verward gevoel in de liefde

29-02-2020 00:40 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Ik schrijf via hier onder een andere naam, want ik moest toch iets kwijt.
Sinds een paar maandjes ben ik dol gelukkig met mijn vriend, hij is iets wat ik altijd al wilde. Ik heb bij hem een paar jaar terug bij hem in de klas gezeten, en al die tijd had hij een vriendin. Deze relatie heeft ontzettend lang geduurd en ik heb ook niks met mijn gevoelens gedaan voor hem. Toen het uit was heb ik hem geholpen met het goedmaken met haar, want hij wilde nog wel en ik wilde het beste voor hem.
Zij hebben samen besloten er toch een punt achter te zetten, en na een paar maanden begon ik wat actiever contact met hem te hebben. We hadden afgesproken en ik wilde eigenlijk overal zijn waar ook was, dit had hij ook door. Er is in die tijd ook veel gezeik geweest, ik ging eerst met zijn beste vriend en het was voor ons beide ontzettend lastig om een keuze te maken. Uiteindelijk had hij voor mij gekozen en wij beide spreken die jongen ook niet meer, dit is niet goed van ons geweest en wij hebben hier zelf ook nog wel wat last van gehad. Na een tijd wilde ik toch wel meer, maar had ook aangegeven dat ik geen relatie met hem wilde. Door deze opmerking wilde hij geen seks omdat hij dacht dat ik hem ging gebruiken. Dit is er uiteindelijk wel van gekomen, en hij wilde ook steeds meer dingen samen doen.. Het heeft lang geduurd omdat niemand ons uit kon staan door die streek tegen zijn vriend, maar toch hadden wij besloten het te proberen samen. Ik wist zeker wat ik wilde.

We zijn nu een tijd samen en er is veel gezeik geweest, maar sinds kort begin ik me heel veel zorgen te maken om dingen. Bijvoorbeeld dat hij geen actie had ondernomen toen hij nog met zijn ex was. Ook vind ik het lastig dat ik zo verliefd op hem ben, omdat ik me dan heel kwetsbaar voel. Ik moet soms huilen om het feit dat ik denk dat hij me gaat verlaten terwijl ik van iedereen hoor dat ze zien hoe gelukkig hij is, dit zie ik zelf ook. Hij doet namelijk alles voor mij. Mijn gevoel zegt dat hij het voor mij is, terwijl ik dat helemaal niet kan weten.
Wat kan ik er aan doen dat ik geniet van onze tijd samen zonder dat ik me zo verdrietig voel en bang ben hem kwijt te raken. Ik weet dat hij gek op mij is en dit zegt hij ook ontzettend vaak.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het maar een vaag verhaal. Lees vooral dat er veel gezeik is geweest.
Ik denk dat dit topic beter op de relatiepijler past.
Alle reacties Link kopieren
Jij bent destructief voor jezelf en hem.

Blijkbaar verdien je niet iemand die jou leuk vindt gewoon om jou? Tenminste dat vind jij zelf. Zodra er drama’s spelen met ex van hem of met die ex jezelf dan sta je ervoor en doe je wat je kunt. Maar nu zaken tot rust zijn gekomen en hij gewoon gek op je is moeten andere drama’s bedacht worden? Dus gaat hij je vást verlaten, heeft hij toen hij met die ander samen was nooit actie op jou ondernomen en schijt je dus in je broek van angst omdat je om hem geeft.

Zoals ik al zei: destructief gedrag voor jezelf en voor hem. En : Oh ja je bent drama verslaafd.Die mensen kunnen niet genieten van gewoon een ander die om haar/hem geeft. Dus moeten akelige zaken worden bedacht om dat te voorkomen. Blijkbaar geeft de chaos door dit destructieve gedrag een herkenbaar gevoel? Dus zorg je ervoor dat jij deze hebt/voelt ongeacht of het reëel is?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt nu een beetje alsof je zelf drama aan het maken bent. Wat is nu het probleem? Geniet van jullie periode samen en zie hoe het verder gaat. Je continue zorgen maken over dingen die geweest zijn of kunnen komen, maken het er vast niet gezellig op.
ja dit is toch normaal op de middelbare school? nou ja, over een maand is alles weer anders
Alle reacties Link kopieren
Het woord gezeik is wel een rode draad in jullie “relatie” hè? Dat zegt al genoeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven