Wat is het rustig hier…

19-11-2025 12:36 51 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik dacht even leuk bij te lezen op het forum, maar er is amper activiteit in topics. Is forumgebruik gewoon minder populair geworden of waar houdt iedereen zich mee bezig tegenwoordig?
Dus je bezwaar is dat mensen hier te weinig spannende zaken posten, waardoor jij niets te lezen hebt? Ik kan me er iets bij voorstellen. Tegen een schamel loon (twee zakken mini-twix en een 6-pak Freeway-cola) zou ik best bereid zijn meer kwalitatieve content te genereren. Laat maar even weten!
Si abra la puerta hay lobos.
Ouwe topics teruglezen is ook wel leuk, vooral als je er zelf in meegeschreven hebt. Ik kan echt intens genieten van mijn eigen scherpzinnige, spitsvondige en hilarische bijdragen van tien jaar geleden.
Graftak!
Larosa schreef:
19-11-2025 14:07
Voor mij is meelezen gewoon ontspannend. Je hoeft zelf niets te posten, maar je kan toch herkenning vinden, inzichten opdoen, je verbazen om verhalen of gewoon genieten van bepaalde forummers die je leuk/grappig vindt.

Reageren is ook leuk hoor, maar daar heb ik nu even niet veel tijd/energie voor. En als er momenteel een streng bewind is ;-) moet ik m’n woorden teveel afwegen. Ik kan soms best wel direct communiceren wat niet iedereen waardeert.
Je hebt iets van 170 berichten verspreid over 3 jaar dus je hebt al 3 jaar geen tijd/energie?
Solomio schreef:
19-11-2025 13:36
Iedereen geniet van het mooie weer denk ik.
:proud:
Voor iedereen een groene tuin
Lady*Voldemort schreef:
19-11-2025 14:17
Ouwe topics teruglezen is ook wel leuk, vooral als je er zelf in meegeschreven hebt. Ik kan echt intens genieten van mijn eigen scherpzinnige, spitsvondige en hilarische bijdragen van tien jaar geleden.
Ik vond mezelf vroeger ook echt veel grappiger.
Si abra la puerta hay lobos.
vivapimpelmees schreef:
Je hebt iets van 170 berichten verspreid over 3 jaar dus je hebt al 3 jaar geen tijd/energie?
Voor mij is het forum iets wat ik vooral bezoek als ik echt niets anders om handen heb. In drukke periodes kom ik bijvoorbeeld helemaal niet. Actief meeschrijven en topics bijhouden kost toch ook best veel tijd.. of hoe ervaar je dat zelf?
Rabarbara schreef:
19-11-2025 14:14
Dus je bezwaar is dat mensen hier te weinig spannende zaken posten, waardoor jij niets te lezen hebt? Ik kan me er iets bij voorstellen. Tegen een schamel loon (twee zakken mini-twix en een 6-pak Freeway-cola) zou ik best bereid zijn meer kwalitatieve content te genereren. Laat maar even weten!
Oh shoot…
Ik wilde alleen even meelezen en ineens ben ik gerekruteerd voor de lokale snack-smokkelbusiness. Dat ging snel. 😭
Ik steun de beweging, maar dan verwacht ik wel minstens drie cliffhangers en plot twists per week.
En als je weet te ontsnappen aan de forum-bajes (lees: een ban), dan sponsor ik de geheime operatie met nog drie zakken dropveters, zure matten en een extra lading heimelijke chocoladerepen… 🥸
Lady*Voldemort schreef:
:rofl:
Larosa schreef:
19-11-2025 15:23
Voor mij is het forum iets wat ik vooral bezoek als ik echt niets anders om handen heb. In drukke periodes kom ik bijvoorbeeld helemaal niet. Actief meeschrijven en topics bijhouden kost toch ook best veel tijd.. of hoe ervaar je dat zelf?
Ja dat kan tijd kosten. Maar ik vind vrijwel elke dag wel een kwartiertje, die tijd heeft iedereen.

Ik stoor blijkbaar aan forummers die melden dat het hier zo rustig is maar zelf vrijwel nooit iets bijdragen.
Solomio schreef:
19-11-2025 13:36
We hebben onze eigen Voldemort: zij die niet genoemd mag worden.
Oh die kan heel subtiel. Zij die niet genoumd mag worden.
vivapimpelmees schreef:
19-11-2025 15:42
Ja dat kan tijd kosten. Maar ik vind vrijwel elke dag wel een kwartiertje, die tijd heeft iedereen.

Ik stoor blijkbaar aan forummers die melden dat het hier zo rustig is maar zelf vrijwel nooit iets bijdragen.
Die ergernis deel ik eigenlijk wel. Zelf een half jaar wegblijven en dan wel komen zeuren als ze bij terugkomst niet naar behoren wordt geëntertaind. Waarom zou je sowieso de moeite nemen om zo'n OP te schrijven als je al een half jaar de energie niet op kunt brengen om ergens op te reageren. Ik kan op die vraag maar één antwoord bedenken, maar dat is niet aardig.
Graftak!
Wombat schreef:
19-11-2025 16:01

Ludiek, maar vooral heel mooi.
Deck mich zu mit Zärtlichkeiten
Wombat schreef:

:heart:
Zoek eens een andere hobby
Wie is er dan overleden? Forumnaam mag toch zeker wel? (dit is kennelijk aan mij voorbijgegaan)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Yella78 schreef:
19-11-2025 23:52
Wie is er dan overleden? Forumnaam mag toch zeker wel? (dit is kennelijk aan mij voorbijgegaan)
Nee.
Deck mich zu mit Zärtlichkeiten
Raar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Lila-Linda schreef:
19-11-2025 13:16
ach, een flinke groep posters hebben vorige week geroepen dat ze allemaal weg wilden en op anoniem, en zelfs dat is niet gebeurd
Dus blijkbaar vinden we het allemaal wel prima hier
:-D
Ik heb ook weinig tijd en energie om veel te schrijven hier. Ik lees wel graag wat mee.
Wombat schreef:
Meauiiiiiii..... :worship:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Yella78 schreef:
19-11-2025 23:52
Neeeeeee!!!!!!!!!!

David Dunning
Vuurenvlam62 schreef:
19-11-2025 14:12
Waarom mocht dat eigenlijk niet gemeld worden? Het is niet de eerste keer dat het overlijden van een forumster wordt genoemd en het is niet alsof ze opeens met echte naam en toenaam werd genoemd.
Betreffende forumster was nogal op haar privacy gesteld, dus had het vast niet op prijs gesteld als haar overlijden hier gemeld zou worden. Dat ze er zelf niks meer van merkt is onbelangrijk.

Dat er dan nog tot in lengte van dagen af en toe naar haar gevraagd wordt doet er blijkbaar niet toe.
En dat mensen haar missen en het dan 'fijn' is om de oorzaak te weten, maakt ook niet uit blijkbaar.

Ja, ik ben er verbolgen over, merk je het?

David Dunning
Larosa schreef:
19-11-2025 14:07
Voor mij is meelezen gewoon ontspannend. Je hoeft zelf niets te posten, maar je kan toch herkenning vinden, inzichten opdoen, je verbazen om verhalen of gewoon genieten van bepaalde forummers die je leuk/grappig vindt.

Reageren is ook leuk hoor, maar daar heb ik nu even niet veel tijd/energie voor. En als er momenteel een streng bewind is ;-) moet ik m’n woorden teveel afwegen. Ik kan soms best wel direct communiceren wat niet iedereen waardeert.
Dat snap ik wel. Ik vind het ook irritant dat ik vaak op mijn handen moet zitten (en zeker een derde van mijn posts toch maar wis) omdat ik anders een ban krijg, of niet, geen idee eigenlijk want ik begrijp meestal niks van die bannen. Dus ik ben hier de braafste, minste uitgesproken versie van mezelf en dat ergert me ook wel (reken ik alleen mezelf aan hoor: blijf dan weg!)

Dus ja, voor mij is meelezen eigenlijk ook beter.
Bij mij werkt het forum tegenwoordig vaker niet dan wel.
Het forum is ontzettend traag .plus dat ik vaak word uitgelogd.en moeite heb om er dan weer in te komen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Solomio schreef:
20-11-2025 21:20
Betreffende forumster was nogal op haar privacy gesteld, dus had het vast niet op prijs gesteld als haar overlijden hier gemeld zou worden. Dat ze er zelf niks meer van merkt is onbelangrijk.

Dat er dan nog tot in lengte van dagen af en toe naar haar gevraagd wordt doet er blijkbaar niet toe.
En dat mensen haar missen en het dan 'fijn' is om de oorzaak te weten, maakt ook niet uit blijkbaar.

Ja, ik ben er verbolgen over, merk je het?
Kennelijk had je niet moeten zeggen dat je niet 100% zeker was dat zij het was.
Slechts 99,9% was niet genoeg. Plus niemand van hier had persoonlijk permissie gekregen het te melden. Wat wel bij Wol was volgens mij.

Snap dat jij, Solo, er een naar gevoel aan over hebt gehouden. Erg jammer.
Alsof je haar privacy te grabbel hebt gegooid.
Vanity of vanities; all is vanity

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven