Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
ja ben benieuwd! Zal idd niet mijn nieuwe laarsjes aan doen. Heb trouwens gisteren toch de zwarte versie van de rode laarsjes kunnen kopen. Ik blij!

Nog gekaart vandaag?
Wat leuk zeg Ieb, de zwarte ook. Zwart is onontbeerlijk natuurlijk.

Nee, heb de hele dag buiten gezeten, heerlijk.

Zorg wel dat je portemonnee goed opgeborgen is morgen, er wordt veel gerold op de markt.
Hey Ieb,

Ik ben ook zo blij dat ik mijn oude vertrouwde motertje weer in mijzelf herken! Geen idee hoe .... maar ik geniet van de energie die ik weer in mijn lijf voel.

Ik weet niet hoe die energie mij toekomt en zou zo een groot deel willeen weggeven!

Wat ik enkel kan aan geven is... om te genieten en trots op jezelf zijn te zijn, als je iets gedaan hebt.

Ik heb vandaag de schuur op de camping opgeruimd en natuurlijk weet ik dat het volgende week weer een puinhoop is...

Maar nu geniet ik van het idee dat alles logisch voor het grijpen is.

Beetje heel erg simpel gedacht van mij hè?

JA!!

Maar ik geniet/ ben tevreden dat dat schuurtje daar opgeruimd en schoon is...
niks mis met simpel denken en ik vind dit niet eens zo simpel ik denk dat er een hoop moet gebeuren voordat ik zo "simpel" kan denken.

Wat goed dat jij dat nu wel kan en fijn dat je schuur nu zo netjes is!

Ik zit nog even rapportage af te kijken en dan op naar bed!
ow rapportage is ineens afgelopen. Ik ga dan naar bed maar zal zo nog even langs komen!
Nee hoor passie, genieten zit hem, vind ik, in de simpele dingen. En wat is simpel? Je hebt er moeite en energie ingestoken.
Ben nog aan het bijlezen maar ben toch aan het smullen van wat lekkere dingen. Jammie!!!
gelukkig thee dat je nu geniet van lekker eten! Wat heb je?
ieb, ik had vanavond bij AH zo'n donker pain de boulongne (?) afbakstokbrood meegenomen.

Daar net een halve van afgebakken en in plakjes gesneden.

Ondertussen 2 plakken coburgerham even aangezet in de pan.

Deel plakjes met kruidenboter en stukje ham en deel met tonijnsalade van de visboer.
En MV, ja afspraak van man KAV meegaat is idd dinsdag en woensdag naar internist voor evt. uitslagen.
ow op de tonijnsalade na klinkt het erg lekker thee!

Wat fijn dat ze meegaat dinsdag en woensdag. Toch spannend en 2 horen er meer dan 1.

Ik ga nu verder in het gierige topic. Loop nu een week achter en lees volgens mij al een week haha.

Truste alvast!
Passie, fijn dat je je zo opgeknapt voelt. Ben blij voor je!

Fruitje, dat klinkt als een ruime/luxe behuizing voor de caafs .

Moon, op de (verjaar)dag zelf met iemand (ouders, een vriendin of gewoon met jezelf) ergens lekker gaan lunchen of picknick in een parkje?
ieb, het is een man die meegaat, haar man. En alleen dinsdag, woensdag toevallig deze x alleen maar dat vind ik geen probleem. Alleen bustijd nog even nakijken.
Ladiezz, voor wie er nog is/komt/gaat: slaap lekker. Ga ik ook doen!
Ik gaf opruimen van dat schuurtje als voorbeeld omdat ik daarin mijzelf weer herkende.

ik wilde niet pochen... van kijk mij nou eens.

Ik wilde enkel aangeven dat trots/ tevreden over jezelf kunnen zijn, juist in kleine dingen kunnen zitten.

En ik nu trots op mijzelf ben,

Voor mij was dat schoon schuurtje.

Voor een ander bereiden van maaltijden/ buffet.....??.

Kom op..

Zeg eens zelf.

Dat je trots op jezelf bent..!
Moge. Veel plezier Ieb op de markt. Is dat daar zon grote markt? Een soort Albert Cuyp?

Sterkte vandaag Thee.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Goedemorgen!

Heb je lekker geslapen MV?

Succes vandaag Thee, kan het prikken gewoon bij de huisarts?
quote:maroon5 schreef op 30 juli 2012 @ 09:28:

Goedemorgen!

Heb je lekker geslapen MV?

Succes vandaag Thee, kan het prikken gewoon bij de huisarts?

Moge Mar, de nachten kan ik niet slapen. Vandaag bel ik het zh voor een bel-afspraak met mijn internist. En ik heb met alle afspraken overdag geen tijd om mijn dag en nachtritme om te gooien , ik wil gewoon snachts slapen.

Heb je nog leuke dingen geplant Mar? Is het stil thuis?
Zo hoort het toch ook Mleen, overdag actief, snachts in de rust.

Groot gelijk dat je daar even voor belt, juist nu het voor de rest zo goed met je gaat!.

Ja, het is heeeel stil in huis, mis mn moppie wel, maar ik weet dat ze het samen heel fijn hebben, dus ik gun het ze van harte om even lekker samen te zijn.
quote:maroon5 schreef op 30 juli 2012 @ 09:36:

Zo hoort het toch ook Mleen, overdag actief, snachts in de rust.

Groot gelijk dat je daar even voor belt, juist nu het voor de rest zo goed met je gaat!.

Ja, het is heeeel stil in huis, mis mn moppie wel, maar ik weet dat ze het samen heel fijn hebben, dus ik gun het ze van harte om even lekker samen te zijn.

Ja en ik denk dat mijn klachten, pijn/jeuk en hoesten, toch wel iets voor te krijgen is wat ik mag hebben. Wat ik tegen de hoest had is op en mijn ha is op vakantie dus vraag of de internist het uit kan schrijven. En met google vond ik iets tegen de jeuk en de pijn wat ik denk ik wel mag hebben. Nou ik probeer het gewoon (belafspraak maken).

Vandaag komt Thuiszorg vanmiddag maar morgen bijv. al om 9uur, dan is het gewoon te kort slaap als ik elke dag om 6 uur in slaap val.

Hoelang blijft Snaak weg? Had ik gelezen een weekje? Mag je haar ook bellen tijdens de vakantie?
Oehja, dan worden het wel heel korte nachtjes. Groot gelijk dat je dan even belt, kunnen ze meteen het lijstje met medicatie er even bij pakken om te kijken wat qua medicijnen wel en niet bij elkaar past.

Fijn dat nu alles goed geregeld is of niet, met thuiszorg enzo.

Snaak zou in eerste instantie tot vrijdag blijven, maar mss dat ze woensdag alweer thuis komt, en dan later in de vakantie nog een paar dagen, ze vind het zelf ook veel nachtjes haha. Ex appt geregeld, dus houd me goed op de hoogte, en ik denk dat ik vandaag even bel, ook om te horen wanneer ze nu precies weer thuis komt.

Ben daar erg blij om hoor, heb in het verleden wel eens topics geopend dat hij voorzal zn eigen gang ging, en niet betrokken was maar sinds hij een keer een paar maanden is de knop om, en staat Snaak echt bovenaan zn lijstje. En dat is in alles te merken, heel fijn vind ik dat
Mogguh.

Het is dat de wekker ging, anders lag ik nog op één oor.. Was weer heeeeeeeeeel ver weg.

Ben nog wel wakker geworden van onweer vannacht, klonk behoorljk dichtbij. Eens kijken op internet of het ergens ingeslagen is.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Oh maroon wat fijn is dat, van je ex. Kan me de verhalen ook nog wel herinneren idd.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
MV, mag je ook niet meer die melatonine? Dat hielp wel voor jou, dacht ik.
quote:Moonlight82 schreef op 30 juli 2012 @ 09:55:

MV, mag je ook niet meer die melatonine? Dat hielp wel voor jou, dacht ik.

Ja dat hielp geweldig. Nee mocht toen helemaal niets meer aan med. , maar ik geloof ook dat ik beter kan kijken om de oorzaak weg te halen want slaap heb ik wel. Dus die codeinefosfaat misschien weer slikken tegen de hoest. En die jeuk/pijn hoop ik ook dat er iets voor is.

En hoe voel je je Moon? Heb je trouwens nog dat gesprek gehad met je ouders? Ik heb er niets meer over gelezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven