Ach jongen toch...

22-10-2018 20:24 91 berichten
Heb je dat ook wel eens, dat je denkt: 'Ach jongen toch, wat zie je er uit'? Wie verzint dat, dat dit een goede foto is?

Dit topic is speciaal voor die foto's die nooit het daglicht hadden mogen zien.

Afbeelding
anoniem_370220 wijzigde dit bericht op 24-10-2018 18:36
Reden: Plaatje verwijderd van jongeman met oranje gehaakte muts en blik in de ogen alsof hij niet kon kiezen tussen een lolly en een verrassingsei
28.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
22-10-2018 23:01
Wat een gelul. Mijn mening was negatief ja want ik vind dit een enorm dom topic maar mijn mening is die van mezelf en die plaats ik niet omdat ik het zo makkelijk vind de meute te volgen. En dat geldt neem ik aan voor iedereen die negatief op dit topic reageert.
Wat een zwaktebod (om maar niet te zeggen geblaat) om dat met een stel schapen te vergelijken.
Mweeeh, welterusten hoor, morgen gezond weer op,
Alle reacties Link kopieren
Oh-happy-day schreef:
22-10-2018 23:06
Mweeeh, welterusten hoor, morgen gezond weer op,
Prima hoor, mekker jij nog maar even lekker door dan.
...
Alle reacties Link kopieren
Plaatje dan maar :calimero:

Afbeelding

Een hond vermomd als lammetje : een Bedlington terriër.
Vind ik wel een geval van ach-jongen-toch.
nounou
@Zaza, ja best wel :-D
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
22-10-2018 23:07
Prima hoor, mekker jij nog maar even lekker door dan.
Is goed, jij mekkert immers niet. Mweeehhh
Gezelligheid hier :proud:

Maar ik heb er eentje hoor:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Een grote 'ach-jongen-toch'-website: Awkward Family Photos
Zazamaenade schreef:
22-10-2018 22:58
Maak je het nou niet veel zwaarder of serieuzer dan het bedoeld was ?
Het is een mode-foto, toch, niet zomaar iets van facebook geplukt ?
Dat maakt voor mij geen verschil. Er gaat nog steeds een mens erachter schuil. Dat was precies ook mijn punt.
Men denkt dat ze van alles uit kunnen kraaien als het om publieksfiguren gaat of in dit geval iemand die voor zijn beroep fotos van zichzelf laat schieten. De fotos dienen niet voor dergelijke doeleinden te worden gebruikt lijkt mij en ik had het ook niet op prijs gesteld als ik de persoon was op de foto. Ongeacht of ik die muts uit mijzelf ooit op zou doen ofniet. Het gaat mij om het principe dat je iemand niet te kakken zetten met foto, naam of andere zaken die direct aan een persoon te linken zijn, wees gewoon een beetje discreet wat je allemaal het internet opslingerd. Zo houd je het leuk voor iedereen.
Alle reacties Link kopieren
Zo een topic was er al toch...foute mode blunders of zoiets...waarom iemand een bepaald item zou willen? Zo zag ik dit topic ook eigenlijk. Ik zag het totaal niet als iemand belachelijk maken. Wel zijn mode keuzes erg persoonlijk maar over een witte legging zijn de meesten eensgezind volgens mij.
die ik wilde bestaat al...
Tja, ondanks alle opmerkingen hier.
Als hij mij zo zou vragen of hij met mijn dochter mag trouwen? Ik weet het niet hoor.
groef schreef:
24-10-2018 07:34
Tja, ondanks alle opmerkingen hier.
Als hij mij zo zou vragen of hij met mijn dochter mag trouwen? Ik weet het niet hoor.
Gelukkig hoeft hij dat niet te vragen en mag je dochter dat vanaf 18 zelf beslissen
:-D
Dat is zo Lucifer, maar dan zit ik fijn in het zonnetje, mijn leuke dochter naast mij en dan kijkt hij zo en vraagt: mag ik een biertje? Ik weet het echt niet hoor.
Alle reacties Link kopieren
groef schreef:
24-10-2018 07:34
Tja, ondanks alle opmerkingen hier.
Als hij mij zo zou vragen of hij met mijn dochter mag trouwen? Ik weet het niet hoor.

Want het ideale plaatje heeft natuurlijk nooit een kutkarakter hè :sarcastic:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Himalaya! Natuurlijk wel maar het gaat nu toch niet over iemand zijn karakter? Het gaat over het plaatje!
Alle reacties Link kopieren
SjaanRoeispaan schreef:
22-10-2018 21:41
Afbeelding
Oef! O_O
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Die zak op zijn buik vind ik dan weer wel handig voor je telefoon. Stoot je niet zo gauw mee tegen de hoek van de tafel of zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven