Napraattopic

15-07-2014 12:30 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
briljant onderschrift
De Turkse Troela is echt nep idd

Dochter is ook nog eens overbehaard met overgewicht, lekker cliché. En haar Nederlands is opeens vlekkeloos na de op.
Handig voor op de relatiepijler toch mijn motto? Ik hoef alleen maar een pijltje omlaag te typen... En opgelost. Al die exen die opgehaald en hersteld worden... Ik word de ANWB van kapotte exen!
quote:Thordis schreef op 18 augustus 2014 @ 23:05:

De Turkse Troela is echt nep idd

Dochter is ook nog eens overbehaard met overgewicht, lekker cliché. En haar Nederlands is opeens vlekkeloos na de op.Dat lijkt mij juist vrij realistisch.
Ja, maar dat bewijst eens te meer dat het nep is.
quote:Thordis schreef op 18 augustus 2014 @ 23:05:

En haar Nederlands is opeens vlekkeloos na de op.

Idd! Een wonderbaarlijke verbetering! En waar het VF al niet goed voor is want binnen een paar posts schrijf je beter Nederlands dan je ooit had durven dromen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Heilzaam effect op de spelling idd.
Is ze al aan het schelden?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ow ja...

Ik hint.

-kuch-
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 18 augustus 2014 @ 23:13:

[...]

Idd! Een wonderbaarlijke verbetering! En waar het VF al niet goed voor is want binnen een paar posts schrijf je beter Nederlands dan je ooit had durven dromen.Uitzonderingen buiten gelaten 😳
quote:Enn schreef op 18 augustus 2014 @ 23:18:

Ow ja...

Ik hint.

-kuch-Wishful geeft daar ook een hint, ik hint terug
Je bent zelf een theepot
Volgens mij is de TO van de overleden zus waarvan het zoontje mee moet naar Amerika (met de superwaarschijnlijke beroepencombinatie piloot, walvisspotter, boekenscout etc) terug met een topic over borstvoeden met siliconenomplantaten. Waar je je al niet druk om kan maken midden in de green card procedure van je neefje!
Ja jeetje, het is toch wat. Een boekenscout/bandmanager/piloot/walsvisspotter/pleegmoeder/rouwendetanteenzus die het druk heeft met haal-en breng schema's opstellen voor haar pas geadopteerde neefje, zowat twintig weken zwanger is maar het nog niemand verteld heeft heeft ook al implantaten en gaat borstvoeding geven.

Een mens maakt wat mee.
Nou ja, ze heeft er wel weer de tijd voor nu ze in nog geen week tijd die hele voogdij-rompslomp en een jeugdige emigratie erdoorheen gejast heeft.
quote:funky2901 schreef op 18 augustus 2014 @ 23:08:

[...]

Dat lijkt mij juist vrij realistisch.

Je gaat weg zag ik?

doeg hé.
Huh?? Ik weet alleen van haar laatste topic waarin ze vraagt over kosten van een echo in NL, of dat wel of niet vergoed wordt.

Jullie hebben meer gelezen dan dat?
Je bent zelf een theepot
quote:honeymoonquiz schreef op 19 augustus 2014 @ 17:19:

Volgens mij is de TO van de overleden zus waarvan het zoontje mee moet naar Amerika (met de superwaarschijnlijke beroepencombinatie piloot, walvisspotter, boekenscout etc) terug met een topic over borstvoeden met siliconenomplantaten. Waar je je al niet druk om kan maken midden in de green card procedure van je neefje!

Dat 'volgens mij' had je kunnen bevestigen dmv het loepje

Ik denk er van alles over.

Het meest gunstige: van haar laatste 2 topic had ze het antwoord gewoon op internet kunnen vinden.

En misschien nog wel betere antwoorden kunnen vinden
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 19 augustus 2014 @ 18:57:

Huh?? Ik weet alleen van haar laatste topic waarin ze vraagt over kosten van een echo in NL, of dat wel of niet vergoed wordt.

Jullie hebben meer gelezen dan dat?Jazeker.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:SuzanneSuus schreef op 19 augustus 2014 @ 18:59:

[...]

Over wie heb jij het?TO van de sillicone...
OH Funky is weg?
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 augustus 2014 @ 17:37:

Nou ja, ze heeft er wel weer de tijd voor nu ze in nog geen week tijd die hele voogdij-rompslomp en een jeugdige emigratie erdoorheen gejast heeft.

Weet je wel dat je soms heel lang moet wachten en dan ècht wel alle tijdschriften hebt gelezen in de wachtkamer?

Nou ja, de enige plus is dat in haar basisverhaal ze consequent blijft. Iets in haar verhaal zal waar zijn. Ik werd getriggerd omdat ze gezag en voogdij door elkaar haalt. Dat de buurman dat doet is niet raar, vage termen als je er niets vanaf weet. Maar als je volop in de procedure zit is dat opvallend.

En wat doet het er toe hoe je je geld verdient.
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 19 augustus 2014 @ 19:07:

[...]

Weet je wel dat je soms heel lang moet wachten en dan ècht wel alle tijdschriften hebt gelezen in de wachtkamer?

Nou ja, de enige plus is dat in haar basisverhaal ze consequent blijft. Iets in haar verhaal zal waar zijn. Ik werd getriggerd omdat ze gezag en voogdij door elkaar haalt. Dat de buurman dat doet is niet raar, vage termen als je er niets vanaf weet. Maar als je volop in de procedure zit is dat opvallend.

En wat doet het er toe hoe je je geld verdient.Nu ben je mij kwijt??
quote:Thordis schreef op 19 augustus 2014 @ 19:06:

OH Funky is weg?

Ik zag het in het Mod topic.

Verzoek om te anonimiseren.
quote:Nouschi schreef op 19 augustus 2014 @ 19:00:

[...]

TO van de sillicone...

Ik lees het, vorige post aangepast

Tja...

TO heeft tijd over en googlet niet, ofzo
Je bent zelf een theepot
quote:Bieb2.0 schreef op 19 augustus 2014 @ 19:12:

[...]

Ik zag het in het Mod topic.

Verzoek om te anonimiseren.Het forum zal nooit meer hetzelfde zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven