Viva verhalen vanaf in den beginne
maandag 15 juni 2009 om 19:36
Mijn forumgeheugen is niet zo ijzersterk als die van sommige forummers hier, dus ik ben wel benieuwd naar wat men zich allemaal herinnert. Vanaf in den beginne tot nu
De leukste "weet je nog?" verhalen ga ik verzamelen en bundelen, wie meehelpt krijgt een exemplaar! (Ja, dat is vette omkoperij ghe )
Toevoeging: Het hele verhaal graag, niet alleen zinnetjes die me niets zeggen
De leukste "weet je nog?" verhalen ga ik verzamelen en bundelen, wie meehelpt krijgt een exemplaar! (Ja, dat is vette omkoperij ghe )
Toevoeging: Het hele verhaal graag, niet alleen zinnetjes die me niets zeggen
dinsdag 16 juni 2009 om 01:10
dinsdag 16 juni 2009 om 01:12
quote:mormeltje schreef op 16 juni 2009 @ 01:08:
[...]
Zeg haar dat ze gaat slapen...dat forumverslaafde kreng
""heeft dr energie hard nodig om weer lekker te reageren morgen op reltopics.."" We hebben opgehangen. Ik heb honger en zij had dorst. En ik hoef gelukkig niet om 6 uur eruit .
[...]
Zeg haar dat ze gaat slapen...dat forumverslaafde kreng
""heeft dr energie hard nodig om weer lekker te reageren morgen op reltopics.."" We hebben opgehangen. Ik heb honger en zij had dorst. En ik hoef gelukkig niet om 6 uur eruit .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:minny schreef op 16 juni 2009 @ 01:09:
De tv gaat me vragen of ik zin heb om een heet huisvrouwtje te bellen...volgens mij is dit zo'n beetje een hint dat het bedjestijd is voor Minny. Zonder dat hete huisvrouwtje, ff voor de duidelijkheid
Dat vragen ze mij iedere avond.
En allemaal he!!
Maar ik speel hard to get.
De tv gaat me vragen of ik zin heb om een heet huisvrouwtje te bellen...volgens mij is dit zo'n beetje een hint dat het bedjestijd is voor Minny. Zonder dat hete huisvrouwtje, ff voor de duidelijkheid
Dat vragen ze mij iedere avond.
En allemaal he!!
Maar ik speel hard to get.