Welke zwarte (skinny) jeans?
maandag 16 juni 2025 om 12:00
Wat eerder geschreven werd: Niet na elke keer dragen in de wasmachine doen. Na twee dagen dragen, hang ik mijn spijkerbroeken een nachtje buiten om te 'luchten' en dan borstel ik ze 's morgens even met een kledingborstel gedept in wat water met azijn. Zolang er geen vlekken in zitten, was ik die niet.
maandag 16 juni 2025 om 12:03
Ik had er eentje van only maar die bleef maar gek ruiken, een chemisch luchtje. Heb m weggedaan.
Succes met je zoektocht TO
bo-katan wijzigde dit bericht op 16-06-2025 12:04
0.30% gewijzigd
maandag 16 juni 2025 om 12:03
maandag 16 juni 2025 om 12:05
maandag 16 juni 2025 om 12:22
Dank voor de tips dames! Wassen doe ik inderdaad binnestebuiten, met wasmiddel voor zwarte was, 30 graden, binnen drogen aan de waslijn, maar toch … Minder wassen is inderdaad wel beter, maar ik hou van het frisse 'net in de was geweest' gevoel. Tussendoor buiten hangen ga ik proberen. Ik heb er ook 1 van de Only besteld, ben benieuwd
Wasverf is ook nog een optie, maar ik ben wel een beetje bang dat er toch iets achterblijft en mijn witte beddengoed er dan grijzig uit komt

maandag 16 juni 2025 om 12:29
maandag 16 juni 2025 om 12:34
nee hoor, als je hem goed verft gaat dat echt primaHina schreef: ↑16-06-2025 12:22Dank voor de tips dames! Wassen doe ik inderdaad binnestebuiten, met wasmiddel voor zwarte was, 30 graden, binnen drogen aan de waslijn, maar toch … Minder wassen is inderdaad wel beter, maar ik hou van het frisse 'net in de was geweest' gevoel. Tussendoor buiten hangen ga ik proberen. Ik heb er ook 1 van de Only besteld, ben benieuwdWasverf is ook nog een optie, maar ik ben wel een beetje bang dat er toch iets achterblijft en mijn witte beddengoed er dan grijzig uit komt
Ik vind allerlei kledingstukken, maar ik vind alleen zelf jeans minder geschikt voor verf, want de broek wordt echt volledig effen, en juist jeans hebben vaak net wat 'vleugen' kleurverschil langs de naden en zo. Het wordt een wat goedkope look
Ik verf jeans niet meer.
Maar misschien is jouw zwarte jeans oorspronkelijk al wel gitzwart, dan kan het prima

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in