Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2483 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
HOE DAN?

Leg de situatie uit waarvan je meer wilt weten. Ik leg daar kaarten voor en vertel je welke invloeden op de situatie ik zie en wat de toekomst aangeeft als invloed.

LET OP !! REGELS !!

- Leg uit wat de situatie is, ik ben niet helderziend en kan de kaarten beter duiden naarmate ik duidelijker heb wat de situatie is
- 1 situatie per vraag..niet van werk en liefde en zal ik gaan verhuizen..dat zijn 3 vragen

PB's;

Ik stop met PB's die geen gevoelige informatie bevatten, als je "gewoon" wilt weten hoe je studie of werk gaat uitpakken of dat je ooit nog een liefde vind..dat kan net zo goed hier in het topic. Als ik van mening ben dat een PB net zo goed openbaar kan dan geef ik als antwoord dat je het maar hier in het topic moet vragen

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
tomcat wijzigde dit bericht op 09-09-2017 10:25
Reden: Reden: Regels aangescherpt..het is hier geen Fastfoodketen maar een sterrenrestaurant :)
71.71% gewijzigd
Semper avarus eget
Ohh dit doet me denken aan die waarzegster die we jaren geleden hadden. Daar kon je dus een vraag aan stellen en die gaf daar dan antwoordt op. Dat deed ze door middel van al je berichten te scannen maar in het begin hadden we dat niet door/wisten we dat niet. Ik weet wel dat het een vreselijk leuk topic werd en dat ik in ieder geval heel erg heb moeten lachen.
Wie nooit van mening verandert heeft zelden iets geleerd
voornu schreef op 21 december 2016 @ 11:43:

Moet ik wel of geen kaarten laten leggen?
doe maar niet, er zijn al genoeg andere aanvragen!
HOOO STOP.

even genoeg voor nu :)
Semper avarus eget
Ben ook wel benieuwd, doe maar een legging.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Ik wil graag weten of en wanneer ik oma word.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik ben best nieuwsgierig, maar ook wat sceptisch. Ik vraag me af hoe dat werkt via een forum. Je kent ons niet en je ziet ons niet. Als je meer oefenmateriaal nodig hebt, kom maar op ;-) En ik wil je ook best wat feedback geven.
Why the hell can't we all just sit in a circle and sing fucking Kumbaya!!!
blijfgewoonbianca schreef op 21 december 2016 @ 11:48:

Ik wil graag weten of en wanneer ik oma word.
Je hebt zeker geen kinderen? ;-)
Zanahoria schreef op 21 december 2016 @ 11:50:

[...]

De kaarten zullen het uitwijzen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Zanahoria schreef op 21 december 2016 @ 11:50:

[...]

Tja ooit eens mee geweest naar zo een iemand. Ik ging alleen méé maar vriendin heeft voor me betaald want die was nieuwsgierig.

Ik zou binnen x tijd op de bank zitten met kind.... yeah right. Was zeer druk met mijn werk, leek geen kinderen te kunnen krijgen op de natuurlijke manier en was niet van plan de medische molen in te gaan.

Ik vond het dus een fraud (nepperd?) Blijkt de beste man toch nog gelijk te hebben gekregen X-D

Dus je weet het nooit.
Ik wil trouwens ook graag een legging..
Ikzou graag willen weten of ik in 2017 ga verhuizen.
Nou, het duurt wel heel erg lang.
Wees vriendelijk voor de mensen die je ontmoet op je weg naar boven, je zou ze op je weg naar beneden ook nog weleens tegen kunnen komen.
[quote]prada schreef op 21 december 2016 @ 11:59:

Ik wil trouwens ook graag een legging..[/quote

De thermoleggings zijn bij de action in de aanbieding.

Ik ben erg sceptisch dus ik ben denk ik goed voor jouw eventuele clientele in de toekomst want mocht je zo goed zijn dan zal ik dat natuurlijk doorvertellen. Dus kom maar op!

Wat zie jij voor mij in de kaarten?
Als ik google op 'algemene legging' is dit het eerste wat ik zie;

Ik vind het leuk! Doe mij maar zo'n legging. Ben benieuwd wat me te wachten staat! X-D
prada schreef op 21 december 2016 @ 12:17:

Als ik google op 'algemene legging' is dit het eerste wat ik zie;

[afbeelding]
Wat een schattig kontje. :)
Wees vriendelijk voor de mensen die je ontmoet op je weg naar boven, je zou ze op je weg naar beneden ook nog weleens tegen kunnen komen.
ik heb ook wel een specifieke vraag: wat veroorzaakt die woede en onmacht in mij, en naar welke richting moet ik uitzien?

Ben benieuwd! :-d
Doe mij maar een algemene legging ik ben wel benieuwd
Haha, die legging is hardnekkig!
Doe mij ook maar een legging.... ben wel benieuwd wat de liefde me gaat brengen volgend jaar :flirting:
Oh leuk, maakt me nieuwsgierig, voor mij ook graag een algemene legging. Alvast bedankt!
Keep on, keep keepin' on....
Ik ben ook wel benieuwd. Vooral naar werk-situatie :-]
pb je ons met de 'uitslag'? :)
Parada, ik heb eens in mijn kaarten gekeken en het volgende kwam er uit.

Je hebt een grote teleurstelling achter de rug en wil naar aanleiding daarvan ergens opnieuw mee beginnen. Daarin zal je je moeten bewijzen. Op zich komt dat goed, maar je hebt vrees voor het oordeel van een donker harige man, een man die macht lijkt te hebben over de situatie. Je omgeving denkt dat je alles wel goed in balans weet te houden want over het algemeen gezien heb je het eigenlijk prima voor elkaar in je leven.

Er komen goede tijden aan in het komende jaar en je krijgt te maken met een aantal keuzes die je kunt maken en daar zit hem de kneep, je weet dan even niet meer wat je precies wilt.

Het komende jaar staat wel voor een nieuw begin.

Zoiets?
Zanahoria schreef op 21 december 2016 @ 11:40:

Ja ik zou ook graag willen! Mag een algemene legging zijn, maar ik ben ook erg benieuwd hoe mijn nieuwe baan gaat zijn, en of ik de juiste keuze heb gemaakt om voor die baan te gaan en mijn huidige op te zeggen.

Voor jou heb ik ook even gekeken. :)

Als eerste krijg ik iets dat met kunst te maken heeft, maar daar zit een kant aan die je goed in de gaten houdt of moet houden.

Op dit moment is er iets gaande dat met recht of gerechtigheid te maken heeft en dat heeft te maken met een nieuw begin.

Ik zie de kans op liefde het komende jaar en je jaar wordt vriendelijk en vol vertrouwen, het enige dat een kink in de kabel kan veroorzaken is dat je je niet durft over te geven.

Iemand in je omgeving schrikt wakker uit een hachelijke situatie en jij bent die persoon daar behulpzaam bij.

De uitkomst is dat je je balans zult vinden in het komende jaar.

Zoiets? :)

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven