Saai topic (als vervolg op Nijns topic)

05-08-2009 22:28 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn veel te saai geweest, meer dan 3000 saaie berichten gepost. Moeten we van de engelen een nieuw saai topic openen.

Nou, bij deze dan.

SAAI TOPIC; HET VERVOLG

Snjókorn falla, á allt og alla
Sorry Lys, ik was niet helemaal wakker vandaag. Lekker quality time vandaag voor jou.

Des: is de opleiding leuk?

Psych is meestal wwel rustig en aardig met humor (zelfspot).
Snjo op foto gezellig, vind dat zo iets vreselijks altijd. Sta er nooit op zoals ik dat zelf graag wil. Maar goed, wat mot da mot!

Lys lekker, geniet maar van je vrije dag! Na al die spannende dagen van de afgelopen tijd ben je wel toe aan lekker niksen toch?

Dez mazzel dat je psych humor heeft. Zeker als het klikt tussen jullie is dat perfect.
zooo ook weer wakker,

ja de opleiding is leuk,pittig,dat wel.moet veel onthouden.

maar goed ik heb de tijd,dus veel aan werken.
Zo, vanaf nu staat er copyright op mij... Er worden dus niet meer foto's van mij genomen zonder voorafgaande toestemming blablabla.

Het was wel een leuke fotograaf hoor. En de patienten zeiden gelukkig geen nee.
wat een K**weer.

tis gestopt met zachtjes regenen.ut regend nu kei-hard!!!

ik heb de houtkachel maar aangemaakt.bbbrrrrrr
Heb je het zo koud Dez?

Mooi dat je foto weer gemaakt is Snjo. Ben je dr jaren lang weer vanaf!
quote:Dushi74 schreef op 07 oktober 2009 @ 20:35:

Heb je het zo koud Dez?

Mooi dat je foto weer gemaakt is Snjo. Ben je dr jaren lang weer vanaf!1 foto, 1 foto. Een hele reportage zal je bedoelen en dat x 3.
Waardeloos! Vond het op school al een verschrikking, laat staan nu als volwassene. Bleggg Snjo kon je er niet onderuit?
quote:Dushi74 schreef op 07 oktober 2009 @ 21:35:

Waardeloos! Vond het op school al een verschrikking, laat staan nu als volwassene. Bleggg Snjo kon je er niet onderuit?Neeeeee. Het ziekenhuis is jarig in november en er wordt een of ander boekje uitgegeven. . .
Nou ik vind het saai.
Ik ook. Gelukkig is het voorbij.

Zal ik nog eens iets saais vertellen, ik ga vrijdag naar het noorden van het land (vliegen) en er wordt gigantische storm verwacht. Heb ik weer. Dit keer is het belangrijk dat ik ga want ik ben getuige op een bruiloft. . .
Jij houdt van storm tijdens het vliegen he. Of werken de weergoden daar expres jou tegen ofzo? Saai zeg! Bruiloft en getuige zijn leuk zeg. Niet saai.
quote:Dushi74 schreef op 07 oktober 2009 @ 23:04:

Jij houdt van storm tijdens het vliegen he. Of werken de weergoden daar expres jou tegen ofzo? Saai zeg! Bruiloft en getuige zijn leuk zeg. Niet saai.Een beetje turbulentie vind ik niet erg maar als er nu al voor storm gewaarschuwd wordt, ben ik bang dat er misschien niet eens gevlogen wordt (of met gigantische vertragingen). . . De weergoden zijn tegen mij (en ik weet niet waarom).
Ik kreeg trouwens net een mailtje dat het kippenhok bijna af is.
Ik weet niet waarom maar volgens mij heb ik een baaldag vandaag.
goedemorgen saaierds.had ut gisteravond idd koud,maar met de houtkachel aan is ut vlug behaagelijk binnen.nou sjno,hopelijk valt ut mee met het weer om te vliegen.zou jammer zijn als je te laat aan komt op het partijtje. ik moet zo bij een maatje gaan poetsen,heb totaal geen zin,mn lijf doet vervelend.maar goed.ik moet en zal.vanavond lekker rust!!!
Voor Snjo;

En een dikke balen dat je een baaldag hebt!

En ik hoop dat mijn duim-anti-storm gaat helpen voor je zodat je veilig kunt vliegen en getuige kunt zijn!

Dez hoop dat je snel klaar bent met poetsen dan kun je lekker je rust pakken zodat je lijf weer herstelt!

Ik baal niet, de zon schijnt!
Dank je wel voor de mooie bos bloemen. Vinnik lief.

Ik denk gewoon dat ik even te veel te doen heb en moe ben.

Ik moet vanmiddag ook nog even poetsen en dan m'n koffertje pakken enzo.

Jij ook effe lekker de bezem door je huisje halen en dan ook lekker even uitrusten.

Hier sneeuwt het een klein beetje, het is volgens mij maar natte sneeuw maar omdat het ook waait ziet het er erger uit dan het is.
Zo, tussen de middag even naar de supermarkt geweest om zowel salade en brood als ook suikerwaar en chocola te halen (mijn collega had gelukkig ook een dringende snoepbehoefte). Daarna heb ik haar zover gekregen dat zij de ontspanningsgroep voor haar rekening nam (en kon ik lekker op 1 van de banken liggen omdat er 1 patient niet was op komen dagen). Dat was errug lekker.
Ik ben weer thuis en nu ga ik vast boerenkool snijden (nee, is hier niet gesneden te koop zoals bij jullie, het is sowieso al een wonder dat ik het hier kan kopen) en dan lekker een stamppot maken met rookworst natuurlijk.
Zo, de was hangt, m'n koffertje is bijna helemaal ingepakt, de vloer is weer schoon en de boerenkool begint erg lekker te ruiken.
Eet smakelijk Snjo, ik ruil niet met je. Heb het op allerlei manieren geprobeerd maar boerenkool is een van de groeten soorten die ik niet lekker vind. Maar ik weet dat ik hierin een rare ben. Dusssssssss geniet lekker van je hollandse stampot
Dushi, dat vind ik nou aardig voor je. Ik had 2 porties en nu ga ik dus dat tweede opeten.

Ik moet ook wel even eerlijk zeggen dat ik zuurkoolstamppot lekkerder vind (maar boerenkool is hier zo zeldzaam dat ik het niet kon weerstaan en het gekocht heb).
Zuurkool ook niets voor mij. Maar ik kan wel genieten als een ander geniet van dit soort dingen.
Wat vind jij dan écht lekker in de winter??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven