Help! Ik weet geen kerst kado voor mijn moeder!

16-12-2017 07:36 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames ( en heren)

Ik en mijn moeder hebben een hele goede band en natuurlijk komt kerst er weer aan . Maar ik wordt altijd stick verwend door mijn ouders en normaal koop ik ook iets voor ze alleen nu het probleem: ik weet het dit keer niet voor mijn moeder

Waarom? Omdat de ideen waar ik op kom niet werken . Wat voorbeelden:

2015: ik heb een luchtje gekocht voor haar. Die is nu nog niet op
2016: een speciale armband van goud. Draagt ze alleen bij speciale gelegenheden omdat ze bang is dat hij stuk gaat en gestolen wordt

En badschuim vind ik zo cliche. Chocolade is ze niet zo blij mee want ze probeert af te vallen. En welness bon is bij ons in het stadje moeilijk te doen. Meestal moet ze kilometers reizen. Enz

Dus zijn er dames die hier leuke suggesties hebben. Wat ik zou lunnen geven. Want ik ben even ten einde raad
Alle reacties Link kopieren
Zo'n air diffuser
Ik heb ook zo'n moeder die alles al heeft en niet van rotzooi als rituals houdt. Daarom vraag ik altijd of er iets op is of kapot. Zoals bij haar verjaardag vorige maand, was haar chanel lippenstift bijna op. Prima cadeau! Of als de broodrooster of föhn of iets dergelijks kapot is, dan ben ik ook altijd blij haha.

Maar verder kan ik haar altijd blij maken met een plant in een mooie pot. En vorig jaar heb ik mijn ouders een jaar abo op de HP/de Tijd gegeven, waren ze erg blij mee. Misschien vindt jouw moeder dat ook wel leuk? Of de Linda bijv? Oh ja, ik heb mijn moeder ook een keer hele warme pantoffels (woolwarmers!) gegeven, die vond ze fantastisch. En een kussensloopje.

Maar dit jaar weet ik het ook niet meer. Ik denk dat het gewoon een nieuw jaar abo op de HP/de Tijd wordt en een plant.
Alle reacties Link kopieren
Een zelfgemaakte bon om samen naar een plaats naar je moeders keuze te dineren op jouw keuze
charlotte717 wijzigde dit bericht op 16-12-2017 09:43
0.00% gewijzigd
Veritas vos liberabit
leoni schreef:
16-12-2017 09:32
Dat is ook aan mij niet besteedt. Het enige wat ik wel aardig vind is de hamman lijn, maar om te zeggen vind een fantastisch kado niet echt.
Ik vind dat alleen iets wat je aan iemand geeft die je totaal niet kent. Het is het meest onpersoonlijke cadeau wat ik kan bedenken. Zo iets wat een baas geeft aan zijn werknemer als afscheidscadeau.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
16-12-2017 09:27
Met zulke dingen moet je al helemaal zeker weten dat iemand (en de huisgenoten) er van houdt.
Lampe Berger heeft ook een geurloze variant.

Omdat die troep zo duur is bestel ik de "neutrale geur" in Duitsland, en meng de fles aan met 70 milliliter demi-water. 4,50 euro per liter, i.p.v. 25 euro, maar je moet wel zes flessen kopen. Als je meer koopt dan zes stuks wordt het nóg goedkoper.

https://hoefer-shop.nl/isopropanol-70/8 ... ropanol-70
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Voor je moeder: Tegoedbon voor Chinese massage?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud is je moeder? En waar houdt ze van?

- avontuur? sky diving
- creatief? pakket voor een CAL/KAL om te haken of te breien, of te vilten, of te schilderen, of te boetseren, etc
- keukenprinses? een goede pan, keuken gadget, kookworkhop
- mooie sjaal, tas, etc
- samen een dagje weg / workshop
- samen met haar partner een dagje weg / workhop
- jaar abonnement op een tijdschrift
- abonnement op storytel
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Kun je haar niet een dag en nacht meenemen naar een leuke stad in Nederland? Inclusief ontbijt en diner op jouw kosten?
Misschien een stad met leuke musea en winkels.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Een tweezerman pincet
Houdt ze van kunst? Ik kwam laatst deze webwinkel tegen: https://www.vangoghmuseumshop.com/nl/van-gogh-cadeaus

Ze hebben er bijvoorbeeld mooie sjaals geïnspireerd op bekende schilderijen.
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen bedankt voor de tips!

Ik heb een leuk kadotje gevonden voor mijn moeder. Allemaal heel veel bedankt voor de tips!
himalaya schreef:
16-12-2017 07:56
Een creatieve workshop waar jullie samen heen gaan?

Kijk eens bij Groupon of Social deal wat er in de buurt te doen is.
Zou ik ook het leukste kerstgeschenk vinden als moeder zijnde
Yuki_onna schreef:
16-12-2017 17:54
Hey iedereen bedankt voor de tips!

Ik heb een leuk kadotje gevonden voor mijn moeder. Allemaal heel veel bedankt voor de tips!
Ja hee, zeg dan wel even wat het geworden is. :-P
Whomi schreef:
16-12-2017 18:38
Ja hee, zeg dan wel even wat het geworden is. :-P
Dus dat!
Alle reacties Link kopieren
Welness packet(zeepjes enz) met een dagje sauna met iemand samen
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie een zuivelhoeve in de buurt? Die kunnen hele mooie pakketten samenstellen.

Of iets leuks bij een tuincentrum. Iets voor de vogel (soms hebben ze daar hele leuke dingen voor) met een cadeaubon erbij.

Edit; zie dat het al gelukt is. Ben benieuwd wat het is geworden!
anoniem_355594 wijzigde dit bericht op 17-12-2017 22:32
Reden: Toevoeging
13.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bon om iets samen te doen: wellness, workshop, dagje naar een stad met stadswandeling en lunch, museumbezoek, varen door een natuurgebied, theater, concert
Als ze een hobby heeft, dan iets wat met haar hobby te maken heeft. Een kadobon voor materiaal of andere dingen die ze bij haar hobby kan gebruiken. Als ze van lezen houdt een e-reader of een cadeaubon voor e-books als ze er al een heeft..

Als ze een Ipad heeft een kaart voor de Appstore o.i.d. Of een etentje of high tea eventueel met jou samen en met partners.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven