Een bericht waar niemand op zit te wachten, deel 3

06-08-2007 11:25 1212 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom maar weer met jullie onzinnigheden!
Ik moest vandaag aan Miss Poezz denken toen ik een Nick Kasnoff-look-a-like tegenkwam in Amsterdam...
er is niemand op de msn. jammer.
jammer? lekker rustig toch? vin msn stom.enzo.
Ik vind msn leuk.

Het lijkt wel weer mooi weer vandaag!!!
Wat is er gebeurd met Groove Armada in de HMH aanstaande vrijdag (niet dat ik kan, maar toch)
Ik hoop dat Agent hem mijn mailadres heeft gegeven...
Die hormoonslavernij!!
Ik vind het erg mooi dat Agent op zondag aan mij denkt. Nu heb ik toch echt het gevoel dat er altijd wel iemand aan me denkt. Mooi!
Die hormoonslavernij!!
Heel belangrijk, ik ben weer nuchter. Gelukkig.
Die hormoonslavernij!!
Moet er wat gebeurd zijn met Groove Armada in de HMH a.s. vrijdag?

Ik ga morgen (of overmorgen) kaarten kopen
Miss Poezz heeft pech, ik had haar mailadres niet op zak dus Nick Kasnoff look-a-like heeft niks van mij gekregen

Nog een uurtje, dan kan Miss weer van hem genieten
Wauw, dat was ik toch bijna vergeten, want normaal kijk ik het om 17.00 maar vandaag niet omdat ik moest werken tot 17.00 en pas tegen 18.00 thuis was en het toen dus al afgelopen was maar na het lezen van Agent's post bedenk ik me ineens dat het er om 22.30 ongeveer weer op zal zijn en ik weer kan genieten van de televisionaire aanezigheid van Nick Kasnoff, ont-zet-tend lekker ding punt
Die hormoonslavernij!!
Het is 21:33
Ik heb een beetje een zeer keeltje. En dorst. Ik wil een fruithapje van mijn mama.
Die hormoonslavernij!!
Goh, wat had ik lekker gekookt zeg. Alleen jammer dat pappie zei dat het op kattevoer leek.
Nick is nog helemaal niet voobij gekomen :(
Die hormoonslavernij!!
Nou boehoe.
Wat is dit voor een kutaflevering.
Die hormoonslavernij!!
Dat je geen rookworst over de datum moet eten want dat scheelt je een topic te openen. Of nee, TO had ook een dag kunnen wachten met het openen van het topic want ze is niet ziek. Tsja, dilemma.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Nijntje schreef op 15 oktober 2007 @ 22:40:

Goh, wat had ik lekker gekookt zeg. Alleen jammer dat pappie zei dat het op kattevoer leek.Zolang het niet naar kattenvoer smaakte is er niets aan de hand.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:miss poezz schreef op 15 oktober 2007 @ 21:30:

Wauw, dat was ik toch bijna vergeten, want normaal kijk ik het om 17.00 maar vandaag niet omdat ik moest werken tot 17.00 en pas tegen 18.00 thuis was en het toen dus al afgelopen was maar na het lezen van Agent's post bedenk ik me ineens dat het er om 22.30 ongeveer weer op zal zijn en ik weer kan genieten van de televisionaire aanezigheid van Nick Kasnoff, ont-zet-tend lekker ding punt

Maar de aflevering van 22:30u is de aflevering van 17:00u van morgen. Als je vandaag de aflevering van 17:00u hebt gemist dan moet je morgen de aflevering van 9:15u kijken om het weer in te halen. Dan kijk je de aflevering van 17:00u en óók de aflevering van 22:30u. Dan heb je 3 uur ATWT op 1 dag en ben je weer helemaal bij. Hoef je in het vervolg alleen de aflevering van 22:30u te kijken.

Maar euhm... Dusty is still alive!!! (maar dat wist ik al, want ik heb vooruit gelezen op de amerikaanse site )
Nee het smaakte heerlijk. Al zeg ik het zelf.

Soms moet je gewoon niet zeuren en dankbaar zijn dat je een dak boven je hoofd heb. Vind je ook niet?
Ik weet het, het wordt saai, maar nu heb ik toch weer een heerlijke tomaten-tortillasoep gemaakt...
Ja idd, hij was overheerlijk.

Nu eet ik nog even een bakje joghurt met muesli.
zingt Roisin dan mee met GA?? Leuk.

Ik heb gisteren geen sushi gegeten.
Nee, Roisin zingt alleen. Ik hoop dat ze Eddy weer meeneemt.

Daarna doet GA z'n ding.

Ik wil vandaag kaarten kopen, vraag me af of het er nog van komt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven