Ladies Room

10-04-2009 09:01 1866 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva forumsters,

Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !

En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :

Klik even op deze link :

http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related

quote:Ainne schreef op 17 juni 2009 @ 13:22:

Pffff da's beter. Is er ergens een schoteltje voor mijn 50 cent, of is het plassen hier gratis?

Lekker zeepje trouwens, moisturisiiiing!Helemaal gratis, we willen alleen 1 (of 2) postings. . .
Snjókorn falla, á allt og alla
Snjo dan wil je niet weten hoeveel ik er al achter mijn naam heb staan (en dan is dit nog de telling vanaf het moment dat het forum overging op deze software hahaha)

Bye ladies in tha ladiesroom!
quote:Dushi74 schreef op 17 juni 2009 @ 13:22:

Beterschap met je mams Janae en geniet nu nog maar van de rust.Thanks Dushi is mijn zus Wij gaan morgen met z'n drieën naar Antwerpen voor een lang weekend! Zus dus rustig aan... Maar morgen zitten we als t zo'n weer blijft met een Kriekske op een terrasje hoor!
quote:Dushi74 schreef op 17 juni 2009 @ 13:21:

Heb je ook thee Snjo?Ga ik voor zorgen.

Nu moet ik zelf hier even gaan zitten hoor. Ben zo terug.
Zal ik doen Snjo. Maar nu lunchpauze, naar het winkelcentrum in de buurt, cadeautje halen voor crecheleidsters die mijn Oudste poep- en piesvrij gekregen hebben.

In Iceland net zo regenachtig als Ireland momenteel trouwens?
Hier is het half bewolkt, wel droog. De verwachting voor vandaag is dat het toch wel overal in het land wat nattig wordt.

Ik zou zelfs op het balkon kunnen gaan zitten.

Even snel de bezem door de ladies room gehaald en de wc schoon gemaakt. Jullie kunnen weer komen hoor na de lunchpauze.
Verse koffie en thee klaar gezet voor de gasten die vanmiddag komen:
Gaat goed vandaag. Nog maar 40 postings en dan hebben we ons doel voor vandaag gehaald.
Zo... Dankzij de goede routebeschrijving dan toch echt de Ladies room gevonden. Nu hoef je nog maar 39 postings snjo
Ik heb zo waa waa waa waanzinnig gedroomd
Nog maar 38 na deze. Heb net even de was opgehangen. Heb op het balkon gezeten maar dat was net niet lekker. Ik denk dat ik maar eens even een tosti ga maken. Iemand anders ook??
Oeh ja, ik wil ook... Met ketchup?
Ik heb alleen curry in huis. 'k Ren snel naar de winkel om ketchup te halen (en brood en kaas en ham want dat is inmiddels ook op)

Dan neem ik nog wat mayo mee, want dat vind ik ook lekker bij een tosti (jaja, ik en mijn combi's.... zo vind ik frikandellen het lekkerste met picallily )
quote:Ainne schreef op 17 juni 2009 @ 13:31:

Zal ik doen Snjo. Maar nu lunchpauze, naar het winkelcentrum in de buurt, cadeautje halen voor crecheleidsters die mijn Oudste poep- en piesvrij gekregen hebben.

In Iceland net zo regenachtig als Ireland momenteel trouwens?Nu schijnt het zonnetje tussen de wolken door (is lekker op het balkon nu) maar het miezert ook. Het gras ruikt heel erg lekker.
quote:spinnetje schreef op 17 juni 2009 @ 16:01:

Dan neem ik nog wat mayo mee, want dat vind ik ook lekker bij een tosti (jaja, ik en mijn combi's.... zo vind ik frikandellen het lekkerste met picallily )Dat heb ik nog nooit uitgeprobeerd, krijg zondag een nieuwe lading frikandellen. Vind ze "speciaal" het lekkerst. Heb dus curry, mayo en uitjes in huis.
Curry, mayo, ui en picalilly is nog beter!

Ik moet ook eens op zoek naar een frikandellen leverancier. Curry weet ik wel te vinden, maar frikandellen... hmmmmmzz

Waarschijnlijk ook wel zo handig om dan eerst een frituurpan aan te schaffen.
quote:spinnetje schreef op 17 juni 2009 @ 16:08:

Curry, mayo, ui en picalilly is nog beter!

Ik moet ook eens op zoek naar een frikandellen leverancier. Curry weet ik wel te vinden, maar frikandellen... hmmmmmzz

Waarschijnlijk ook wel zo handig om dan eerst een frituurpan aan te schaffen.Mijn frituurpan heb ik een aantal jaren geleden als verjaardagscadeau gekregen (uit NL), meegenomen in een koffer met frikandellen erbij. Wat heb ik zitten schransen die avond zeg.
Whahaha, geweldig cadeau!

Hoop wel dat ze hier frituurpannen verkopen in ZA, maar dat zal toch wel...?
Bedenk me net dat het een hele domme vraag is... Hahahaha
Een leraar van de middelbare school zei altijd dat domme vragen niet bestaan.
Maar natuurlijk was dat onzin, Snjo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven