Napraattopic 152
donderdag 16 juni 2022 om 09:19
Beste forummers,
Welkom in napraat 152!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 151: overig/napraattopic-151/list_messages/489697#
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 152!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 151: overig/napraattopic-151/list_messages/489697#
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 2 juli 2022 om 21:15
O ja, ruzie gegarandeerd hè.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 2 juli 2022 om 21:18
Omdat mijn vriezer de afgelopen dagen gestaag oplopende temperatuur had, ik vandaag besloot een nieuwe te kopen, mijn bevroren spullen verdeeld heb over diverse buurvriezers en nu mijn lege vriezer ineens weer koud is.
En nu ben ik bang dat ik te ondoordacht een nieuwe gekocht heb.
En daar kan ik eindeloos over blijven malen.
Maar eigenlijk is er dus niks.

Was er iets speciaals in Noordwijk?
solomio wijzigde dit bericht op 02-07-2022 21:20
0.18% gewijzigd
David Dunning
David Dunning
zaterdag 2 juli 2022 om 21:20
Klopt. En ben het er mee eens. Nu weer iemand die schrijft dat vliegen natuurlijk wel betaalbaar moet blijven zodat armere mensen ook op vliegvakantie kunnen. Idioterie.
zaterdag 2 juli 2022 om 21:21
Het moet zo duur worden dat niemand meer kan.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 2 juli 2022 om 21:22
Ik heb deze week echt vol verbazing gekeken naar de kleding van mijn leerlingen, een topic over kledingvoorschriften voor middelbare scholen lijkt me garantie op feest.
Helemaal als je in de OP de lijn van mijn collega X (vrouw) volgt, die zei dat ze die strakke kleding prima vond, zolang de leerlinge maar een goed figuur had.
Stop ik er nog iets in met puberjongens die er niks aan kunnen doen dat ze zich niet kunnen beheersen, dan heb ik triggers genoeg denk ik.

zaterdag 2 juli 2022 om 21:23
Ik snap het wel. Maar mij lijkt het toch beter dat die nieuwe komt. Het kan zijn dat je huidige het snel alsnog begeeft.Solomio schreef: ↑02-07-2022 21:18Omdat mijn vriezer de afgelopen dagen gestaag oplopende temperatuur had, ik vandaag besloot een nieuwe te kopen, mijn bevroren spullen verdeeld heb over diverse buurvriezers en nu mijn lege vriezer ineens weer koud is.
En nu ben ik bang dat ik te ondoordacht een nieuwe gekocht heb.
En daar kan ik eindeloos over blijven malen.
Maar eigenlijk is er dus niks.![]()
Was er iets speciaals in Noordwijk?
Er was Ibizamarkt. Was leuk. Lekker weer ook.
zaterdag 2 juli 2022 om 21:25
Pas al geweest. Iets anders verzinnen.cuculuscanorus schreef: ↑02-07-2022 21:22Ik heb deze week echt vol verbazing gekeken naar de kleding van mijn leerlingen, een topic over kledingvoorschriften voor middelbare scholen lijkt me garantie op feest.
Helemaal als je in de OP de lijn van mijn collega X (vrouw) volgt, die zei dat ze die strakke kleding prima vond, zolang de leerlinge maar een goed figuur had.
Stop ik er nog iets in met puberjongens die er niks aan kunnen doen dat ze zich niet kunnen beheersen, dan heb ik triggers genoeg denk ik.

zaterdag 2 juli 2022 om 21:29
Heerlijk, zulke collega's, hoef je geen ongeloofwaardige dingen te gaan verzinnen.cuculuscanorus schreef: ↑02-07-2022 21:22Ik heb deze week echt vol verbazing gekeken naar de kleding van mijn leerlingen, een topic over kledingvoorschriften voor middelbare scholen lijkt me garantie op feest.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 2 juli 2022 om 21:31
Exact het probleem in een notendop.
Daarbij is het een koelvriescombi en qua koelkast heb ik ruimte zat.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 2 juli 2022 om 21:31
cuculuscanorus schreef: ↑02-07-2022 21:28Het werkt altijd het beste als ik muzieksmaken beledig, maar Solo houdt niet van muziek, dus daar schiet ze niks mee op.
Mja en iedereen haat Suzan&Freek. Scoor je ook niet meer mee.

zaterdag 2 juli 2022 om 21:43

zaterdag 2 juli 2022 om 21:48
LuciFee2022 schreef: ↑02-07-2022 21:44Gewoon voor een week aan brood, vlees/vis, groenten en bevroren fruit, doosje ijs en 2 pizza's, kruiden. Restjes.
Maar ik heb maar 3 kleine prutlaatjes en een gezin en ik bestel maar 1x per week boodschappen. Geen zin in tripjes daar tussen door.
Ja oké, die snap ik, maar ik bedoel mensen die in de garage zo'n grote extra vriezer hebben staan, die helemaal vol zit. Hoeveel vlees eet je dan in hemelsnaam?

zaterdag 2 juli 2022 om 21:54

zaterdag 2 juli 2022 om 21:55
cuculuscanorus schreef: ↑02-07-2022 21:54Er hoeft geen vlees in. Mijn opa heeft een moestuin en hij heeft een vriezer vol groente en cornetto's.

zaterdag 2 juli 2022 om 21:57
Ja, die cornetto's verbouwt hij helaas niet. Die zijn voor zijn (achter) kleinkinderen en voor hemzelf.