Reis amerika handbagage

23-08-2019 15:11 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve mensen,

Ik ga binnenkort naar Amerika en ik heb onderzoek gedaan naar de hoeveelheid vloeibare middelen mee mogen in de handbagage. Ik vind eigenlijk overal wel de informatie dat het allemaal max 100 ml verpakkingen mogen zijn tot 1 liter in totaal dus 10x 100 ml.
Maar wat ik mij nu afvraag is of je dan ook bijvoorbeeld 15 verpakkingen bijvoorbeeld van maar 10ml , 20 ml etc mag tot aan die liter? Of moet het bij 10 verpakkingen blijven.
Ik hoop dat iemand mij dit kan vertellen!

Groetjessss
Alle reacties Link kopieren
malibu82 schreef:
23-08-2019 15:49
Misschien reist ze met alleen handbagage?
Dan nog. Wat moet je allemaal meesjouwen als je naar zo'n land gaat? Je kunt daar toch ook alles kopen mocht je het nodig hebben.
Heldens schreef:
23-08-2019 16:42
Waarom zou je dat doen? Goed voor het milieu wel.
Ze vliegt met een heel gezin naar de VS, dan is het milieu dus toch al niet de eerste overweging en kan een halflege fles shampoo wegflikkeren aan het einde van je vakantie er ook nog wel bij :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Als je vanaf Schiphol rechtstreeks vliegt naar de VS, vlieg je via vertrek 2 of 3. Hier staat nieuwe apparatuur waar je vloeistoffen onbeperkt mee mag nemen! Alleen vanaf vertrek 1 of 4 mag je max 1 liter in max verpakkingen van 100 ml mee nemen in max een literzak! ( alleen inzakjes die je zelf mee neemt... zakjes die je op Schiphol kunt krijgen hebben een inhoud van 0,5 liter)
Alle reacties Link kopieren
Heen vliegen wij altijd met een koffer voor maar 1/4e vol. Alleen de basics qua kleren, daar shoppen we toch een hele garderobe bij elkaar in de outletmalls.

Idem voor badkamerspullen, ik neem halflege shampoo flessen mee, een halve tube tandpasta, creme die bijna op is. Meestal houdt ik daar 2/3 maanden van te voren al rekening mee. Maak ik het niet op maar leg ik het opzij voor de vakantie. Dat gaat in de koffer, in de USA maken we het op. Koop ik lekker nieuw spul bij de Bath&Body en dat gaat weer mee naar huis. Alles mooi in de koffer en even in een ziplockzakje voor het eventuele lekken.
poldervrouw schreef:
23-08-2019 17:17
ik zie niets wat je niet elders kunt kopen, op lens vloeistof na misschien
Ik heb die dingen tijdens de vlucht ook nodig. Bovendien heb ik helemaal geen zin om meteen op shoptour te gaan voor drogisterijspullen.
redbulletje schreef:
23-08-2019 15:15
Waarom zou je uberhaupt je vloeibare zooi in je handbagage willen stoppen? Laat staan zoveel?
Doe het gewoon in je koffer en neem een mini handcreme/lippenbalsem mee voor de droogte in het vliegtuig.

Dit inderdaad.
Wat moet je daarmee in je handbagage?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven