Wat je niet hardop wil zeggen deel XII

09-05-2023 19:55 3307 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Op verzoek een nieuw topic :-)
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
TO trapt af:

Vandaag stuurde iemand mij een appje met ‘Ik wist niet dat jij in Australië zat’, dikke smiley en een link naar een nieuwsbericht. Vrouw, veertiger, overleefde vijf dagen in Australische wildernis op wijn en snoep. Eerste opmerking na redding: ‘Zo nu water en een sigaret’.

En het erge: ik ben echt helemaal het type ervoor om de enorme pech te hebben weer zo’n uniek lot uit de loterij ‘het leven’ te trekken, tegelijkertijd ook weer al het geluk van de wereld te hebben dat ik het kan navertellen maar mijzelf al na de eerste zin weer onsterfelijk belachelijk maak :-)
Nee heb je, ja kun je krijgen
Ah dank (wel hardop :mrgreen: )
Alle reacties Link kopieren Quote
tvp :hyper:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Pft... ik wil genoeg zeggen, maar ik wil het zelfs hier effe niet kwijt. :cry:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren Quote
dianaf schreef:
09-05-2023 20:27
Pft... ik wil genoeg zeggen, maar ik wil het zelfs hier effe niet kwijt. :cry:
Gewoon even eruit gooien :hug:
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
lemoos2 schreef:
09-05-2023 20:35
Gewoon even eruit gooien :hug:
Lief, dat helpt al wel. Maar ja, het voelt echt te aanstellerig. 🙈
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben sielug, want ik loop al meer dan een maand met een pleister om mijn gescheurde wijsvingernagel.
TVP
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Ga ik over nadenken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier zeggen lucht op, want als ik het nu tegen mijn man zeg heb ik bonje denk ik. Maar ik kan niet wachten tot het dinsdag is. Ik hoor alleen maar Feyenoord… Feyenoord voor Feyenoord na. Al 3 wkn. Ieder gesprek gaat erover.. hij luistert alle podcasts, leest alle artikelen die er te vinden zijn.

Verbazing dat ik geen vrij neem om op de Coolsingel te gaan staan.. verbazing dat ik er niet zo veel voor voel om in de hofpleinvijver te liggen spartelen. En echt ik wens hem alle plezier van de wereld.. maar ik hoef niet in die mensenmassa te staan. Krijg al de kriebels bij t idee.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een reclame voor moederdag, het wordt elk jaar erger lijkt het wel. Er wordt nu ook niet gezegd 14 mei, maar moederdag door rtl 4.
Echt niet normaal :-$
Alle reacties Link kopieren Quote
Je bent niet de enige die het moeilijk heeft, en bovendien geeft dat je het recht niet om je als een debiel op iedereen af te reageren. Dus hou je grote waffel eens een keer in plaats van mensen continu af te bekken.

En nee, zo kut mogelijk reageren is niet stoer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Griebus67 schreef:
10-05-2023 01:09
Je bent niet de enige die het moeilijk heeft, en bovendien geeft dat je het recht niet om je als een debiel op iedereen af te reageren. Dus hou je grote waffel eens een keer in plaats van mensen continu af te bekken.

En nee, zo kut mogelijk reageren is niet stoer.
Daar heb ik zelf ook een hekel aan. Mensen die slecht gehumeurd zijn of het moeilijk hebben en dit op anderen die er niets aan kunnen doen afreageren.
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren Quote
biol schreef:
09-05-2023 22:12
Hier zeggen lucht op, want als ik het nu tegen mijn man zeg heb ik bonje denk ik. Maar ik kan niet wachten tot het dinsdag is. Ik hoor alleen maar Feyenoord… Feyenoord voor Feyenoord na. Al 3 wkn. Ieder gesprek gaat erover.. hij luistert alle podcasts, leest alle artikelen die er te vinden zijn.

Verbazing dat ik geen vrij neem om op de Coolsingel te gaan staan.. verbazing dat ik er niet zo veel voor voel om in de hofpleinvijver te liggen spartelen. En echt ik wens hem alle plezier van de wereld.. maar ik hoef niet in die mensenmassa te staan. Krijg al de kriebels bij t idee.
:rolling: Flauw. :biggrin:
Nee hoor, ik zou er zelf ook helemaal gek van worden.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat pokke-wispelturig-klote-weer hangt me de keel uit.
Op 10 mei wil ik zon en 20 graden. En niet zitten freezen en eigenlijk de chauffage aan willen en aanhoudend wél en niet nat worden.

En geen vent die allergisch is voor warmte die over een "verschuiving van de vakantie zuidwaarts" begint omdat ie ook zon wil. Als hij al de regenblues krijgt en Normandië ineens maar niets meer vindt ...
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren Quote
Misschien zou ik dit wel hardop moeten schreeuwen:
Waarom moeten mensen aan je buik zitten als je vertelt dat je zwanger bent? Het is pas 12 weken, alles wat je nu ziet en voelt is vocht en vet (ik zwel op als een ballon).
Dus. Blijf. Af!
She was brave and strong and broken, all at once.
Pfff, jullie zijn echt niet wijs.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb voor jan lul de verwarming maar aangezet en het raam open, want m'n handdoeken en beddengoed zijn al sinds gisteravond aan het drogen en Nog.Steeds.Nat. :"-(
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Van jongs af aan. Niet vanaf jongsaf aan.
Vrijdagavond: Flikken Maastricht!

Ik denk niet dat ik het haal vanavond. Ben zelfs te moe om nog af te ruimen...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb ook zin om mijn bed nu in te duiken.
Heb weer eens een doorbraakbloeding >:-(
Ik ben het allemaal zat >:-(
Ik heb net een roombotercupcake op en nu wil ik er nog vijf. :sigh:
kerst71 schreef:
12-05-2023 19:23
Ik heb ook zin om mijn bed nu in te duiken.
Heb weer eens een doorbraakbloeding >:-(

Vervelend!
Ik was op kamp.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven