* 173 * B a r T o o M u c h * 173 *

19-01-2009 00:07 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Mijn CV levert ook niet direct veel werk op, dus ik denk niet dat ruilen zin heeft. Staan er wel es wat andere nutteloze dingen op. Is mss ook leuk?

Ik kom morgen niet op TV, dat jullie het ff weten. Werd gisteren gebeld door een TV-programma waar ik ooit aan meegewerkt heb. Ze gaan morgen weer aandacht besteden aan bewust alleenstaande moeders. Of ik evt weer mee wilde werken. Nou, nee dus. Ben beroemd genoeg. Meedoen levert niks extra's op voor mijn CV.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Wat toevallig! Ik kom morgen ook niet op tv

En in het kader van de nutteloze cv-vulling: ik heb videoclips gemaakt voor Thijs van Leer (drie-cameraregistratie in de Melkweg, met geluid van de PA - haske mooi)

Ik ga iets doen.
Niet echt terug gelezen, maar vernam dat Yette tienermoeder is geworden! Geflapperstaard, yette!

Alles goed met iedereen? Hoop van wel!

Met mij ook wel, alleen nog steeds razend druk met de tijd verdelen tussen kinderen, werk, en een ander persoon....

Tja, is wel weer wennen, maar wel heel erg leuk! Vandaar mijn afwezigheid de laatste tijd, en vrees dat dat niet echt beter gaat worden! Maar er komen vast wel wat rustige tijden en dan ben ik weer helemaal van de partij!

Hoop dat iedereen een paar leuke dingen gaat doen dit weekend?

Ik niet echt, moet gewoon weer werken....

Fijne weekend allemaal!
Gelukkig had ik nog bijna geen was en kotste de hond zijn mand onder....................*zucht*................
Joopp, wat lees ik toch altijd vieze dingen over jouw hond(jes). Zijn ze ook nog wel een beetje leuk?

Goedenavond. Koffie.

David Dunning
Een goede morgen,. hopelijk zionder al te veel zorgen!

Het zunneke schijnt eindelijk! Na zo'n grauwe natte dag als gisteren doet het mens en dier goed, die warme zonnestralen!

Zo, de betonnen arena mag zich verheugen op mijn goede humeur, ga eens lekker weer an de poetserij!

Een fijne dag allemaal!
Goedemorgen. Hier is het ook stralend buiten, net als gisteren. Weet nog wel dat het gisteren wel frisjes was.

Jongste jaagt me weer weg, tis zijn computerdag.

David Dunning
quote:Solomio schreef op 06 maart 2009 @ 20:18:

Joopp, wat lees ik toch altijd vieze dingen over jouw hond(jes). Zijn ze ook nog wel een beetje leuk?

Goedenavond. Koffie.Jazeker Mir, als ze slapen............
Hoi

Computerdag?! Hier is het maximum officieel een uurtje.

vandaag zijn ze trouwens hutten bouwen, heb ze sinds het ontbijt alleen maar gezien als ze dorst hadden
Hé Joopp

Ik had je helemaal niet gezien. Kan je nagaan hoe lang ik erover doe om te posten (en twee peuters uit hun jassen te werken en aan tekenpapier te helpen).
En ik was nu weer even gehaktballen draaien, en aardappels schillen

Gelukkig eten we spinazie..................... voor het ijzerrrrrrrrrrrrrrr.............voor de dames alhier

Hoe Hollands kan het zijn, spinazie, aardappels en een gehaaaaaaaaaaaaaktballetje. Ook nog appelmoes erbij......hoe verzin ik het!

Maar we gaan nog niet eten heur, eerst poosje kantelen natuurlijk ;)
Oh, en toen was ik dus iets doen met sucuk, gehakt, knof, aubergine, ui en paprika voor door de pastasaus.

Vergat helemaal te kantelen
klinkt een stuk aparter dan mijn kost

PROOST

Nâh, ik heb net met dochter 2 de kroketten en de patat in de frituur geflikkerd.

Dat wordt smullen
ow Hela dat is een stuk slimmer dan dat stomme popeyegedoe!!

Morgen eten wij patatos, dat dan weer wel........
Morgen eten wij juist vrij moeilijk: een grieksig buffetje wegens feest. De soep is al klaar. Ik heb er toch maar vier teentjes minder knof ingedaan als volgens het recept moest. Vond 22 echt te zot
Eet smakelijk!
Zit nog steeds aan de koffie. Kan dat nog wel om deze tijd?

David Dunning
nee
Ow

David Dunning
Gooooood Morning, kan nog net

De zon schijnt zowaar weer! Daarvoor heeft het net wel eerst 5 !! uur moeten regenen .........

Koffie
Dochter 1 heeft deze week DE brief gekregen waarin haar gemeld werd dat ze geselecteerd is voor opleiding waarvan ze denkt dat ze die graag zou willen doen

Maar ja, de meest noordelijke universiteitsstad lonkt ook nog met iets, dus ze weet nog niet zeker wat ze wil alhoewel ze neigt naar het eerste.

Dat is wel iets dat onwijs goed bij haar zou passen, vinden wij
Oh wacht ff, ik zie dat we bijna toe zijn aan een verhuizing. Mag ook wel weer eens, we zitten hier al een eeuwigheid.....
Vol

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven