Napraattopic deel 98

28-04-2018 21:50 3123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Moiren’ schreef:
22-05-2018 21:02
Context blijft lastig.
:whistle:
Geen bijzonderheden
patatjedubbelmayo schreef:
22-05-2018 21:03
Maar ondertussen wordt mijn vraag om dat plaatje van die tiet wel genegeerd door BlijfgewoonBianca............ :cry:
Klik dat topic open :idee:
anoniem_359707 wijzigde dit bericht op 22-05-2018 21:04
1.75% gewijzigd
Scratte schreef:
22-05-2018 20:56
Doe niet zo slachtofferig. Dat gezeur over oud- en nieuwgedienden is nu al een paar dagen bezig. Wel uitgemolken genoeg inmiddels toch.
Je vraagt mij om op te rotten uit een topic alsof het een besloten topic is. Dat slaat nergens op.
yasmijn schreef:
22-05-2018 21:01
Ben jij met een onderzoek bezig?
Nee.
Moiren’ schreef:
22-05-2018 21:04
Klik dat topic open :idee:
Welk topic? Heb ik iets gemist?
Vriendelijk.
Maar ondertussen wordt mijn vraag om dat plaatje van die tiet wel genegeerd door BlijfgewoonBianca............ :cry:
Ik stuur je wel een pb
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ibelize schreef:
Je vraagt mij om op te rotten uit een topic alsof het een besloten topic is. Dat slaat nergens op.
Heb ik nog meer gemist?
Vriendelijk.
Ibelize schreef:
Jij stangt en zuigt enorm om reacties uit te lokken of niet?
Geen bijzonderheden
Ibelize schreef:

Ja maar je krijgt er wel een lolly of een sticker bij, dat is weer heel lief toch?
22-05-2018 21:05
Welk topic? Heb ik iets gemist?
Er staat een link onder die zin toch?
Heb ik nog meer gemist?
Nee hoor.
Geen bijzonderheden
Ik was net even een boodschapje doen en vroeg me toen af of de "newbies" ook regelmatig huilend van het lachen achter hun laptop hebben zitten forummen?

Want dat is voor mij de belangrijkste reden dat ik zeg "zo leuk als toen wordt het niet meer". Ik had soms de volgende dag spierpijn omdat ik zo erg gelachen had op het forum. Nou, dat gebeurt me echt al jaaaaaaaaaren niet meer.

En dat wil niet zeggen dat de newbies geen humor hebben, wel dat ze duidelijk andere humor hebben dan ik. (Al merk ik dat natuurlijk tijdens het forummen ook. Opmerkingen waarvan ik zeker weet dat ze toen het startsein zouden zijn voor wie-is-er-nog-adremmer-dan-de-ander vallen nu per definitie totaal verkeerd.)
Am Yisrael Chai!
Moiren’ schreef:
22-05-2018 21:06
Er staat een link onder die zin toch?
O echt??? Ik ga f kijken.
Vriendelijk.
blijfgewoonbianca schreef:
Ik stuur je wel een pb
Mijn eerste PB! :flirting:
Vriendelijk.
Moiren’ schreef:
22-05-2018 21:02
Zelfs geen kersenbonbons e/o rumbonen?
Nope. Helemaal straightedge ben ik.
En wokkels eet ik ook al niet meer. Doodsaai.
Moiren’ schreef:
22-05-2018 20:57
Doe dat dan eerst voordat je mekkert dat je niet weet waar het over gaat.

Die heb ik met jou geknikkerd opmerking maak je alleen tegen mensen die (een stuk) jonger in dan jij. Dus als een tang op een varken in deze context.
Koop een lolly, want dit is kansloos. Je bent echt spijkers op laag water aan het zoeken. Calm ur tits!
fashionvictim schreef:
22-05-2018 21:07
Ik was net even een boodschapje doen en vroeg me toen af of de "newbies" ook regelmatig huilend van het lachen achter hun laptop hebben zitten forummen?

Want dat is voor mij de belangrijkste reden dat ik zeg "zo leuk als toen wordt het niet meer". Ik had soms de volgende dag spierpijn omdat ik zo erg gelachen had op het forum. Nou, dat gebeurt me echt al jaaaaaaaaaren niet meer.

En dat wil niet zeggen dat de newbies geen humor hebben, wel dat ze duidelijk andere humor hebben dan ik. (Al merk ik dat natuurlijk tijdens het forummen ook. Opmerkingen waarvan ik zeker weet dat ze toen het startsein zouden zijn voor wie-is-er-nog-adremmer-dan-de-ander vallen nu per definitie totaal verkeerd.)
Omg dat en dat en dat! 👍🏻
Geen bijzonderheden

Ik kan de tiet niet meer vinden maar het was zoiets: http://www.flabber.nl/sites/default/fil ... obie-9.jpg

Maar dan op een tiet.
yasmijn schreef:

Negatieve aandacht etc.etc.
vrouwjagersma schreef:
22-05-2018 21:08
Nope. Helemaal straightedge ben ik.
En wokkels eet ik ook al niet meer. Doodsaai.
Good for you!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Star² schreef:
22-05-2018 21:09
Negatieve aandacht etc.etc.
O dat ja.
Geen bijzonderheden
Scratte schreef:
22-05-2018 21:09
Ik kan de tiet niet meer vinden maar het was zoiets: http://www.flabber.nl/sites/default/fil ... obie-9.jpg

Maar dan op een tiet.
En daar is alle ophef over???
Vriendelijk.
22-05-2018 21:10
En daar is alle ophef over???
Er. Is. Geen. Ophef.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
Nee Yasmijn, echt niet. Ik reageer op de mensen die op mij reageren. Waarom zou ik dat niet mogen? Omdat het niet in jullie straatje past?
Maar goed, ik ga weer wat anders doen voordat het het stafjesbende massaal gaat staffen omdat men tegenwoordig om het geringste voor trol word uitgemaakt.

Fijne avond verder.
Ttass schreef:
22-05-2018 21:08
Koop een lolly, want dit is kansloos. Je bent echt spijkers op laag water aan het zoeken. Calm ur tits!
Er dreigt een rel en wie komt daar met gestrekt been inzetten (om jouw woorden maar te gebruiken). Ja juist, jij. OP geen enkel ander moment ben je op Napraat, totdat jij denkt dat je kan rellen en maakt dan ook nog eens opmerkingen tegen mensen die werkelijk nergens over gaan.

Dan kan je inderdaad wat verwachten.
Ik eet geen suiker, die lollig mag je houden. Vast wel ergens ruimte voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven