Napraattopic deel 126

23-02-2020 21:55 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik ben hierheen gegaan omdat in het corona topic iemand begon over loepen en fake account en weet ik het wat.
Ik ben een nieuw lid inderdaad. Interesse in het hele corona fenomeen en heb me aangemeld om mee te praten hier. Wat een rare binnenkomst om nieuwe mensen meteen te loepen en vervolgens te melden en daarna proberen om te bannen. Ik heb mij gewoon aan de regels van de viva faq gehouden. Rare gang van zaken.
Niq schreef:
15-03-2020 15:37
Alsjeblieft niet zeg, die trolantenne slaat gewoon nergens op.
Nou zeg dat! De noodtoestand doet ook wat met mensen hun hersenpan lijkt het wel. Wat een paranoia
Welkom op het Viva forum, hier word je geloept en be/veroordeeld.
Niq schreef:
15-03-2020 15:37
Alsjeblieft niet zeg, die trolantenne slaat gewoon nergens op.
Misschien. Mods moeten dezelfde keus maken. Sommige mensen lezen meer posts dan de mods, niet? Waarom dat niet gebruiken? Of hebben de mods 'superkrachten' anders dan de mod-tools voor de keuze zodat alleen zij geschikt kunnen zijn?
Knurftastisch schreef:
15-03-2020 15:39
Nou zeg dat! De noodtoestand doet ook wat met mensen hun hersenpan lijkt het wel. Wat een paranoia
In NL is nog geen noodtoestand, tot twee uur geleden? Heb je een bron die het tegendeel toont.
Ik weet wel dat hier een hele rare achterdochtige sfeer heerst. Hier heb ik dus helemaal geen zin in. Wat een gedoe.
madamzonderm schreef:
15-03-2020 15:46
Misschien. Mods moeten dezelfde keus maken. Sommige mensen lezen meer posts dan de mods, niet? Waarom dat niet gebruiken? Of hebben de mods 'superkrachten' anders dan de mod-tools voor de keuze zodat alleen zij geschikt kunnen zijn?
Het is echt niet zo dat als je al heel lang op dit forum komt een betere radar hebt hoor. En ik zie sommige mensen hier regelmatig roepen om een profiel te checken. Maar wie weet zijn ze zelf wel veel onbetrouwbaarder :idee:
Murrmurr schreef:
15-03-2020 14:16
Door te spreken van 1 huidskleur en dan te hopen dat er een paar racisten op af komen open je wel die discussie
Die indruk had ik in het geheel niet.
Knurftastisch schreef:
15-03-2020 15:39

Tuurlijk joh, ga hier nog even lekker door.
nounou
LilyFaye schreef:
15-03-2020 15:54
Die indruk had ik in het geheel niet.
Geeft niet, je gaat ze herkennen na een tijdje
Niq schreef:
15-03-2020 15:53
Het is echt niet zo dat als je al heel lang op dit forum komt een betere radar hebt hoor. En ik zie sommige mensen hier regelmatig roepen om een profiel te checken. Maar wie weet zijn ze zelf wel veel onbetrouwbaarder :idee:

En jij ook, fijn stemming maken voor de lol?
nounou
Murrmurr schreef:
15-03-2020 16:02
Geeft niet, je gaat ze herkennen na een tijdje
Zou het? Hoeveel jaar doe je daar gemiddeld over, zo ongeveer?
LilyFaye schreef:
15-03-2020 16:03
Kweenie had het ook niet door, ik heb het van horen zeggen :proud:
Murrmurr schreef:
15-03-2020 13:08
Sorry Rik was blijkbaar toch een troll. De lol ontgaat me, ik vroeg om sensatietrollentopics.
Nou dacht ik dus dat Rik een trol bleek te zijn....
LilyFaye schreef:
15-03-2020 16:03
Ongeveer 13 jaar. Niet toevallig ook het moment dat irl de meeste echtscheidingen voorkomen.
En na een jaar of 15 troldetectieervaring komt de zelfoverschattingsfase. Dan denk je het zéker te weten.
Vanaf 17 jaar komen de meesten wel in rustiger vaarwater, forumtrolradargewijs.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik herken wel eens een permabanneling, maar ik solliciteer niet hoor. Ik vind al dat gepermaban toch onzin en het is nog zinloos ook want ze zijn toch in no time weer terug.
feow schreef:
15-03-2020 16:20
Ongeveer 13 jaar. Niet toevallig ook het moment dat irl de meeste echtscheidingen voorkomen.
En na een jaar of 15 troldetectieervaring komt de zelfoverschattingsfase. Dan denk je het zéker te weten.
Wat een vermoeiende loopbaan.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
yasmijn schreef:
15-03-2020 13:38
Ik heb een andijvietopic geopend.
Gelukkig is PJK daar.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
feow schreef:
Dank je. Hier kan ik tenminste wat mee.
Solomio schreef:
15-03-2020 16:48
Gelukkig is PJK daar.
Meestal ben ik met hem. In deze niet. Moet ik zelf die glazen gaan poetsen, zeg.
Geen bijzonderheden
Phineas schreef:
Nou dacht ik dus dat Rik een trol bleek te zijn....
Ja die heb ik al heel lang door
Bij gebrek aan een coronagerelateerd Trots Op Je Kind-topic zet ik het maar even hier: mijn slimme zoon-met-hele-erge-ADHD blijkt te hebben geanticipeerd!

Niettegenstaande de berichten dat zijn school gewoon open zou blijven heeft ie vorige week toch zijn profielwerkstuk (en alle benodigdheden) maar vast naar zijn eigen adres gemaild, voor het geval dat. En zijn boeken voor maatschappijleer mee naar huis genomen, want daar moet ie straks al examen in doen.

Is echt de eerste keer dat ik hem heb kunnen betrappen op eerst nadenken en dan doen, ik ben echt apetrots.
Mooi Lady*Voldemort!
Wow wat goed LV! :cheer2:
Later is nu
LV, wat goed van zoon!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven