Bezemtopic deel 4
dinsdag 10 november 2009 om 07:02
dinsdag 10 november 2009 om 07:26
Goeiemorgen
De vaatwasser loopt al, hoe fijn is dat. De eerlijkheid gebiedt me wel om te zeggen dat Lief dat gedaan heeft
Ik ben voor de fourage in de ochtend en dat heb ik dan ook netjes gedaan Nu kijken we lekker sesamstraat, Zoon en ik.
Mooi interview Zoeb, en wat maakt dat nou uit van die foto?
Irritant die reclame van de bp, met dat klikgeluid.
Lijstje vandaag:
- werken
- huisbezoek
- Zoon naar judo brengen
- koken
- opruimen en instorten
Fijne dag allemaal!
De vaatwasser loopt al, hoe fijn is dat. De eerlijkheid gebiedt me wel om te zeggen dat Lief dat gedaan heeft
Ik ben voor de fourage in de ochtend en dat heb ik dan ook netjes gedaan Nu kijken we lekker sesamstraat, Zoon en ik.
Mooi interview Zoeb, en wat maakt dat nou uit van die foto?
Irritant die reclame van de bp, met dat klikgeluid.
Lijstje vandaag:
- werken
- huisbezoek
- Zoon naar judo brengen
- koken
- opruimen en instorten
Fijne dag allemaal!
dinsdag 10 november 2009 om 07:34
Moggû,
Ik ga mailen met Naomi, ik kan Zoeb d'r intervieuw niet lezen.
Mijn nagels zijn weer mooi, lekker kort en zonder glimmers dit keer.
Dat lijkt me fijn, 2 weken thuis studeren. Gaat hier niet, moeten ze allle zooi hier brengen!
Lijst voor vandaag,
- Werken.
- Netjes eten, gaat sinds het weekend niet goed.
- Hardlopen.
- De was. Gisteren mee begonnen maar het is nog lang niet af.
Fijne dag allemaal!
Ik ga mailen met Naomi, ik kan Zoeb d'r intervieuw niet lezen.
Mijn nagels zijn weer mooi, lekker kort en zonder glimmers dit keer.
Dat lijkt me fijn, 2 weken thuis studeren. Gaat hier niet, moeten ze allle zooi hier brengen!
Lijst voor vandaag,
- Werken.
- Netjes eten, gaat sinds het weekend niet goed.
- Hardlopen.
- De was. Gisteren mee begonnen maar het is nog lang niet af.
Fijne dag allemaal!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
dinsdag 10 november 2009 om 08:17
Goedemorgen allemaal!
Gisteren uiteindelijk wel nog gestofzuigd, gedweild en de vaatwasser gedaan en wederom kerstcadeautjes gekocht voor de kinderen in Belgie (het is daar voor veel dingen echt een stuk goedkoper, zeker als ze ook nog eens een actie hebben).
En dan moet ik nog een keer cadeautjes shoppen. Pfff, wat zou het lekker zijn als mijn schoonouders en de tante en oom van man een week eerder terug zouden zijn van Tenerife en ze zelf hun kerstinkopen konden doen. Nu mag ik het allemaal doen, cadeautjes kopen namens ons, cadeautjes namens schoonouders, cadeautjes namens oom en tante. Ik word er tureluurs van af en toe.
Vandaag op mijn lijstje:
-Was wegwerken
-Badkamer poetsen
-huiswerk maken
Fijne dag allemaal!
Gisteren uiteindelijk wel nog gestofzuigd, gedweild en de vaatwasser gedaan en wederom kerstcadeautjes gekocht voor de kinderen in Belgie (het is daar voor veel dingen echt een stuk goedkoper, zeker als ze ook nog eens een actie hebben).
En dan moet ik nog een keer cadeautjes shoppen. Pfff, wat zou het lekker zijn als mijn schoonouders en de tante en oom van man een week eerder terug zouden zijn van Tenerife en ze zelf hun kerstinkopen konden doen. Nu mag ik het allemaal doen, cadeautjes kopen namens ons, cadeautjes namens schoonouders, cadeautjes namens oom en tante. Ik word er tureluurs van af en toe.
Vandaag op mijn lijstje:
-Was wegwerken
-Badkamer poetsen
-huiswerk maken
Fijne dag allemaal!
dinsdag 10 november 2009 om 09:19
Morning girls!
Het bijlezen is nog niet gelukt (het waren dan ook 16 paginas!!) dus ik haak voorlopig gewoon weer even in. Dus als ik belangrijke dingen vergeet.. excuus, ik ben niet 'bij'
Gisteren lekker weer eens gesport en nu aan de koffie op het werk. Heb me alweer eens voorgenomen om mezelf weer eens wat peper in mn reet te geven als het om werk gaat. Beetje moeite mezelf te motiveren de laatste tijd en dat resulteert in heeeeele hoge stapels werk en ellenlange, neverending to-do-lijstjes die de motivatie ook niet echt ten goede komen.
Dus, lijst voor vandaag:
- orde scheppen in chaos op werk;
- werkschema maken, welke taken wanneer;
- vanavond poging tot bijlezen bezemvriendinnetjes!!
Hoe is het met MissM?? Betere nacht gehad? Ik hoop het..
Zoeb, mooi interview en juist leuk dat het lekker lang is!! Gaaf hoor dat je forummer van de maand bent!
Ok, ik ga wat doen...
Fijne dag allemaal en succes met bezemen
Het bijlezen is nog niet gelukt (het waren dan ook 16 paginas!!) dus ik haak voorlopig gewoon weer even in. Dus als ik belangrijke dingen vergeet.. excuus, ik ben niet 'bij'
Gisteren lekker weer eens gesport en nu aan de koffie op het werk. Heb me alweer eens voorgenomen om mezelf weer eens wat peper in mn reet te geven als het om werk gaat. Beetje moeite mezelf te motiveren de laatste tijd en dat resulteert in heeeeele hoge stapels werk en ellenlange, neverending to-do-lijstjes die de motivatie ook niet echt ten goede komen.
Dus, lijst voor vandaag:
- orde scheppen in chaos op werk;
- werkschema maken, welke taken wanneer;
- vanavond poging tot bijlezen bezemvriendinnetjes!!
Hoe is het met MissM?? Betere nacht gehad? Ik hoop het..
Zoeb, mooi interview en juist leuk dat het lekker lang is!! Gaaf hoor dat je forummer van de maand bent!
Ok, ik ga wat doen...
Fijne dag allemaal en succes met bezemen
dinsdag 10 november 2009 om 10:36
Hallo skatjes!
Het gaat hier allemaal goed! Vandaag aan het werk, maar weet nog niet erg goed wat ik hier ook alweer aan het doen ben. Dus dat is een van mijn taken. Verder, bedenken wat we vanavond eten, daar dingen voor kopen, en naar de gamma voor waterleidingafdekdopjes....
oh, en dan nu effe naar de hyves voor daar een update
Het gaat hier allemaal goed! Vandaag aan het werk, maar weet nog niet erg goed wat ik hier ook alweer aan het doen ben. Dus dat is een van mijn taken. Verder, bedenken wat we vanavond eten, daar dingen voor kopen, en naar de gamma voor waterleidingafdekdopjes....
oh, en dan nu effe naar de hyves voor daar een update

dinsdag 10 november 2009 om 10:57
Mogu lieve mensen van het bezemtopic
Vandaag is ukkie voor het eerst naar de creche,hij moest natuurlijk huilen toen ik wegging,maar meestal is dat zo over..gek is dat,met de 1ste liep ik zelf jankend naar buiten en nu dus niet.Of ben ik dan toch een ontaarde moeder :)Ik mag hem zo weer halen.Ondertussen heb ik boodschapjes gedaan en een was opgehangen.Verder doe ik vandaag niks..
Vandaag is ukkie voor het eerst naar de creche,hij moest natuurlijk huilen toen ik wegging,maar meestal is dat zo over..gek is dat,met de 1ste liep ik zelf jankend naar buiten en nu dus niet.Of ben ik dan toch een ontaarde moeder :)Ik mag hem zo weer halen.Ondertussen heb ik boodschapjes gedaan en een was opgehangen.Verder doe ik vandaag niks..

dinsdag 10 november 2009 om 11:08
Hier hetzelfde als Gefling... dat bijlezen gaat niet lukken. Excuus voor evt. botte/ongepaste/domme opmerkingen.
Gisteren met mijn kat naar de dierenarts geweest. Ze moest blijven. Laxeermiddelen gekregen, want ze zat helemaal verstopt. Niet geholpen, bleek gisteren om half 5 toen ik even informeerde. Ook de nacht daar gebleven. Net gebeld, nog steeds niets. Of ik om 13.00 uur wil komen, om te bespreken 'hoe nu verder'. .
Mijn meiden zijn een dagje extra naar de opvang en er stond een hoop op mijn lijstje. Voorlopig kijk ik nog steeds tegen een bende aan en heb ik nog niets gedaan. Vrees dat het ook niet gaat lukken vandaag.
Ik schrijf het toch op... voor je weet maar nooit:
* opruimen woonkamer
* stofzuigen woonkamer
* heul veul was opvouwen.
Gisteren met mijn kat naar de dierenarts geweest. Ze moest blijven. Laxeermiddelen gekregen, want ze zat helemaal verstopt. Niet geholpen, bleek gisteren om half 5 toen ik even informeerde. Ook de nacht daar gebleven. Net gebeld, nog steeds niets. Of ik om 13.00 uur wil komen, om te bespreken 'hoe nu verder'. .
Mijn meiden zijn een dagje extra naar de opvang en er stond een hoop op mijn lijstje. Voorlopig kijk ik nog steeds tegen een bende aan en heb ik nog niets gedaan. Vrees dat het ook niet gaat lukken vandaag.
Ik schrijf het toch op... voor je weet maar nooit:
* opruimen woonkamer
* stofzuigen woonkamer
* heul veul was opvouwen.