Eausm, vertalers, unbannables, glazen bollen, citaten, eauff
donderdag 7 augustus 2008 om 13:51
vrijdag 8 augustus 2008 om 15:19
quote:morrigana schreef op 08 augustus 2008 @ 13:54:
-----
Wat mij dwars zit is dat ik met heel mijn hart, huis en haar van deze man hou
-----
Hier klopt iets niet...Haar héle haar he, die ene hele haar.....ik zie het al helemaal voor me en dat ze met haar huis van hem houdt.....pffff.....
-----
Wat mij dwars zit is dat ik met heel mijn hart, huis en haar van deze man hou
-----
Hier klopt iets niet...Haar héle haar he, die ene hele haar.....ik zie het al helemaal voor me en dat ze met haar huis van hem houdt.....pffff.....
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
vrijdag 8 augustus 2008 om 15:20
quote:nlies schreef op 07 augustus 2008 @ 13:51:
"Niet dat ik tafelzilver heb en servetringen, maar zoon vindt het fantastisch als ik kaarsen aansteek. Vindt ie gezellig (ik verdenk hem ervan dat ie homo is/wordt, hihi). "
Eindelijk het bewijs van homo-zijn gevonden.
Doe er je voordeel mee
"Niet dat ik tafelzilver heb en servetringen, maar zoon vindt het fantastisch als ik kaarsen aansteek. Vindt ie gezellig (ik verdenk hem ervan dat ie homo is/wordt, hihi). "
Eindelijk het bewijs van homo-zijn gevonden.
Doe er je voordeel mee
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
vrijdag 8 augustus 2008 om 23:53
quote:setter schreef op 08 augustus 2008 @ 15:19:
[...]
Haar héle haar he, die ene hele haar.....ik zie het al helemaal voor me en dat ze met haar huis van hem houdt.....pffff..... Eindelijk begrijp ik het spreekwoord "als een blok voor iemand vallen".
Dat is zo ongeveer van nummer 2 t/m 385 ofzo.
Toch jammer dat zij alleen met háár huis voor hem valt.
[...]
Haar héle haar he, die ene hele haar.....ik zie het al helemaal voor me en dat ze met haar huis van hem houdt.....pffff..... Eindelijk begrijp ik het spreekwoord "als een blok voor iemand vallen".
Dat is zo ongeveer van nummer 2 t/m 385 ofzo.
Toch jammer dat zij alleen met háár huis voor hem valt.