Viva verhalen vanaf in den beginne

15-06-2009 19:36 1318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn forumgeheugen is niet zo ijzersterk als die van sommige forummers hier, dus ik ben wel benieuwd naar wat men zich allemaal herinnert. Vanaf in den beginne tot nu

De leukste "weet je nog?" verhalen ga ik verzamelen en bundelen, wie meehelpt krijgt een exemplaar! (Ja, dat is vette omkoperij ghe )

Toevoeging: Het hele verhaal graag, niet alleen zinnetjes die me niets zeggen

Ik heb een ijzersterk forumgeheugen

Totaal aantal stemmen: 77

Neen (26%)
Jawel, alles wat je zegt kan en zal...ghe! (9%)
Alleen als ik het ook boeiend vind (39%)
Soms (26%)
Dankje Sheintje! Trusten
quote:minny schreef op 16 juni 2009 @ 00:47:

[...]

Jouw topic over die plant!

*Komt net van de telefoon af, is dus nog wakker*

O ja!! daar heb ik zelf ook er om gelachen om de humoristische reacties!.

Enne...nog steeds geen plant he

Hoewel het verlangen af en toe nog omhoog komt bij vriend,tot nu toe weet ik het nog te voorkomen
Grappig, nu vind ik het superleuk dat je terug bent Shining, maar over een paar weken erger ik me ongetwijfeld weer eens als vanouds kapot aan je

Ik zou niet wijken Iry, een plant moet je met zijn tweeen willen!

Kun jij dat topic van jou nog ergens opsnorren? Ik wil m er in zetten.
quote:minny schreef op 16 juni 2009 @ 00:53:

Grappig, nu vind ik het superleuk dat je terug bent Shining, maar over een paar weken erger ik me ongetwijfeld weer eens als vanouds kapot aan je

Ergernis is your middlename minny
quote:minny schreef op 16 juni 2009 @ 00:54:

Ik zou niet wijken Iry, een plant moet je met zijn tweeen willen!

Kun jij dat topic van jou nog ergens opsnorren? Ik wil m er in zetten.

Eh...weet niet eens welke pijler?

Ik ga een poging wagen.
quote:HeintjeDavids schreef op 16 juni 2009 @ 00:49:

Jij ook Mamalief?

Dat hebben mensen ongetwijfeld ook met jou lieve min
* Weggehaald, is toch al gequote.

Deze post was van Asmahan, check Ip maar als je wilt, Angel.

Ben er zeker niet op uit om dit of Vivabiechttopic om zeep te helpen, dus excuses.

Niet goed over nagedacht en niet zo slim van mij.
Ik heb m!

Help mijn vriend wil een plant!
quote:mormeltje schreef op 16 juni 2009 @ 00:56:

[...]

Dat hebben mensen ongetwijfeld ook met jou lieve min Ik weet het wel zeker
zooo dat doe je snel min !

Hoe krijg je dat voor elkaar?
Vivabiecht, jammer dat je zo misbruikt maakt van die nick. Kans is groot dat je het nu voor andere verpest.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:minny schreef op 16 juni 2009 @ 00:57:

[...]

Ik weet het wel zeker

Tip van mormel; Doe als shine enn blijf een paar maannden weg,kondig dat ook groots aan(desnoods open je een afscheidstopic)

En dan.....Tadaaaaaaaaaa,sluit zelfs na een paar maanden hoipippilangkous je weer in haar armen
Geloof het of niet, maar via de zoekfunctie van Viva
quote:Vivabiecht schreef op 16 juni 2009 @ 00:56:

Ok ok ok, nog 1 keer misbruik van de Vivabiecht, maar ik wil even al mijn herinneringen kwijt voor ik weer door Charon laat overvaren.

*Moontje en haar getrouwde lover. Ze tikte heel wat rosétjes weg in de tuin met haar vriendinnen en als ik me heel goed herinner vloog ze uiteindelijk de vrouw van haar lover nog om de hals en huilden ze samen omdat ze dezelfde man beminden (al kan dat ook een andere minnares zijn, al was die dan van hetzelfde type). Uiteindelijk kreeg ze een andere vriend met kinderen en toen kwamen er allemaal berichtjes dat die kinderen haar veel liever hadden dan hun eigen moeder.

*Het topic van Una, Je Mooi Blauwe Ogen. Una was getrouwd maar verliefd op een ander. En ze schroomde niet daar in ellenlange epistels gewag van te maken. Af en toe een regel uit Shakespeare ertussen of een vergelijkinkje met Ophelia. Dat was dan ook alle schoonheid die er in de teksten te vinden was, maar ze had een trouwe schare fans die met betraande ogen uitzagen naar haar ontboezemingen.

*Confusia en haar vriendin Drakelaartje. Confusia was ook heel geliefd en schreef meer in deze stijl: mijn trouwe viervoeter bevindt zich aan mijn poezelige voetjes nu ik het woord richt tot mijn teerbeminde lezerinnen. Ik heb het blankgetinte toetsenbord onder mijn zwartomrande nagels getrokken en ratel nu enige woorden vanuit mijn omfloersd brein de ether in. (Mij deed het niet zoveel, maar haar verhaal werd zeer, zeer enthousiast gevolgd.)

*Het Miss Viva topic waarvoor (ik kom verdeurie niet op de naam, maar ze is een groot dierenliefhebster) een prachtige collage had gemaakt. Allemaal echte Missen waar de hoofden van forummers op waren geshopt.

*Het forummisstopic, paar versies geweest. Ondergetekende was winnares van de eerste of tweede editie, daar wil ik af wezen. Antonio heeft mij een kroontje gestuurd en een oorkonde, beide zijn nog steeds in mijn bezit.

*Met Allis heb ik me lange tijd vermaakt met het Grootheids- en Kitschfantasieëntopic waarin iedereen los kon gaan in, jawel, kitsch- en grootheidsfantasieën van het type: ik heb net gebaard en bied mijn vader vol trots mijn eerstgeborene aan of mijn posts op dit forum worden gelezen door De Bezige Bij en de hoofdredacteur smeekt mij aan een roman te beginnen.

*Joop Terheultopic(s) en ander topics met romans voor het rijpere meisje

*Ontelbare topics waarin vrouwen te kennen gaven echt one of the guys te zijn maar er desalniettemin maar al te vrouwelijk uitzagen. Dat ze beter met mannen op konden schieten dan met vrouwen. Maar mannen werden altijd verliefd en vrouwen altijd jaloers.

*Schoolpleintopics: de berentruien tegen de stilettohakken, de kortroodharigen tegen de langeblonde.

*Topic over het alleen achterlaten van een vrouw op een taxiplaats. Dat was veel erger als de vrouw klein en blond was. Lang en donker kon je gewoon straffeloos laten staan.Óf dit was voor mijn tijd of jij zat op een ander viva-forum dan ik....Óffffffffffff ik ben toch niet zo forumverslaafd dat ik alles weet!
Ik ga nergens heen Mormeltje

*Hoort in de verte de kreten van teleurstelling*

Mag hoor, mag

Je komt mij ook nog wel eens tegen.

Ik ga nu echt slapen. Net zoals jij een paar uur geleden al zei Min.

Enne Mamalief....ook naar bed!

Trusten!
quote:minny schreef op 16 juni 2009 @ 01:00:

Geloof het of niet, maar via de zoekfunctie van Viva Neeh......da geleuf ik nie
Vivabiecht, waarom gebruik je niet je eigen nick?
Vivabiecht = ?
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Ik had mijn jokmutsje op ben ik bang Shine
quote:HeintjeDavids schreef op 16 juni 2009 @ 01:01:

Enne Mamalief....ook naar bed!

Trusten!

Foute aanpak!

Als ik zoiets hoor dan ga ik juist niet
quote:minny schreef op 16 juni 2009 @ 01:02:

Vivabiecht, waarom gebruik je niet je eigen nick? Is vast keutel undercoverrrtttt.......
quote:minny schreef op 16 juni 2009 @ 01:02:

Vivabiecht, waarom gebruik je niet je eigen nick? Denk dat Vivabiecht een permaban heeft.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven