Welke jurk vinden jullie mooier?
woensdag 5 maart 2025 om 20:27
https://www.zara.com/nl/nl/zijdeachtige ... v2=2420900
Of
https://www.zara.com/nl/nl/midi-jurk-me ... v2=2420900
Ik vind de eerste zo mooi, maar ik vraag me af of het tekent. Bovendien vind ik de kleur heel spannend. Zo'n kleur heb ik normaal nooit. Bovendien oogt het heel sjiek vind ik.
Nummer twee vind ik ook mooi, die kleur twijfel ik niet over, maar vind ik minder sjiek.
Welke is het mooist voor een feestje?
Of
https://www.zara.com/nl/nl/midi-jurk-me ... v2=2420900
Ik vind de eerste zo mooi, maar ik vraag me af of het tekent. Bovendien vind ik de kleur heel spannend. Zo'n kleur heb ik normaal nooit. Bovendien oogt het heel sjiek vind ik.

Nummer twee vind ik ook mooi, die kleur twijfel ik niet over, maar vind ik minder sjiek.
Welke is het mooist voor een feestje?
woensdag 5 maart 2025 om 21:29
Die andere jurk is ook polyester maar bij de groene jurk lijkt het inderdaad vooral zo.Charlie591 schreef: ↑05-03-2025 21:18Die groene is volgens mij idd veel te tekenend. Bovendien is het zo’n stofje wat (als dun en ongevoerd zoals die jurk er wel uitziet) ook nog eens enorm statisch is en gaat plakken (dat doet het al op het model!). Dus ik zou voor rood gaan.
Geen motto
woensdag 5 maart 2025 om 22:05
Ik ook. badaboom!GroenTuintje schreef: ↑05-03-2025 20:32Dat ligt aan je eigen lichaamsvormen, huidskleur, je lengte etc, ik vind persoonlijk de bovenste mooier
Alleen inderdaad, heel tekenend, kan lekker zijn maar ook anders uitpakken.
Firm believer in: you shouldn't have bothered me to begin with.
donderdag 6 maart 2025 om 00:12
Sluit me bij jou aan.
Groene is mooi qua kleur, maar ontzettend tekenend
Frankly my dear, I don"t give a damn
donderdag 6 maart 2025 om 00:33
donderdag 6 maart 2025 om 02:44
donderdag 6 maart 2025 om 06:12
donderdag 6 maart 2025 om 08:47
Gisteren in de winkel (ik wachtte bij paskamer op dochter) een vrouw met 'perfect figuurtje' gezien in een rok die erg leek op een jurk van jouw eerste plaatje. Ik vond het haar fantastisch staan maar zijzelf en haar moeder begonnen meteen op hoe het aftekende. Nu zul je dat altijd houden, hoe 'perfect' je figuur ook is. Dus draag zo'n jurk vol zelfvertrouwen of niet. Met twijfel zul je je niet comfortabel voelen en zal hij al veel minder mooi staan.
donderdag 6 maart 2025 om 08:53
Onder die eerste zie je echt wat je eronder aan hebt. Eigenlijk zou je letterlijk niks er onderaan moeten doen. Maar zou dan voor mezelf al afvallen (sowieso lijk ik net een rollade in zo'n jurk). Maar in zo'n stof zie je zelfs de meest gladde string zitten.MissClooney schreef: ↑06-03-2025 06:12Studiemiep, ik doe er een corrigerende body en broekje onder, dus het zal niet plakken aan mijn lichaam. Hooguit bovenaan. Maar ik heb wel vaker een jurkje van die stof gehad, dus ik weet wel hoe het draagt.
Bovendien zal ik de jurk maar heel af en toe dragen , dus daar kan ik wel mee omgaan.![]()
donderdag 6 maart 2025 om 09:22
Dit. Satijn is prachtig op een foto, maar in het echt zie je werkelijk elk putje, hobbeltje, bandje en dus op zeker je body en broekje.
Ik zou me er niet aan wagen of het hele gebeuren, incl. body passen en het door iemand laten beoordelen die eerlijk is én smaak heeft. En foto’s neemt, zodat je het zelf kan zien.
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in