Bugtopic

19-03-2020 14:38 946 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste forummers,

Bij deze is er een nieuw Bugtopic. Zoals in de OP van het vorige Bugtopic ook al stond: ja, we begrijpen jullie verbazing ;-) Het is helaas het geval dat er niet veel tijd en ruimte is om bugs op te lossen. Natuurlijk blijf ik hier wel altijd mijn best voor doen dus melden is zeker altijd wenselijk. Ook wanneer er plotseling iets niet werkt, is dit de plek om die issues te noemen zodat ik hier met spoed naar kan laten kijken. Ik check dit topic regelmatig, zal de bugs doornemen met IT en hier laten weten wat de status is.

Nog een aantal punten:

- Als je een bug meldt, geef dan ook even aan welk apparaat je gebruikt, welke browser en zo nodig een screenshot
- Als het om een individuele bug gaat, kun je het best mailen naar communitymanager@viva.nl
- Offtopic berichten worden verwijderd.

Deze bugs wordt aan gewerkt/staan nog open bij IT:

- linkjes graag een ander kleur en openen in een nieuw tabblad/scherm links zijn nu in een andere kleur, wordt nog gefikst dat ze ook in nieuw tabblad openen

- je komt niet meer bij de laatstgelezen posting

- Op tablet wordt de Lees Ook-balk over de berichten heen geplaatst, waardoor reageren niet kan of er niet naar een volgende pagina kan worden doorgeklikt.

- Als je een topic aanmaakt via de link rechtsboven, dan valt de Lees Ook volledig over de rechterkant van het tekstveld en de button om het topic te plaatsen.

- De Toon Meer-knop is vaak niet zichtbaar op ipad waardoor je topics dus niet volledig kunt lezen.

- in Firefox kun je geen topics uit Gereageerd verwijderen

- als de volgorde van de postings wordt veranderd naar nieuwste posting eerst, kom je op een willekeurige plek uit in het topic

- Je krijgt geen melding (roze bolletje) wanneer je een nieuw privébericht hebt ontvangen. Ook wil je hier een melding van krijgen per mail

- je kunt privéberichten niet helemaal verwijderen uit je postvak in en postvak uit

- inbox is onoverzichtelijk

Vriendelijke groet,
CM VIVA
Alle reacties Link kopieren Quote
Nemain• schreef:
29-06-2020 19:45
Verstandig om het forum weg te klikken.
:rofl:
...
Marée schreef:
15-06-2020 16:05
Als ik een topic aan mijn favorieten toevoeg en dan klik op "keer terug naar laatst gelezen onderwerp" kom ik altijd op de tweenalaatste pagina. Dus als een topic uit vier pagina's bestaat, op pagina 2, als het uit 36 bestaat op pagina 34, enz.
Ik weet niet of deze ondergesneeuwd was, maar ik heb er nog steeds last van, dus ik herhaal hem nog maar even.
Alle reacties Link kopieren Quote
Marée schreef:
02-07-2020 13:52
Ik weet niet of deze ondergesneeuwd was, maar ik heb er nog steeds last van, dus ik herhaal hem nog maar even.
Beste Marée,

Zodra je een topic aan je favorieten hebt toegevoegd, kom je inderdaad ergens middenin het topic uit.

Ik zal het aan de lijst met bugs toevoegen, maar omdat er nog veel andere issues zijn met meer prioriteit, kan ik niet aangeven wanneer dit wordt opgelost.

Vriendelijke groet,
CM VIVA
Waarom kan ik onder mijn favorieten maar 1 topic zien?
Alle reacties Link kopieren Quote
Het quoten lukt bij mij niet. Ik krijg alleen de topictitel in een dikke balk te zien, maar geen reactievak. Ik zie net ook dat ik in mijn profiel niets kan wijzigen.

Wil iemand voor mij kijken wat er misgaat ajb?
Nadal schreef:
09-07-2020 21:54
Het quoten lukt bij mij niet. Ik krijg alleen de topictitel in een dikke balk te zien, maar geen reactievak. Ik zie net ook dat ik in mijn profiel niets kan wijzigen.

Wil iemand voor mij kijken wat er misgaat ajb?


Gooi even je cookies weg
Alle reacties Link kopieren Quote
Marana, bedankt. Gedaan, maar geen effect helaas.
Wat zie jij als je op deze link klikt? posting.php?mode=quote&f=8&p=31624286
Alle reacties Link kopieren Quote
Alleen een dikke witte balk met Centraal Moderatortopic erin. Zit al bij m'n instellingen te kijken, maar???
Raar, je zou dan een gequote bericht moeten zien van Marana waar jij dan nog wat aan kan toevoegen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, dacht ik wel. Toch bedankt. Morgen maar even verder zoeken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nemain• schreef:
09-07-2020 19:11
Waarom kan ik onder mijn favorieten maar 1 topic zien?
Hi Nemain,

Je zou hier meerdere topics moeten kunnen zien als je ze hebt toegevoegd aan je favorieten. Komt een topic hier gewoonweg niet bij te staan, of krijg je een melding o.i.d.?

Vriendelijke groet,
CM VIVA
Alle reacties Link kopieren Quote
Nadal schreef:
09-07-2020 23:44
Ja, dacht ik wel. Toch bedankt. Morgen maar even verder zoeken.
Hi Nadal,

Heb je inmiddels kunnen vinden wat er misgaat? Misschien werkt het beter in een andere browser en inderdaad kan het wissen van je cookies/geschiedenis ook een oplossing zijn.

Vriendelijke groet,
CM VIVA
CommunityManagerViva schreef:
10-07-2020 09:14
Hi Nemain,

Je zou hier meerdere topics moeten kunnen zien als je ze hebt toegevoegd aan je favorieten. Komt een topic hier gewoonweg niet bij te staan, of krijg je een melding o.i.d.?

Vriendelijke groet,
CM VIVA
Ik zie er maar 1.
Mods,

In het korte verleden verbruikte ik per dag met Google Chrome op mijn telefoon zo een 15 tot 20 MB gemiddeld per dag.
Sinds ik het forum gebruik zit is dat ca. 150 MB per dag.
Volgens mij wordt het tijd voor een adblocker...
Alle reacties Link kopieren Quote
Mods, ik word elke keer random uitgelogd. Ik wilde net een reactie plaatsen in mijn topic, hij bleef hangen dus ik vernieuwde de pagina en toen was ik ineens uitgelogd. Het gebeurt me vaker de laatste tijd, ook wanneer ik bijvoorbeeld een topic aanklik, wil reageren en dan blijk dat ik ben uitgelogd. Hoe kan dit?
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Alle reacties Link kopieren Quote
sunshineandblueskies schreef:
16-07-2020 12:46
Mods, ik word elke keer random uitgelogd. Ik wilde net een reactie plaatsen in mijn topic, hij bleef hangen dus ik vernieuwde de pagina en toen was ik ineens uitgelogd. Het gebeurt me vaker de laatste tijd, ook wanneer ik bijvoorbeeld een topic aanklik, wil reageren en dan blijk dat ik ben uitgelogd. Hoe kan dit?
Hier nog iemand die dat regelmatig heeft. Overigens gebeurt dat alleen op mobiel, via laptop heb ik het nog niet gehad.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wilhetnietweten schreef:
16-07-2020 12:51
Hier nog iemand die dat regelmatig heeft. Overigens gebeurt dat alleen op mobiel, via laptop heb ik het nog niet gehad.

Super vervelend is dat hè?
Ik zit op mijn laptop, dus daar ligt het niet aan.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb dat als ik een hele tijd geen cookies verwijder. Sinds ik dat wekelijks (ofzo) doe, word ik niet meer uitgelogd. Geen idee of dat het echt is of dat het toeval is.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren Quote
sunshineandblueskies schreef:
16-07-2020 12:46
Mods, ik word elke keer random uitgelogd. Ik wilde net een reactie plaatsen in mijn topic, hij bleef hangen dus ik vernieuwde de pagina en toen was ik ineens uitgelogd. Het gebeurt me vaker de laatste tijd, ook wanneer ik bijvoorbeeld een topic aanklik, wil reageren en dan blijk dat ik ben uitgelogd. Hoe kan dit?
Beste sunshineandblueskiesm

We hebben de berichten hierover naar het Bugtopic verplaatst.

Het komt inderdaad vaker voor dat gebruikers random worden uitgelogd. Het is helaas voor onze IT-afdeling heel lastig te achterhalen waardoor dit komt, maar het kan inderdaad helpen om af en toe je cookies te wissen!

Vriendelijke groet,
Moderator
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Mods, gaat viva/td nog iets doen aan dat absurd hoge dataverbruik van de site?
Alle reacties Link kopieren Quote
ModeratorViva schreef:
16-07-2020 13:43
Beste sunshineandblueskiesm

We hebben de berichten hierover naar het Bugtopic verplaatst.

Het komt inderdaad vaker voor dat gebruikers random worden uitgelogd. Het is helaas voor onze IT-afdeling heel lastig te achterhalen waardoor dit komt, maar het kan inderdaad helpen om af en toe je cookies te wissen!

Vriendelijke groet,
Moderator

Mag dat dan de volgende keer ook in het CM topic vermeld worden? Ik heb daar net een kwartier gezocht naar mijn vraag en kwam er bij toeval achter dat mijn vraag verplaatst was naar het Bugtopic, omdat dit topic ineens vermeld stond in de lijst van topics waarin ik gereageerd heb.

On topic: ik zal mijn Cookies vaker wissen. Bedankt!
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Dit Bugtopic verdwijnt steeds uit mijn lijst. Heel vreemd, heb hem ook al meerdere malen aan mijn Favorieten proberen toe te voegen.
Misschien staat hij er na deze melding weer tussen. als dat zo is, is mijn probleem opgelost!
Opgelost!
Alle reacties Link kopieren Quote
Niq schreef:
17-07-2020 11:06
Opgelost!
Fijn :-D

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven