Mode & Beauty alle pijlers

Warmpies

18-11-2022 21:17 142 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De reviews op de site zijn allemaal positief, maar ik hoop dat iemand hier op het forum al zn warmpie heeft want de antwoorden zijn altijd op Viva te vinden ; )
Het spreekt me namelijk heel erg aan, hier in Nederland gemaakt, dus geen kinderarbeid, en niet zn rommel van Ali.
En ik zie al een kleur die ik wil, de kwaliteit ziet er ook goed uit.
https://warmpies.nl/
.
lemoos2 schreef:
18-11-2022 21:42
Eens. Ik denk dat je net zo warm blijft met een lap fleece van de markt voor een tientje (stoffenkraam). Sowieso, ‘premium fleece’… het is allemaal van polyethyleentereftalaat gemaakt in een Chinese fabriek.

Zelfs dat hondje lijkt zich te verzetten tegen het nemen van fotografisch bewijs btw :-D
Lol ik vind dat hondje juist zo schattig, en zal vast wel ook warm zijn met zn lap van de markt, maar ik heb mn 13e maand nu al gekregen, en wilde dat nu eens een beetje eerlijk besteden :)
En ervaringen , maar ja dat schiet nog niet op
.
blijfgewoonbianca schreef:
18-11-2022 21:41
Ik zal tegen mijn vent zeggen dat ie een ander moet zoeken. Want als hij dit aan trekt heeft ie inderdaad een probleem.

Misschien ziet jouw partner inmiddels niet meer zo goed ? Of is hij toch al uitgecheckt, kan ook.
Ach, gossie.

Ik zou eerder afhaken op je 'fijne' karakter dan op zo'n hoodie btw. :lol:
tweeling schreef:
18-11-2022 21:55
Lol ik vind dat hondje juist zo schattig, en zal vast wel ook warm zijn met zn lap van de markt, maar ik heb mn 13e maand nu al gekregen, en wilde dat nu eens een beetje eerlijk besteden :)
En ervaringen , maar ja dat schiet nog niet op
Gelukkig staan er zat op www.

Gewoon kopen als jij dat geld ervoor hebt en kan ook gewoon nog terug lijkt me als stofje tegenvalt in het echt?
LuciFee2022 schreef:
18-11-2022 21:36
Ik vind vooral heel duur en dat is omdat in Nederland is geproduceerd, wat als je het geld hebt een prima reden is om die te kopen. Maar denk niet dat ze perse echt warmer zijn dan die mooie dikke van Primark of een fleece hoodie van de Wehkamp ofzo.
Nou ik heb niet veel geld, maar ik wilde nu eens iets "goeds" doen met mn 13 maand, zijn die van Wehkamp en de primarkt van dezelfde kwaliteit ?
.
Ik ben vooral blij dat er geen overbodige spatie in de titel staat. :whistle:
Ik vind hier dingen van.
20 jaar geleden kocht ik die dingen voor de kinderen, toen heetten ze Snuggies. Bij de good old V&D.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
LuciFee2022 schreef:
18-11-2022 21:57
Ach, gossie.

Ik zou eerder afhaken op je 'fijne' karakter dan op zo'n hoodie btw. :lol:
Je zou je nog verbazen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hendrikje106 schreef:
18-11-2022 21:41
Geen ervaring met dit merk maar ik heb er 1 van Oodie, heel erg fijn en mega warm. Heb hem nu zelfs nog niet eens aan, ik vermoed vanaf morgen wel.

En mijn man vind mij er nog steeds even mooi om…. 😉
Ik heb ook een Oodie, waar het nu nog te warm voor is. Maar ik verheug me er al op dat ik hem lekker aan doe op koude dagen.
Ik houd niet van dekentjes, dit is een prima alternatief.
18-11-2022 21:25
Zou er een gat in die buidel zitten ? ( bioscoopzakken noemden we dat vroeger )
:HA: lekker stiekem friemelen :mrgreen:
Voor iedereen een groene tuin
Ik vind het net afgeknipte badjassen :P
LuciFee2022 schreef:
18-11-2022 21:34
Dan moeten ze er een heel pak van maken, met voeten en handschoenen er aan misschien. :-D
Jaaaaa ik denk ook de hele tijd wat heb ik er nou aan als de bovenkant warm is en alsnog koude voeten heb??
LuciFee2022 schreef:
18-11-2022 21:58
Gelukkig staan er zat op www.

Gewoon kopen als jij dat geld ervoor hebt en kan ook gewoon nog terug lijkt me als stofje tegenvalt in het echt?
Nou ik moet wel zuinig aan doen, maar in deze tijd voelt het het wel extra lullig om iets te kopen wat uit Azië moet komen, dank je wel voor je serieuze reactie .
Ik ga maar bestellen, en kan idd nog terugsturen. al heb ik daar een hekel aan.
Maar geen ervaringen hier dus, jammer !
.
Dit merk ken ik niet maar ik heb ook de Noony net als IC, die trouwens dit jaar een stuk duurder zijn dan vorig jaar. Ik vind het heerlijk zitten en superwarm maar wel als het echt heel koud is. Zeg 17 graden binnen, dan hoeft hier de CV ook niet aangezet worden.
Het scheelt echt wel wat in stookkosten, geen 200 euro (rare campagne) maar ongetwijfeld wel een paar tientjes. Ik had de Noony er wel met een paar weken uit. Dat zag ik nadat ik het maandoverzicht had ontvangen van de energieleverancier.
anoniem_651d1f4cc2d79 wijzigde dit bericht op 18-11-2022 22:34
0.10% gewijzigd
LeesWiep schreef:
18-11-2022 22:08
Jaaaaa ik denk ook de hele tijd wat heb ik er nou aan als de bovenkant warm is en alsnog koude voeten heb??
Das makkelijker voor naar de wc gaan :lol:
LeesWiep schreef:

Legging en hoge sloffen van de action erbij.

Voordeel tov een deken, je hoeft niet onder een warme deken vandaan als je naar de plee moet, naar de keuken oid. Die hoodie (Noony, Oodie etc) hou je gewoon aan.
LuciFee2022 schreef:
18-11-2022 21:40
Ieder zijn ding/soort relatie lijkt me. :-D

Geloof niet dat TO op relatie/sexadviezen zit te wachten maar op ervaringen met dat merk. :roll: :hyper:
Jij snapt het, misschien overschat ik het forum :P Ik hoop nog een beetje op echte ervaringen , anders ga ik die maar bestellen, toch geprobeerd
soms gaat het lekker los, vind ik ook leuk, maar ik heb er niks aan; )
.
Hoeveel namen heeft zo'n hele grote oversized hoodie/ deken met mouwen en capuchon inmiddels?

Ik heb vorig jaar een Snuddie gekocht bij Primark, beste aankoop.
Juliette schreef:
Dit merk ken ik niet maare ik heb ook de Noony net als IC, die trouwens dit jaar een stuk duurder zijn dan vorig jaar. Ik vind het heerlijk zitten en superwarm maar wel als het echt heel koud is. Zeg 17 graden binnen, dan hoeft hier de CV ook niet aangezet worden.
Het scheelt echt wel wat in stookkosten, geen 200 euro (rare campagne) maar ongetwijfeld wel een paar tientjes. Ik had de Noony er wel met een paar weken uit. Dat zag ik nadat ik het maandoverzicht had ontvangen van de energieleverancier.
Kijk een reactie die ik zoek
.
SweetFirefly schreef:
18-11-2022 22:02
20 jaar geleden kocht ik die dingen voor de kinderen, toen heetten ze Snuggies. Bij de good old V&D.
Die heb ik ook nog ergens maar wat ik daar irritant aan vond is de de klittenband op de rug niet goed bleef zitten en als ik ermee aan de wandel ging ik dus en een koude rug had en moest opletten dat ik niet over die deken struikelde. Dit is veel handiger.
TsumTsum schreef:
18-11-2022 22:17
Hoeveel namen heeft zo'n hele grote oversized hoodie/ deken met mouwen en capuchon inmiddels?

Ik geloof je gelijk, en daar ga ik ook naar kijken, als ze die nog verkopen ?
Geen idee hoeveel namen, ik probeer een eerlijk product te kopen, veel geld voor mij, dus ervaringen ?
.
Ik weet niet wat je zoekt maar die ik heb is echt heel erg dik. Ik vind dat fijn.
Die van de Primark heb ik laatst ook gezien en zijn een stuk dunner maar misschien vind jij dat juist wel fijn en zijn die voor jou warm genoeg.

Ik zou ff googlen op plaatjes.
tweeling schreef:
18-11-2022 22:25
Geen idee hoeveel namen, ik probeer een eerlijk product te kopen, veel geld voor mij, dus ervaringen ?
Ja er hangen er nog genoeg hier. Het is eerder welke wil je? Winnie The Pooh, Mickey Mouse, Lilo & Stitch, gewoon een normale effe blauwe, roze en weet ik veel hoeveel designs ze hebben. Ze verschillen allemaal wel in prijs en dikte.
tweeling schreef:
18-11-2022 22:25

Als je een eerlijk product wil, dan zou ik de Primark overslaan.
18-11-2022 21:18
Het scheelt je ook weer anticonceptie.
:biggrin:
TsumTsum schreef:
18-11-2022 22:17

Veel :-).

https://www.bol.com/nl/nl/s/?page=1&sea ... rating=all

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven