Tips podcasts

19-01-2020 19:20 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijdens het fietsen naar mijn werk luister ik altijd luisterboeken via de app LuisterBieb, gratis als je lid bent van de bibliotheek. Dat is hartstikke leuk en er is nog meer dan genoeg keus, maar ik zie hier af en toe voorbij komen dat mensen naar podcasts luisteren en dat lijkt me leuk voor de afwisseling.
Wie heeft er tips voor leuke, interessante, spannende of mooie podcasts en hoe luister je deze? Via een app (welke?) of gewoon online (waar?). En kan je ze downloaden of streamen? De luisterboeken zijn nl. erg groot dus die moet ik downloaden via WiFi, misschien is dat voor podcasts niet nodig?
Alle reacties Link kopieren
Ik luister graag Damn Honey! via Spotify, super leuke, relevante, feministische podcast! En ook ManManMan de podcast is erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
ManManMan is mijn favoriet! Verder luister ik naar de correspondent.
Alle reacties Link kopieren
Gijs Groenteman in de Kast en de Correspondent luister ik o.a.
Alle reacties Link kopieren
Brand in het landhuis/bob/spijkers met koppen/echt gebeurd/ 30 minuten rauw/ de moord op patrick zijn mijn favo podcasts. Heerlijk op de fiets en tijdens huishouden etc
Daders.

https://www.nporadio1.nl/podcasts/daders
Alle reacties Link kopieren
Tante Jos vond ik schitterend! Ook erg genoten van De Grote Harry Bannink Podcast
Alle reacties Link kopieren
Alle podcasts van Audiocollectief Schik vind ik geweldig! Bob, El Tarangu, etc.

Verder volg ik:
- De Bach van de Dag, van Radio 4.
- Reisgenoten Podcast, voor reisinspiratie.
- Radio Bergeijk is ook leuk voor tussendoor.
- NS Luisterruit voor in de trein.
- De serie Verstrikt vond ik erg indrukwekkend vorig jaar.
Alle reacties Link kopieren
Ohja, ik luister gewoon via Google Podcasts. Je kunt ze downloaden voor onderweg en je krijgt een melding als er nieuwe afleveringen zijn.
Ik heb een tijd lang veel geluisterd naar No such thing as a fish, leuk als je van Engels en Engelse humor houdt. Zie ook https://www.nosuchthingasafish.com
Ik luister via de podcastapp van mijn telefoon.
Alle reacties Link kopieren
The AA experience.
Mosselen om 0130.
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Er is al een topic over podcasts hier op Viva, daar kun je ook nog kijken voor tips. Ik zelf luister via de app podcastaddict en spotify.
Voor mij blijft de brand in het landhuis de ultieme podcast! Klassieke mysteries vind ik ook erg leuk net als rauw van Ruud de Wild. Heerlijk om podcasts te luisteren tijdens het huishouden!
Alle reacties Link kopieren
Ooit begonnen aan "bob" maar na een paar afleveringen afgehaakt. Besloten dat podcasts blijkbaar niks voor mij zijn.
Maar nu heb ik al een aangal afleveringen van de krokante leesmap geluisterd en dat vind ik wel echt geinig. Heerlijk hersenloos tijdverdrijf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven