met dikkere pantes
een pyjama pas tweede helft van de avond, als ik even mijn haar gewassen heb

Joggingbroeken etc zijn voor naar het sporten

TO, je kunt toch ook een nieuw fris joggingpak kopen?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
26-01-2020 19:27
Joggingbroeken etc zijn voor naar het sporten
Zou er echt nog iemand zijn die jogt in een joggingbroek?
Zeg me je naam en ik vertel je hoe je heet.
Alle reacties Link kopieren
ik ben het van huis uit helemaal niet gewend, maar sinds ik samen ben met mijn man heb ik zijn omkleden-als-je-thuiskomt gewoonte overgenomen. meestal draag ik een legging, shirt en vest. maar soms loop ik ook in pyjama en badjas. op sommige zondagen de hele dag in badjas. en mijn man geeft om mij en niet om hoe ik eruit zie. hij loopt zelf ook in joggingbroek en fleecevest
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Avena schreef:
26-01-2020 19:30
Zou er echt nog iemand zijn die jogt in een joggingbroek?
ik doe bijvoorbeeld mijn joggingbroek over mijn yogabroek aan, als ik naar de yoga fiets
Alle reacties Link kopieren
Afhankelijk van wat ik aan heb voor mijn werk. Nu nog op de bank met spijkerbroek en trui, als ik op mn werk in een rokje loop wil ik deze thuis vaak wel wisselen in aan gemakkelijke broek, maar in je yoga of hangbroek thuis eigenlijk alleen bij de sport of als ik ziek ben.
Karl_Marx schreef:
26-01-2020 18:55
Ik heb een heel fijn pak, wat ook heel lekker zit, maar waar je ook nog mee naar de supermarkt zo kunnen gaan (wat ik ook doe) het past bij elkaar, is zwart en van fluweel. Met een mooie gouden streep bij zowel de sweater als de broek. Ik zeg altijd: Ook al ben je thuis, je hoeft je zelf niet te verslonzen.
Waar koop je dat?
EHR schreef:
26-01-2020 19:10
Ik draag al jaren alleen maar soepelvallende jurkjes (omdat ik broeken echt niet lekker vind zitten) van fijne stoffen.
Dus buiten en thuis kan ik hetzelfde dragen. En het ziet er niet slonzig uit.

Mijn tip, koop een eenvoudig, maar mooie jurk van een fijne stof en combineer die thuis met een paar warme sokken en een legging.
Ja ik heb een heel lekker zittende jurk die ik ook vaak draag. 's winters met een shirt met lange mouwen eronder.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
26-01-2020 19:54
Waar koop je dat?
Klinkt als het *kuch* Roy Donders huispak.
Afbeelding
Zeg me je naam en ik vertel je hoe je heet.
Madeliefjees schreef:
26-01-2020 18:59
Joggingbroek en trui, ben toch al getrouwd.
:rofl: :high5: :proud:
Toen we nog een hond hadden moesten we wel omkleden als je niet wilde dat je nette kleding vol haren zat. Wat dat betreft is het nu zonder huisdier minder noodzakelijk om ‘thuis’ en ‘uit’ kleding te hebben (en veel minder was!)

Ik draag thuis bijna altijd een yoga of joggingbroek en een zacht vest, ik heb 2 yoga en 2 jogging broeken en 2 zachte teddy vesten en nog een fleece en een hoodie vest :mrgreen:
Meestal douche ik me nadat kind naar bed is en trek ik daarna mijn huiskleding aan over mijn nachthemd, hoef ik alleen 2 kledingstukken uit te trekken en kan ik direct in bed ploffen later op de avond. Alsnog ga koken trek ik ook mijn nette kleding uit als ik die nog een dag wil dragen. Ik wil niet 3 dagen later een blazer van de hanger af halen die dan nog vaag naar eten ruikt :wtf:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb overigens op werkdagen gewoon de kleding aan die ik overdag ook aan had. Ik trek misschien een colbert/blouse uit en vervang dat voor een shirt met vest oid maar ik kleed me nooit helemaal om..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
De jurkjes/tuniekjes van La Dress (de italian jersey stof). Comfortabel maat toch gekleed.
Alle reacties Link kopieren
Grappig om te lezen dat toch wel veel mensen 's avonds in een joggingbroek met trui zitten :-) ik denk dat het misschien wel afhankelijk is van hoe erg je huid gevoelig is voor stoffen, of je je omkleed na het werk? ik heb nog nooit een colbert of spijkerbroek gehad die echt heel comfortabel zat. maar ook maillots, panty of legging vind ik niet fijn, zo strak om je heen.

Ik ga denk ik maar eens kijken voor een nette wat wijdere yoga-broek, volgens mij is dat meestal van heel zachte stof. En dan een trui er boven, geen idee welke stof daarvoor fijn is.

zo'n roy donders gebeuren of onesie gaat me te ver, ik zoek eigenlijk iets waar je zonder problemen met de deur open kan doen als er wordt aangebeld zeg maar :P
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren
Apatura schreef:
26-01-2020 19:01
Vandaag: only poptrash broek, (strakke) longsleeve en een warm vest. (Vest is dan weer minder charmant en gaat aan de kant bij bezoek)
Ook fijn: legging / maillot met gebreide jurk

Alles is net genoeg om ook mee de straat op te kunnen.
Exact dit. Met sneakers voor buitenshuis en binnenshuis mijn afzichtelijke wollen sloffen, lenzen uit en bril op mijn neus. En dan voel ik mij soms nog best chique gekleed tijdens het hondenuitlaatrondje of snelle boodschap bij de lokale supermarkt.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
26-01-2020 21:00
Exact dit. Met sneakers voor buitenshuis en binnenshuis mijn afzichtelijke wollen sloffen, lenzen uit en bril op mijn neus. En dan voel ik mij soms nog best chique gekleed tijdens het hondenuitlaatrondje of snelle boodschap bij de lokale supermarkt.
Ik weet niet wie me getipt heeft op dit forum maar het is echt de beste broekentip ever. (Zocht toen een broek voor in t vliegtuig)
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Een 200 denier panty en een wollen jurkje.
Ik ga rond half 8 altijd douchen, daarna trek ik mijn huispak aan. Dit pak ongeveer :)

Afbeelding
Het omkleden heeft bij mij wel met mijn gewicht te maken. Leuke kleding zit gewoon minder lekker, bh wil ik vaak uit.
Ik heb 's zomers heerlijk zittende driekwart broeken van de decathlon. In de winter heb ik een fluwelen pak van de Hema, pyjama van de Hema en een teddy vest of anders ochtendjas.
Alle reacties Link kopieren
Joggingbroek + oude trui/hoodie en als ik het echt koud heb ook nog mijn badjas er over aan. Het kan me vrij weinig schelen hoe ik er thuis uitzie, comfort boven alles.
Alle reacties Link kopieren
Ik werk niet dus hoef me ook niet om te kleden. Ik draag wel graag mooie kleding en ga zo ook op de bank liggen. Sinds ik in de overgang ben en zwaarder ben geworden wat borsten betreft draag ik dag en nacht een BH. Het voelt niet meer fijn zonder. Tijdens de seks met mijn man gaat hij uit maar daarna gaat mijn BH gelijk weer aan.
Zodra ik thuiskom kleed ik me uit en hul mezelf in mijn fleece huispak. Heerlijk! Ik ben een enorme koukleum, het zit comfortabel en ik vind relaxen in buitenkleding ook niet fris. Maar dat is mijn afwijking.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven