Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV

06-02-2025 13:43 959 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En weer door in dit verse topic.
Ik ben zo dom :facepalm: niet intrappen, niet meer reageren….en toch gewoon weer doen :cry: ….en nu weer verdrietig zijn
oh gelukkig was even bang dat ik het woord het moest voeren, terwijl het jou idee was :wtf:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik heb over het algemeen niet zoveel gedachten over iemands zijn uiterlijk, maar vandaag dus wel... o_o
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
En yeah, volgens mij baddert mijn collega in zijn after shave. Ik ben een bureau verder gaan zitten, want het is echt overweldigend...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Heel smerig, te veel parfum of aftershave
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Ja, echt hè. Volgens mij was het vorige week dat het mij voor het eerst opviel. En het was niet zo dat ik van plek ben gewisseld, maar toen ik binnen kwam rook ik het al en heb er een bureau tussen gelaten. Als iemand er iets van gezegd had (waarom schuif je niet aan of zo), dan had ik waarschijnlijk gezegd, dat het toch niet druk is, dus waarom in één hoekje klitten. Denk dat ik een volgende keer wel vraag of hij een nieuw luchtje heeft en aangeef dat deze best... intens is. :lol:
Het woord boos dekt niet eens de lading.
Dat je twee maanden gratis in mijn huis mag verblijven en dan nog niet eens het fatsoen hebt om de boel netjes achter te laten. De tuin is een oerwoud, de badkamer echt vies en de kastjes een zooi. Er zat zelfs schimmel in de vaatwasser?! Dit was echt de laatste keer dat ik een vreemde in mijn huis heb gelaten.
De chaos die jij altijd en overal om je heen hebt.Ik kan er niet meer tegen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven