Onzin klets en zeurtopic part deux

15-11-2019 09:12 3004 berichten
Feest! Happy new topic! :cheer2: :cheer: :puh: B-)



Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!

Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
Watervrouw333 schreef:
03-04-2020 08:55
Ik zit weer klaar voor een webinar :)
Vanmiddag een hele winkelwagen gebruiken voor niet veel meer dan het kopen van een rol vuilniszakken.

Gisteren als brave tante een verjaarskaart verstuurd. Met een Europazegel erop want weet even niet waar de gewone binnenland-postzegels uithangen.
Heb vaak het gevoel dat het vrijdag is, vandaag klopt dat. :proud:
Houd op schij uit, ik ben ook enorm in de war met de dagen. Normaal al maar nu helemaal.
Zo ik heb nog even gewerkt, ik ben nu klaar voor deze week.
Nichtje is voorlopig nog even met school bezig.
Uitgelezen kans voor mij om al met Casa te beginnen, 😁, maar eerst maar even boodschappen doen.
Ik wilde het niet maar 😠😡 ik ben wat meer verkouden aan het worden...
Het valt nog wel mee, hopen dat het niet erger wordt, mijn katten doen namelijk geen boodschappen voor me...
(Het schorum... ligt alleen een beetje te pitten en de boel af te breken, nou ja...)
Ik heb weekend! Zo fijn dat ik nog kan werken.. Dan heb ik nog enigszins besef van tijd en dagen.

Straks maar eens aan La Casa beginnen :popcorn:
Iedereen alvast een fijn weekend.

Ik ben ondertussen bezig met mijn geimproviseerde opleiding voor mijn werk, ik blijk gelukkig jaren geleuter van mijn vader nog uit mijn geheugen te kunnen opdiepen. Hopelijk straks weer sporten! Drie dagen niets kunnen doen omdat ik nogal gammel was.
Alle reacties Link kopieren
ik ga voorlopig alleen maar maar de super, en de rest online, ik wordt helemaal knetter van die mensen.. die er rond lopen en dat panische mekaar-uit-de-weg-gaan. ik weet dat het voor je eigen veiligheid is maar ik ben er klaar mee.

@phoebes :hihi: ik had eetgister BB met rijst gegeten, was niet zo :sigh: maar durfde ik niet hardop tezeggen.
ben jaloers wil ook een bad :'(
thomas de stoomlocomotief is opzich wel grappig :hihi:

@kwebbel, ik twijfel ook.
mijn zus kijkt via een vriendin en die is er wel tevreden mee, heb het gevoel dat het niet echt geweldig is.
Daar heb ik ook een gruwelijke hekel aan, >:-( ik snap dat het hun werk is maar take a hint hon :-? :roll:

@watervrouw, ik vond disney+ heel leuk :lol: mhja ben een disneyjunkmisschien moet ik toch weer een abbonement erop nemen.

Winkelen heb ik een haat en liefde verhouding mee, ik ga meestal alleen en anders mag alleen vriend mee. ik heb veel geduld maar niet om met andere te winkelen.
online winkelen..daar in tegen ik ben de nachtmerrie van alle fysieke winkels, ik shop heel veel online :$ bezorgen vind ik soms lastig ik laat het zoveel mogelijk bij afhaal punten.

ik zit voorlopig weer in Gran hotel, laatste seizoen zal bij benieuwen hoelang ik het dit keer volhou :popcorn:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Doen! Gran hotel is geweldig!!
Het duurde bij mij ook even voor ik zin had om door te zetten maar toen ik dat eenmaal deed zat ik er snel in, het is echt leuk!
Nichtje is er nog dus ik ben nog niet aan Casa 4 begonnen.
Jammer dat je bb niet zo lekker was, die van mijn Surinaamse mevrouw is :-P) :-P) :-P)

Goedemorgen deze morgen, het wordt heerlijk weer de komende dagen.
Zo, ik ga wentelteefjes in elkaar flansen voor nichtje. (En voor mijzelf... :biggrin:)
@rouge ja ik ken ook meer mensen die videoland hebben, maar die kijken weer hele andere series dan mij. (denk aan die meuk van temptation island enzo, daar geef ik helemaal niks om).

Maar eerst even La Casa afkijken, nog 3 afleveringen te gaan.. Topserie. En ik wacht eigenlijk nog op andere series die online komen. Die zijn in Amerika allemaal al uit, en als het goed is zou er in april (volgens de planning van netflix dan) weer een vervolg uitkomen hier in NL.

Nou ja, als ik me echt verveel heb ik zo videoland account aangemaakt ;)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Te laat naar bed gegaan. Teveel gedronken. Dagje rust vandaag.
Misschien lekker buiten zitten vanmiddag.
Kwebbeltje91 schreef:
04-04-2020 09:11
@rouge ja ik ken ook meer mensen die videoland hebben, maar die kijken weer hele andere series dan mij. (denk aan die meuk van temptation island enzo, daar geef ik helemaal niks om).

Maar eerst even La Casa afkijken, nog 3 afleveringen te gaan.. Topserie. En ik wacht eigenlijk nog op andere series die online komen. Die zijn in Amerika allemaal al uit, en als het goed is zou er in april (volgens de planning van netflix dan) weer een vervolg uitkomen hier in NL.

Nou ja, als ik me echt verveel heb ik zo videoland account aangemaakt ;)
Van het nieuwe seizoen bedoel je? Ben je snel bij... ik heb nog geen tijd gehad... :bonk:
Phoebemeaculpa schreef:
04-04-2020 11:05
Van het nieuwe seizoen bedoel je? Ben je snel bij... ik heb nog geen tijd gehad... :bonk:
Ja, van het nieuwe seizoen. Ben nu bijna aan het einde. Ik was gisteren om 12 uur klaar met werken :biggrin: :popcorn:
Kwebbeltje91 schreef:
04-04-2020 11:18
Ja, van het nieuwe seizoen. Ben nu bijna aan het einde. Ik was gisteren om 12 uur klaar met werken :biggrin: :popcorn:
Ok dan vermoed ik dat dit weer een leuk seizoen is... :cheer2:
(De 1e 3 heb ik er in 2 of 3 dagen doorheen gejast... :proud:. Casa moet je gewoon bingen....)
Ik ga dit weekend maar eens de boekhouding en belastingaangifte doen. Daar heb ik zoooo geen zin in, maar ik kan het niet blijven uitstellen. :sigh:

Vanmorgen even in het bos geweest. Er was (nog) geen hond. Wat dat betreft woon ik in het juiste deel van Nederland; er zijn hier minder mensen en ze houden zich keurig aan de maatregelen.
Zoooooo.

Ik ben klaar met La Casa. :O

Poe hé. Ik ga maar eens een frisse neus halen. Ben nog niet buiten geweest vandaag, gaat nu maar eens verandering in komen. Toedels!
Alle reacties Link kopieren
Net even naar de Aldi geweest. Onder andere Paascakejes met abrikozenvulling gekocht. Had ik gisteren al zo'n zin in. Ik wilde nog een pak extra tissues kopen, maar ze hadden er nu alleen met lotion. Naast het feit dat ik die ontzettend vind stinken, zitten er ook minder in dan in de gewone tissuedozen Niet gekocht dus. Misschien morgen bij de AH. Ook nog even naar het kippenkraam geweest. Vanavond eet ik tv-sticks met zelfgemaakte friet uit de Airfryer. Nu een leuke plek opzoeken voor een wandeling.
Alle reacties Link kopieren
We hebben net een stukje gewandeld, was lekker maar best wel druk buiten overal.
hondenmens schreef:
04-04-2020 13:57
Net even naar de Aldi geweest. Onder andere Paascakejes met abrikozenvulling gekocht. Had ik gisteren al zo'n zin in. Ik wilde nog een pak extra tissues kopen, maar ze hadden er nu alleen met lotion. Naast het feit dat ik die ontzettend vind stinken, zitten er ook minder in dan in de gewone tissuedozen Niet gekocht dus. Misschien morgen bij de AH. Ook nog even naar het kippenkraam geweest. Vanavond eet ik tv-sticks met zelfgemaakte friet uit de Airfryer. Nu een leuke plek opzoeken voor een wandeling.

Wat voor sticks? :rofl:

Ik eet vanavond ook friet.
Net heerlijk gewandeld. Wel wat mensen onderweg tegengekomen uiteraard, maar we hielden allemaal afstand. En er waren heel veel mensen bezig in hun tuin.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
04-04-2020 14:08
Wat voor sticks? :rofl:

Ik eet vanavond ook friet.
Net heerlijk gewandeld. Wel wat mensen onderweg tegengekomen uiteraard, maar we hielden allemaal afstand. En er waren heel veel mensen bezig in hun tuin.
Kippenkluifjes voor in de magnetron.
hondenmens schreef:
04-04-2020 14:13
Kippenkluifjes voor in de magnetron.
Ah
Nou ben ik verdorie nog niet aan m'n boekhouding begonnen. :@
Kan iemand mij even een schop onder mijn hol geven?
RikM schreef:
04-04-2020 12:59
Ik ga dit weekend maar eens de boekhouding en belastingaangifte doen. Daar heb ik zoooo geen zin in, maar ik kan het niet blijven uitstellen. :sigh:

Vanmorgen even in het bos geweest. Er was (nog) geen hond. Wat dat betreft woon ik in het juiste deel van Nederland; er zijn hier minder mensen en ze houden zich keurig aan de maatregelen.
Hier ook :high5:
Ajb :proud: : Afbeelding
EN NOU ALS DE SODEMIETER AAN DE GANG, IK WIL JE NIET MEER HOREN, BEGREPEN!
Zo goed Rik :biggrin:?

Ik eet als het goed is chinees, zou broerlief halen. En ik heb het tante spelen goed volgehouden maar nu begin ik behoorlijk gaar te worden....
Bijna klaar gelukkig....
Waarom :swear: gaan mensen ALTIJD met hogedruk spuiten of maaimachines aan de gang als het lekker weer is?
Die krengen maken mega veel kabaal, ga een x een uur op je g*t zitten.... :furious:
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
04-04-2020 16:02
Waarom :swear: gaan mensen ALTIJD met hogedruk spuiten of maaimachines aan de gang als het lekker weer is?
Die krengen maken mega veel kabaal, ga een x een uur op je g*t zitten.... :furious:
Oh bah. Maar dat vind ik eigenlijk met alle gereedschap wat lawaai maakt.

Allen: Ik heb een huurhuis en om de 6 jaar komt een schildersbedrijf de kozijnen en de buitenkant van mijn berging schilderen. Volgende week is het weer zover. Ze beginnen om 7:30 :-( Net als vorige keer trouwens. Bleh moet ik er nog vroeg voor opstaan ook. Ze hebben ook stroom nodig. Ik denk dat ze dat wel uit de schuur kunnen halen. Is handiger, dan hoef ik niet perse met de achterdeur open te zitten. Veiliger voor mijn honden. Ik hoop dat ik er nog wel even tussenuit kan als ze bezig zijn. Want anders duurt de ochtend wel erg lang. Ik weet, het moet gebeuren. Maar zulke dingen vind ik toch altijd ongemakkelijk.
Phoebemeaculpa schreef:
04-04-2020 16:02
Waarom :swear: gaan mensen ALTIJD met hogedruk spuiten of maaimachines aan de gang als het lekker weer is?
Die krengen maken mega veel kabaal, ga een x een uur op je g*t zitten.... :furious:

Hou op schei uit, ik heb ook zo'n buurman. En het moet ook altijd uuuren duren, om de een of andere reden. Super irritant vind ik het. :hamer:

(zo, even lekker geklaagd, nu ga ik weer verder met m'n boekhouding) :A:
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
04-04-2020 15:10
Nou ben ik verdorie nog niet aan m'n boekhouding begonnen. :@
Kan iemand mij even een schop onder mijn hol geven?
Schop op afstand!
Alle reacties Link kopieren
Ah het was niet meer nodig.
Wij zijn net weer een rondje park geweest. Nog drukker dan eerder vanmiddag.
Alle reacties Link kopieren
In de straat achter mij woont een vrouw die ze de "koningin van de straat" noemen. Als ze buiten zijn moet je haar altijd horen. Haar dochter van 7 heeft dat overgenomen. Daar wordt vaak tegen geschreeuwd. Het mens kijkt ook bijna altijd chagrijnig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven