Welke jurk vinden jullie mooier?
woensdag 5 maart 2025 om 20:27
https://www.zara.com/nl/nl/zijdeachtige ... v2=2420900
Of
https://www.zara.com/nl/nl/midi-jurk-me ... v2=2420900
Ik vind de eerste zo mooi, maar ik vraag me af of het tekent. Bovendien vind ik de kleur heel spannend. Zo'n kleur heb ik normaal nooit. Bovendien oogt het heel sjiek vind ik.
Nummer twee vind ik ook mooi, die kleur twijfel ik niet over, maar vind ik minder sjiek.
Welke is het mooist voor een feestje?
Of
https://www.zara.com/nl/nl/midi-jurk-me ... v2=2420900
Ik vind de eerste zo mooi, maar ik vraag me af of het tekent. Bovendien vind ik de kleur heel spannend. Zo'n kleur heb ik normaal nooit. Bovendien oogt het heel sjiek vind ik.

Nummer twee vind ik ook mooi, die kleur twijfel ik niet over, maar vind ik minder sjiek.
Welke is het mooist voor een feestje?
woensdag 5 maart 2025 om 20:32
woensdag 5 maart 2025 om 20:35
En shapewear eronder! Ik heb die van de Hema en die werkt voor mij prima.
woensdag 5 maart 2025 om 20:35
Verwarrend:
Jurk 1 is de rode. Jurk 2 is de groene.
Bij de keuze-opties staat eerst de groene, daarna de rode.
Ik ben bang, dat er al snel uitziet als vier maanden zwanger, maar misschien heb jij een killerbody.
O, je hebt ze al besteld. Dan gewoon proberen.
Ik ben bang, dat er al snel uitziet als vier maanden zwanger, maar misschien heb jij een killerbody.
O, je hebt ze al besteld. Dan gewoon proberen.
explorista wijzigde dit bericht op 05-03-2025 20:38
41.64% gewijzigd
"Ik haat smurfen." Gargamel, 1963-heden
woensdag 5 maart 2025 om 20:36
Ja, daar ben ik dus ook bang voor, dat je alles ziet. Nou draag ik er een supercorrigerende body onder en corrigerend broekje, maar toch.....
Het is juist de bedoeling dat het mooi en spannend is.
woensdag 5 maart 2025 om 20:37
Explorista schreef: ↑05-03-2025 20:35Verwarrend:
De eerste link is toch de groene?
En de tweede de rode?
Zo heb ik ze wel geplaatst en zo zie ik ze ook als ik op de links klik.
woensdag 5 maart 2025 om 20:37
Oooo goedzo! En heb je ze al binnen?
Want dan ben ik benieuwd in welke je jezelf het fijnst voelt zegmaar.
woensdag 5 maart 2025 om 20:42
Ja mee eens over groen idd. Lekker wat anders dan standaard zwart of iets.It-is-joysjuhhh schreef: ↑05-03-2025 20:40Hoewel die groene voor jou misschien spannend klinkt is dat een soort groen wat veel mensen staat! Hoop voor je dat de stof ook mooi valt, dan zul je er vast veel complimenten in krijgen.
Leuk toch wat kleur?
woensdag 5 maart 2025 om 20:42
NellieVermicelli schreef: ↑05-03-2025 20:38De groene is het mooiste, absoluut. Maarrr... tekent heel erg. Is synthetisch, dus gaat waarschijnlijk ook plakken. Dus waarom niet deze??![]()
Als t maar geen bruiloftsfeestje is...
woensdag 5 maart 2025 om 20:44
NellieVermicelli schreef: ↑05-03-2025 20:38De groene is het mooiste, absoluut. Maarrr... tekent heel erg. Is synthetisch, dus gaat waarschijnlijk ook plakken. Dus waarom niet deze??![]()
![]()
Dankjewel voor de tip.

Dit is niet helemaal mijn smaak om eerlijk te zijn. Ik vind een witte jurk mooi als je een getinte of donkere huid hebt en dat heb ik niet.
woensdag 5 maart 2025 om 21:18
Die groene is volgens mij idd veel te tekenend. Bovendien is het zo’n stofje wat (als dun en ongevoerd zoals die jurk er wel uitziet) ook nog eens enorm statisch is en gaat plakken (dat doet het al op het model!). Dus ik zou voor rood gaan.
charlie591 wijzigde dit bericht op 05-03-2025 21:19
7.08% gewijzigd
woensdag 5 maart 2025 om 21:19
Eens...
Al kun je er ook iets corrigerends onder proberen qua body oid
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
woensdag 5 maart 2025 om 21:21
Ikzelf zou het liefst de rode hebben en die combineren met accessoires zoals sieraden.Authentica schreef: ↑05-03-2025 21:12Wat voor feest?
Ik vind de groene het mooiste, maar zou afraden dit te dragen als je corrigerend ondergoed moet dragen.
De andere vind ik saai.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in