Ergernissen in de supermarkt deel 4
vrijdag 16 mei 2025 om 13:52
Dus wat ‘tja’? Je moet niet zo ‘Miepen’.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
vrijdag 16 mei 2025 om 14:04
Inderdaad.
Ik heb wel altijd controle als ik maar 1 of 2 producten koop bij onze plaatselijke super. Maar dan hoeft er door de medewerker niks gescand te worden, ze werpen een blik mijn kant op drukken op een knop (denk ik, dat stel ik me zo voor) en dan kan ik weer verder.
vrijdag 16 mei 2025 om 15:39
Ja precies. Ik bleek laatst mijn reeds afgerekende boodschappen niet kwijt te kunnen in mijn tas dus ik kocht er een tasje bij en ja hoor, controle. Stond ik daar heel stom, met mijn tasje. De controlemevrouw begon te lachen en drukte de controle weg.AnnaNiem schreef: ↑16-05-2025 14:04Inderdaad.
Ik heb wel altijd controle als ik maar 1 of 2 producten koop bij onze plaatselijke super. Maar dan hoeft er door de medewerker niks gescand te worden, ze werpen een blik mijn kant op drukken op een knop (denk ik, dat stel ik me zo voor) en dan kan ik weer verder.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
zaterdag 17 mei 2025 om 11:46
Kwam dat soort wegkassa's vooral in Duitsland tegen. Onhandig, geeft te vaak storingen als het gewicht "niet" zo kloppen.derooiekater schreef: ↑17-05-2025 11:34Hier heeft de lidl nu weeg kassa's. Als je dan producten heb gescant moet je ze op de weegschaal leggen.
Wat een onhandig systeem is dat zeg
zaterdag 17 mei 2025 om 12:15
Ik voel me een halve crimineel als ik met zo'n weegschaal hannes. Ik start met mijn tassen alvast over te hevelen en dan volgt meteen een melding dat er iets niet klopt, kan het zijn dat ik een tas geplaatst heb? En ja dat kan ik aanklikken en meteen weer door, maar toch, het voelt alsof ik gecontroleerd word ipv dat ik bij hen wat koop, mijn geld uit ga geven en derhalve een klant ben.derooiekater schreef: ↑17-05-2025 11:34Hier heeft de lidl nu weeg kassa's. Als je dan producten heb gescant moet je ze op de weegschaal leggen.
Wat een onhandig systeem is dat zeg
Eén positief punt, de irritante stem die hinderlijk bleef zeggen van 'scan een product of ga door met betalen', daar ben ik gelukkig van af bij de Lidl!
zaterdag 17 mei 2025 om 12:27
Voor de tweede week op rij werkte de Lidl app niet. Ik doe weekboodschappen en die kortingen schelen nogal wat op mijn rekening. Ik stond bij de zelfscan en ben met mijn bon naar de klantenservicebalie gegaan met de vraag of ze de kortingen konden berekenen en van de bon af konden halen. Nope. Ik vind dit zowat oplichting want ik kwam er pas bij de zelfscan achter dat de app het niet deed en had bepaalde dingen zonder die korting, niet gekocht.
zaterdag 17 mei 2025 om 12:32
Bij de Lidl heb ik altijd problemen met korting artikelen.moet soms de chef in zijn nekvel pakken om te kijken en dan zegt ie nog dat het dat product niet is.
Ik dacht dat de scanner geen fouten maakte.misschien ben ik achterlijk.maar ik word hier horenfol van.
Altijd raak bij de Lidl.
Ik dacht dat de scanner geen fouten maakte.misschien ben ik achterlijk.maar ik word hier horenfol van.
Altijd raak bij de Lidl.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zaterdag 17 mei 2025 om 12:36
In dld heb je ook zeker zelfscankassa's. Ik was zojuist bij de Edeka. Lange rijen bij de kassa, niemand bij de zelfscan. Slaat kennelijk niet zo aan in dld. Dld loopt sowieso wel achter op gebied van digitalisering.lizenlotte schreef: ↑17-05-2025 12:04Ik woon zeker te ver van de bewoonde wereld dat ik hier in dld nog geen zelfscankassa's heb gespot.. het systeem met de weegschaal zegt me ook niks, lijkt me super onhandig idd!
zaterdag 17 mei 2025 om 12:41
Dat, in combinatie met een voorkeur om cash/bar te willen betalen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in