Nutteloos discuzeur en kletstopic

13-06-2019 20:27 3003 berichten
Nieuwe naam, nieuw topic!

Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is ;)
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)

Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.

Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vervelend dat je je nog zo voelt over man 1! Dan zeker even rust nemen.

Ik heb de hele nacht liggen nadenken en bedacht me dat samenwonen nog echt veeeelste snel voelt voor mij. Zo zeker ben ik nog niet in de relatie (meer omdat we nog zo kort samen zijn).

En ik kwam gisteren toch weer een leuke opleiding tegen...... Moet me snel aanmelden als ik die wil gaan doen... Was eigenlijk van plan om een tussenjaar te hebben en een voltijd baan te doen omdat ik niet wist wat ik wilde studeren. Maar eerlijk, alle vacatures die ik leuk vind passen bij die opleiding en ik kijk er al af en toe naar voor 3 jaar. Maar heb ik wel gelijk zin weer in alle deadlines etc.? :uh?: Keuzes, keuzes, keuzes... En waar ben ik niet goed mee? Juist: keuzes :-P
realhwmakfsd schreef:
27-07-2019 10:19
Vervelend dat je je nog zo voelt over man 1! Dan zeker even rust nemen.

Ik heb de hele nacht liggen nadenken en bedacht me dat samenwonen nog echt veeeelste snel voelt voor mij. Zo zeker ben ik nog niet in de relatie (meer omdat we nog zo kort samen zijn).
Dank je!
Het is wel minder hoor, en ik ben ook niet diep ongelukkig als het nooit meer goed zou komen (wat ik ook niet verwacht), maar het gevoel is niet weg, heeft blijkbaar nog tijd nodig en dat is goed.
Ik vind het ook wel mooi eigenlijk, dat mn gevoel zich weinig aantrekt van mn ratio en dat ik gewoon voel dat, wat er ook gebeurt, ik liefde voor hem heb :$

Meid, inderdaad niet doen als het niet goed voelt.
Ik vind je erg verstandig overkomen, niet overhaasten idd.

Oww mensen wat een heerlijkheid, ik zit in het park dit bericht te schrijven, ik kan weer een stuk wandelen met wat normale temperaturen.
Stuk prettiger dit!
Ik heb net ook een boswandeling gemaakt, het is een stuk beter te doen zo. Al moet je wel in de schaduw blijven want die gele knoeperd staat al weer aardig te branden. Nu eerst maar even een perenijsje. :-9
RikM schreef:
27-07-2019 11:29
Ik heb net ook een boswandeling gemaakt, het is een stuk beter te doen zo. Al moet je wel in de schaduw blijven want die gele knoeperd staat al weer aardig te branden. Nu eerst maar even een perenijsje. :-9
Ik wil geen ijsje maar wel een gele knoeperd. Hier is het al van gisterenavond regen, regen, regen :"-(
Cateautje schreef:
26-07-2019 18:18
In welk deel van het land zit je Dolfje?
Walcheren. Vanmorgen ook al regen gehad en nu lijkt het ook weer wat te gaan druppelen helaas.
dolfje schreef:
27-07-2019 12:11
Walcheren. Vanmorgen ook al regen gehad en nu lijkt het ook weer wat te gaan druppelen helaas.
Het is hier ook niet het mooiste weer van de wereld, maar ik vind het een verademing en geniet me een ongeluk, maar ik kan me voorstellen dat jij er nu niet op zit te wachten, op je lekker daagjes uit. :)
RikM schreef:
27-07-2019 11:29
Ik heb ook heerlijk gewandeld, stuk aangenamer maar nu heb ik het wel weer warm... (ook door het wandelen)

Heb gister ook weer even een ijsvoorraad aangelegd ;-D
Ik wil ook regen, stuur maar deze kant op!
hier vannacht 5 mm, de hele morgen al bewolkt en nu regent het weer. En ik weet dat de regen hard nodig is, maar ben hem nu al zat. @Dolfje, volgens mij komt er nog een hoop jouw kant op helaas
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Hier gaat het nu zeker 3 dagen regenen

@Phoebe welke pagina's moet ik lezen om jouw dates met man 1 te bekijken? :-P Of niet natuurlijk haha
Ik heb het Zelfverwoestingsboek uit en heb er geweldig van genoten. Eigenlijk vind ik het jammer dat ik het nu al gelezen heb, want dit smaakt naar meer.

Phoebs, ik hoop dat je er net zoveel van zult genieten als ik heb gedaan. :-D
Cateautje schreef:
27-07-2019 12:16
Het is hier ook niet het mooiste weer van de wereld, maar ik vind het een verademing en geniet me een ongeluk, maar ik kan me voorstellen dat jij er nu niet op zit te wachten, op je lekker daagjes uit. :)
Nou inderdaad. Een beetje regen is niet zo erg maar net ging het even knoerhard. Zouden gaan wandelen maar nu dus niet. Gaan om 18:00 uit eten dus zodra het droog( verwachting 16:30) is wandelen we die kant op. Het is niet anders.
realhwmakfsd schreef:
27-07-2019 12:55
Hier gaat het nu zeker 3 dagen regenen

@Phoebe welke pagina's moet ik lezen om jouw dates met man 1 te bekijken? :-P Of niet natuurlijk haha
Met man 1 heb ik iets gehad, was leuk maar beiden te veel issues/niet hetvgoede moment voor een relatie.
Geen idee, paar pagina's terug, ik weet het niet, er wordt vrij veel geouewehoerd hier.. ;-D

Het is hier trouwens wel weer vrij warm, maar het is beter dan de afgelopen dagen, hier in huis is het moeilijk koel te krijgen.
(Alhoewel ik ook erg slecht op mn kont kan zitten..)
Ik wil ook regen, hier is nog geen druppel gevallen.. :'(

Leuk Teau, ik ben benieuwd!!
Bijna klaar met The secret, vrij zweverig maar echt geniaal wat daar in staat..
Kan het niet laten om dat uit te proberen in de praktijk.

Het is hier inmiddels aardig bewolkt aan het raken, ik heb goede hoop op een lekkere bui!
ik zat met smart te wachten op de regen maar het bleef kurkdroog vandaag.
ben vanmiddag wezen zwemmen was heerlijk afkoelen na al die warme dagen
Relax we're all crazy, it's not a competition
Phoebemeaculpa schreef:
27-07-2019 16:10
Met man 1 heb ik iets gehad, was leuk maar beiden te veel issues/niet hetvgoede moment voor een relatie.
Geen idee, paar pagina's terug, ik weet het niet, er wordt vrij veel geouewehoerd hier.. ;-D

Het is hier trouwens wel weer vrij warm, maar het is beter dan de afgelopen dagen, hier in huis is het moeilijk koel te krijgen.
(Alhoewel ik ook erg slecht op mn kont kan zitten..)
Ik wil ook regen, hier is nog geen druppel gevallen.. :'(

Leuk Teau, ik ben benieuwd!!
Bijna klaar met The secret, vrij zweverig maar echt geniaal wat daar in staat..
Kan het niet laten om dat uit te proberen in de praktijk.

Het is hier inmiddels aardig bewolkt aan het raken, ik heb goede hoop op een lekkere bui!
Mocht het universum je alles gaan geven waar je om vraagt, vertel mij dan het grote geheim, want ik heb ook nog wel wat wensen. :)

Er was hier onweer beloofd, maar niets van dit alles helaas. Zou wel een fijne verfrissing hebben gebracht. Hoewel, de temp. in huis was gedaald naar 25, maar sinds ik vanavond de deur en het raam heb gesloten is het weer opgelopen naar 28. Het zit in de muren, zal wel zo blijven de komende tijd.
We gaan het zien Cateau...
Het is niet dat ik 100% geloof wat daar staat hoor, maar punt 1 ik kan niet laten om het te proberen (eerst met iets kleins), maar vooral de mindset spreekt mij aan, wat meer geloven in eehh... goede dingen...
(Want ik geloof echt wel dat als je tegen jezelf zegt dat bepaalde dingen niet lukken het ook niet lukt, dus waarom zou het tegenovergesteld ook niet zo werken?)
Je kan het boek trouwens ook zelf lezen Cateau :lmao:
Ben igg in 'jouw' boek begonnen.

Goedemorgen.
Het is inmiddels in het hele huis afgekoeld nadat ik alles open had, heerlijk!
Hier ook nog geen buien, peut etre au'jourd' hui... (j'espere...)
Goedemorgen!

Positieve gedachten kunnen nooit kwaad Phoebs.
Cateautje schreef:
28-07-2019 10:34
Goedemorgen!

Positieve gedachten kunnen nooit kwaad Phoebs.
Inderdaad!
Zeker niet voor iemand die vorig jaar gediagnostiseerd is met een neg. Zelfbeeld.
Wat door therapie al veel minder is, maar weg is het niet dus oefenen met positieve gedachten is geen overbodige luxe, en ik word er vrolijk van :rolling:

Goedemorgen allen!
Ook in Gld is het inmiddels een stuk koeler, erg fijn!
(Al zijn de katten nu ook weer energieker en breken als vanouds de boel weer redelijk af...)
Fijne dag!
Alles wat je vrolijk maakt moet je vaker doen toch!

Goede morgen, ik werd wakker met een kater. Hopelijk hebben jullie een betere ochtend (of eigenlijk is het al middag) :)
realhwmakfsd schreef:
28-07-2019 14:41
Alles wat je vrolijk maakt moet je vaker doen toch!
Jaaaaaaaaa natuurlijk! :hyper:

Geen idee of het toeval is maar ik zag man 1 net in de stad :$
Hij was met vrienden dus ik zwaaide en hij zwaaide terug... :$
pppff mijn pc heeft bedacht zichzelf te updaten denk ik, Hoop wachtwoorden kwijt. Ook al geef ik aan dat ze opgeslagen moeten worden als ik ze instel. Maar de opslag is ook kwijt, en het geschreven lijstje niet compleet
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik ben ook weer thuis, man wilde het racen zien en dat kon daar ook wel maar dan hadden we pas eind van de middag naar huis kunnen rijden. Nu kijk ik lekker series en zoek op thuisbezorgd wat we straks laten bezorgen.
Was het leuk op de camping Dolfje?
Zo, ik ben eindelijk gedoucht en aangekleed :)

Ik vind het wel grappig, met vrienden uitgaan vind ik écht niks. Ik sta altijd alleen omdat iedereen met random mensen zoent. Met mijn eigen vriend vind ik uitgaan echt super leuk omdat we gewoon de hele avond staan te dansen en zingen :lol: Misschien binnenkort maar opzoek naar nieuwe vrienden :cheers:
realhwmakfsd schreef:
28-07-2019 17:13
Zo, ik ben eindelijk gedoucht en aangekleed :)

Ik vind het wel grappig, met vrienden uitgaan vind ik écht niks. Ik sta altijd alleen omdat iedereen met random mensen zoent. Met mijn eigen vriend vind ik uitgaan echt super leuk omdat we gewoon de hele avond staan te dansen en zingen :lol: Misschien binnenkort maar opzoek naar nieuwe vrienden :cheers:
Hoe leuk uitgaan is, is erg afhankelijk van de groep heb ik gemerkt ja. Hoewel, ik ben zelden uitgegaan met mensen die met random mensen zoent haha. Het 'uitgaan' heb ik eigenlijk aps vrij recent ontdekt eigenlijk. Uitgaan is leuk en ik kan niet wachten op 10 Augustus, dan ga ik naar Blijdorp festival, met een groep van zo'n 30 koppen. Het begon met zes personen haha, ik heb er enorm zin in! :D
Op mijn 18de begon ik uit te gaan maar toen had ik al een vriendje (lange afstands wel). Toen gingen mijn vrienden al met anderen zoenen maar ik was niet single, dus ik was gestopt met uitgaan. Het is gewoon niet leuk om alleen in een hoekje te staan.
Afgelopen september ben ik weer begonnen, ik en mijn ex liepen al een tijdje niet lekker (4 maanden ofzo) en toen ik een hele leuke jongen ontmoette had ik het uitgemaakt. Gelijk de volgende dag met hem op date geweest en dat werd al snel wat serieuzer (lees: erg snel) en toen op een dronken avond heb ik alsnog per ongeluk met mijn huidige vriend gezoend (ik vroeg eigenlijk gewoon of hij wilde dansen omdat al mijn vriendinnen met anderen stonden te zoenen). We waren beide erg dronken en ik vond hem toen toch wel erg knap en ging er gewoon voor. Volgende dag mega spijt van want die jongen waarmee ik date was wel erg leuk etc. maar 1.5 week later vond hij mij niet meer leuk. Toen dacht ik: oke ik stuur nog een berichtje naar die ene jongen die ik had gezoend in de club en als dat niets wordt dan blijf ik gewoon single voor een lánge tijd. Nu is het dus mijn vriend :rofl: Zo'n romantisch verhaal :worship:
Maar dat is het verhaal van hoe al mijn vriendinnen altijd met anderen zoenen en ik niet omdat ik gewoon nooit echt single ben geweest tijdens uitgaan. Alhoewel er ook iemand in de vriendengroep zat met een vriend en zij gewoon wel random jongens zoende. :hyper:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven