Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV
maandag 18 augustus 2025 om 12:18
We zitten op dit moment in Duitsland. Fijn om samen met familie te zijn,de kermes te vieren en ex-klasgenoten te ontmoeten. Gisteren was mijn broer 41 geworden. 10 jaar is het al geleden en mijn vader 9 jaar. We hebben samen een bloem neergelegd en ff erbij stil gestaan. Dat was erg fijn,maar het gemis is ook groot.
Maar het mag er zijn.
Je pense donc je suis
maandag 18 augustus 2025 om 13:03
maandag 18 augustus 2025 om 13:25
maandag 18 augustus 2025 om 13:26
MadameBijoux schreef: ↑18-08-2025 12:18We zitten op dit moment in Duitsland. Fijn om samen met familie te zijn,de kermes te vieren en ex-klasgenoten te ontmoeten. Gisteren was mijn broer 41 geworden. 10 jaar is het al geleden en mijn vader 9 jaar. We hebben samen een bloem neergelegd en ff erbij stil gestaan. Dat was erg fijn,maar het gemis is ook groot.![]()
Maar het mag er zijn.

There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
maandag 18 augustus 2025 om 13:42
Sterkte, hier ben ik ook zo bang voor

Mijn, eerst zo rustig straatje/hofje, was zo rustig tot 2 jaar geleden, nu wonen er 'nachtdieren' en kan ik nauwelijks meer met het raam open slapen vanwege geklets op straat of iemand leurt weer met haar/zijn huilend kind om 12 uur 's nachts over straat.
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
maandag 18 augustus 2025 om 13:42
MadameBijoux schreef: ↑18-08-2025 12:18We zitten op dit moment in Duitsland. Fijn om samen met familie te zijn,de kermes te vieren en ex-klasgenoten te ontmoeten. Gisteren was mijn broer 41 geworden. 10 jaar is het al geleden en mijn vader 9 jaar. We hebben samen een bloem neergelegd en ff erbij stil gestaan. Dat was erg fijn,maar het gemis is ook groot.![]()
Maar het mag er zijn.

Night after night who treats you right
maandag 18 augustus 2025 om 13:48
We hebben verspreid over dit weekend afgesproken met 6 bevriende stellen, en ik ben even helemaal zat van onze verhalen die we allebei 3 keer verteld hebben.
En de vakantiefoto's die we 3 keer hebben laten zien.
En dat jij steeds heel lang blijft hangen bij die ene foto met die toren die ik heel saai vond maar jij vond hem heel lang en je kon er ook in met een lift.
En dat jij een verhaal vertelt dat je de afgelopen jaren al een paar keer verteld hebt, maar dat niet meer weet en ik al direct weet wat je wil gaan zeggen en denk 'neee niet weer dit verhaal, stop! dit heb je echt al 1000x verteld'
En achteraf vermoed ik dat ik dat zelf ook heb gedaan.
En de vakantiefoto's die we 3 keer hebben laten zien.
En dat jij steeds heel lang blijft hangen bij die ene foto met die toren die ik heel saai vond maar jij vond hem heel lang en je kon er ook in met een lift.
En dat jij een verhaal vertelt dat je de afgelopen jaren al een paar keer verteld hebt, maar dat niet meer weet en ik al direct weet wat je wil gaan zeggen en denk 'neee niet weer dit verhaal, stop! dit heb je echt al 1000x verteld'
En achteraf vermoed ik dat ik dat zelf ook heb gedaan.
maandag 18 augustus 2025 om 15:20
Oeps is was een keer met een vriendin aan het bellen en helemaal van: "Anna, Anna nou ben ik mijn telefoon ook nog kwijt." Zei:"Joppie, joppie rustig nou, je bent aan het bellen, telefoon in je hand misschien?"
Maar mensen gaan voorbij
maandag 18 augustus 2025 om 15:43
Ik vind het walgelijk dat je naar podcasts met Maxim Hartman luistert. En dan zeggen dat Maxim niet meent wat hij allemaal zegt.
Vervang alles wat hij over vrouwen zegt eens door zwarte mensen, kijken of je het dan nog steeds wel vindt kunnen.
Ik vind je enorm teleurstellend wat dit betreft. Want wat vind je nou eigenlijk echt als je deze man leuk vindt, en ook Johan Derksen en die andere domme lullen die erbij zitten?
Mijn eigen man neemt de uitspraken van deze mannen dus niet zo serieus.
En we hebben het al zoveel jaar over de positie van de vrouw, het heeft zoveel gekost om je zo ver te krijgen als je nu bent, want je had onbewust echt hele ouderwetse ideeën zoals zovelen van ons.
En dan nu nog steeds die walgelijke mensen een podium geven. Je denkt er gewoon niet hetzelfde over als ik, en dat moet kunnen, iedereen heeft recht op zijn eigen mening en voorkeuren.
Maar ik vind je zo onaantrekkelijk en zielig hierdoor.
Hóor nou eens wat ze zeggen, het is echt niet oke! En er zijn een hoop jongens die in die figuren wijze mannen zien die durven te zeggen waar het op staat.
Ze doen enorm veel kwaad.
Vervang alles wat hij over vrouwen zegt eens door zwarte mensen, kijken of je het dan nog steeds wel vindt kunnen.
Ik vind je enorm teleurstellend wat dit betreft. Want wat vind je nou eigenlijk echt als je deze man leuk vindt, en ook Johan Derksen en die andere domme lullen die erbij zitten?
Mijn eigen man neemt de uitspraken van deze mannen dus niet zo serieus.
En we hebben het al zoveel jaar over de positie van de vrouw, het heeft zoveel gekost om je zo ver te krijgen als je nu bent, want je had onbewust echt hele ouderwetse ideeën zoals zovelen van ons.
En dan nu nog steeds die walgelijke mensen een podium geven. Je denkt er gewoon niet hetzelfde over als ik, en dat moet kunnen, iedereen heeft recht op zijn eigen mening en voorkeuren.
Maar ik vind je zo onaantrekkelijk en zielig hierdoor.
Hóor nou eens wat ze zeggen, het is echt niet oke! En er zijn een hoop jongens die in die figuren wijze mannen zien die durven te zeggen waar het op staat.
Ze doen enorm veel kwaad.
yakuzakiko wijzigde dit bericht op 18-08-2025 15:46
0.04% gewijzigd

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in