Wat je niet hardop wil zeggen deel XII
vrijdag 29 september 2023 om 16:00
vrijdag 29 september 2023 om 18:25
Aan de gek die hier alweer weken zo'n beetje elke avond / elke nacht met een opgedreven kar meerdere keren aan 120 door een zone 30-straat vliegt ... Ik hoop dat iemand ooit duimspijkers op straat smijt of dat je eens zwaar uit de bocht vliegt.
En dat mijn voordeur intact blijft, want de dag dat ze uit haar hengsels vliegt - zoals afgelopen nacht bijna het geval was - heb je écht een financieel probleem.
En dat mijn voordeur intact blijft, want de dag dat ze uit haar hengsels vliegt - zoals afgelopen nacht bijna het geval was - heb je écht een financieel probleem.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
vrijdag 29 september 2023 om 18:56
Wat weten mannen toch altijd moeiteloos veel meer ruimte in te nemen op congressen bij het vragen stellen, vaak niet eens gehinderd door enige kennis over het onderwerp. De helft van de tijd is het niet eens een vraag, meer het pluggen van hun eigen laatste publicatie. Intellectuele manspread.
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?

vrijdag 29 september 2023 om 19:01
Het grappigste is dat ze zo’n onuitgesproken code of brotherhood hebben waarbij soortgenoten met hetzelfde gedrag dan ook bevestigend gaan zitten knikken of zojuist iets heel diepgaands is opgemerkt. Om binnen 0,001 seconde op te springen met ‘Als ik even mag aanhaken…’ om zichzelf te gaan profileren.Murgatroyd schreef: ↑29-09-2023 18:56Wat weten mannen toch altijd moeiteloos veel meer ruimte in te nemen op congressen bij het vragen stellen, vaak niet eens gehinderd door enige kennis over het onderwerp. De helft van de tijd is het niet eens een vraag, meer het pluggen van hun eigen laatste publicatie. Intellectuele manspread.
vrijdag 29 september 2023 om 19:12

vrijdag 29 september 2023 om 21:29
Ik ben die Karen van zekere leeftijd die dan opstaat na ‘aanhaak-mannetje’ en zegt: ‘Dus als ik even mag samenvatten: u zegt X, de voorgaande vraagsteller Y maar de spreker heeft het over A, hoe is X en Y relevant voor het onderwerp A? Het klinkt heel interessant maar wellicht mis ik het bruggetje?’Murgatroyd schreef: ↑29-09-2023 19:12Precies! Ze luisteren niet eens echt maar iets aan dat gezaghebbende toontje laat de hoofden automatisch alwetend knikken. Dit is waarschijnlijk ook waarom mannelijke docenten betere evaluaties krijgen.
En dan geniet ik van al die gniffelende mensen die hetzelfde denken maar wel hun mond kunnen houden terwijl ‘aanhaak-mannetje’ op de meest debiele wijze alsnog een ‘bruggetje’ probeert te vinden.
zaterdag 30 september 2023 om 02:02
lemoos2 schreef: ↑29-09-2023 21:29Ik ben die Karen van zekere leeftijd die dan opstaat na ‘aanhaak-mannetje’ en zegt: ‘Dus als ik even mag samenvatten: u zegt X, de voorgaande vraagsteller Y maar de spreker heeft het over A, hoe is X en Y relevant voor het onderwerp A? Het klinkt heel interessant maar wellicht mis ik het bruggetje?’
En dan geniet ik van al die gniffelende mensen die hetzelfde denken maar wel hun mond kunnen houden terwijl ‘aanhaak-mannetje’ op de meest debiele wijze alsnog een ‘bruggetje’ probeert te vinden.
Ik krijg dan altijd de neiging om zoals in een Amerikaanse rechtbank serie overeind te springen en “objection, relevance?? “ te roepen. Man en ik werken vaak samen thuis en ik zeg nog weleens als hij weer eens een teams meeting heeft gehad: “nou, dat was wel weer een wedstrijdje wie het verst kan pissen”.. echt..elkaar af proberen te troeven, in de rede vallen etc..

zaterdag 30 september 2023 om 03:03
Met dat corona-gedoe kwam man eens naar beneden richting koelkast met zijn meeting op speaker. Hoorde ik net nog één van zijn collega’s zeggen tegen een ander: ‘Ja nou onderbreek ik je toch echt even want je praat heel veel maar je zegt net niets’Schorpio28 schreef: ↑30-09-2023 02:02Ik krijg dan altijd de neiging om zoals in een Amerikaanse rechtbank serie overeind te springen en “objection, relevance?? “ te roepen. Man en ik werken vaak samen thuis en ik zeg nog weleens als hij weer eens een teams meeting heeft gehad: “nou, dat was wel weer een wedstrijdje wie het verst kan pissen”.. echt..elkaar af proberen te troeven, in de rede vallen etc..
Daar ging mijn cola door mijn neus.
zaterdag 30 september 2023 om 09:22
GroenTuintje schreef: ↑29-09-2023 16:00Dankje allemaalhet gaat wel beter met ons nu, we moeten sterk zijn en ons niet laten wegjagen. Want zo voelt het namelijk als we hier niet kunnen zijn. We hebben al een back-up plan en dat is meteen politie bellen en ons niet laten zien.

zaterdag 30 september 2023 om 10:51
Had dan eerder een baard laten groeien! Dan was ik subiet over je heen geraakt!!!. Ik haat baarden. Vooral de jouwe. lijkt op een dood dier op je smoel. Een Eekhoorn dat op je kin is gestorven. En komt er roos uit ofzo? Er zitten allemaal witte spikkels op je zwarte t-shirt. Dan maar geen zwart dragen toch? Ik zeg niks want hiermee verklein je je kansen op een nieuwe verkering dramatisch. HAHA AHAHAHAHHA
zaterdag 30 september 2023 om 11:05
NiceSchorpio28 schreef: ↑30-09-2023 08:24Jij…een borstvergroting? Een hersen vergroting had ik nog begrepen, maar dit??
zaterdag 30 september 2023 om 11:06
Dit lijkt wel een slechte film waar je in zit. Ongelooflijk.GroenTuintje schreef: ↑30-09-2023 10:39Dankje het gaat wel weer iets beter hier. Loop met een stok rond buitenshuis, het is absurd…

zaterdag 30 september 2023 om 11:38
Een hele slechte film idd

Voor iedereen een groene tuin
zaterdag 30 september 2023 om 12:13
Ik kan me nog steeds dat congres in 2006 herinneren, waar een heel tengere blonde beginnende vrouwelijke promovendus een verhaal hield in een hele grote zaal. Na afloop inderdaad: de gevestigde naam die onder het mom van een ‘vraag’ een monoloog hield over zijn eigen werk. Waarna de promovendus rustig naar hem keek, zich naar de microfoon boog en onschuldig vroeg: ‘nou, dat klinkt als een leuk onderzoek, maar had u ook nog een vraag voor me?’. Echt, je kon de hele zaal opvegen.Murgatroyd schreef: ↑29-09-2023 18:56Wat weten mannen toch altijd moeiteloos veel meer ruimte in te nemen op congressen bij het vragen stellen, vaak niet eens gehinderd door enige kennis over het onderwerp. De helft van de tijd is het niet eens een vraag, meer het pluggen van hun eigen laatste publicatie. Intellectuele manspread.

zaterdag 30 september 2023 om 13:23
Geweldige reactie. Zou vaker moeten gebeuren.nausicaa schreef: ↑30-09-2023 12:13Ik kan me nog steeds dat congres in 2006 herinneren, waar een heel tengere blonde beginnende vrouwelijke promovendus een verhaal hield in een hele grote zaal. Na afloop inderdaad: de gevestigde naam die onder het mom van een ‘vraag’ een monoloog hield over zijn eigen werk. Waarna de promovendus rustig naar hem keek, zich naar de microfoon boog en onschuldig vroeg: ‘nou, dat klinkt als een leuk onderzoek, maar had u ook nog een vraag voor me?’. Echt, je kon de hele zaal opvegen.
zaterdag 30 september 2023 om 13:27
van een beste vriendin zou je in mijn ogen meer moeten kunnen verwachten, dus nee het is geen leuke reactie. Ik denk alleen wel dat dit soort dingen beter telefonisch of f2f besproken kunnen worden ipv via app. Dingen kunnen zo anders over komen dan bedoeldPari_Daryayi schreef: ↑29-09-2023 14:32Ik heb nog contact gehad met de date van twee maanden. Dat ik zijn woorden erg ongelukkig gekozen vindt en dat het me heel erg heeft gekwetst, zeker omdat hij weet waar ik vandaan kom. Daar reageerde hij alleen enigszins defensief op, hij 'is niet zo'n persoon'. Daar kan ik verder niks mee, dus los laten maar.
Vervolgens een berichtje gestuurd naar beste vriendin. Datgene wat ik zeg over mijn ex in de post die ik van mezelf quote, en deze nieuwe post over mijn date heb ik haar verteld. Krijg ik als reactie terug dat ze mijn situatie vervelend vindt maar dat ze zich er ook van afsluit, want het maakt haar boos. Ligt het nou aan mij of is dit ook niet zo'n leuke reactie van vriendin?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 30 september 2023 om 14:21
Murgatroyd schreef: ↑29-09-2023 18:56Wat weten mannen toch altijd moeiteloos veel meer ruimte in te nemen op congressen bij het vragen stellen, vaak niet eens gehinderd door enige kennis over het onderwerp. De helft van de tijd is het niet eens een vraag, meer het pluggen van hun eigen laatste publicatie. Intellectuele manspread.
Ooooooh zo herkenbaar dit!! Murgatroyd for president

"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"

zaterdag 30 september 2023 om 14:41
Wat zijn dat voor figuren?!GroenTuintje schreef: ↑30-09-2023 14:26En weer dreigementen met ruiten ingooien… ik word helemaal niet goed hier. En de politie doet pas wat als het te laat is…
Veel sterkte Groentuintje.

zaterdag 30 september 2023 om 14:47
Murgatroyd schreef: ↑29-09-2023 19:12Precies! Ze luisteren niet eens echt maar iets aan dat gezaghebbende toontje laat de hoofden automatisch alwetend knikken. Dit is waarschijnlijk ook waarom mannelijke docenten betere evaluaties krijgen.
Zo kan ik me tijdens een vergadering eens een tweedejaarsstudent herinneren. Lang en knap, atletisch, grote handen en een zware stem. Type natuurlijke leider. Inhoudelijk had hij niets te melden of zelfs toe te voegen, maar toch werd er goed naar hem geluisterd zowel door vrouwen als door mannen. Hieruit blijkt maar weer dat 'we' gewoon een stel aangeklede apen zijn.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in