Wie ben ik?

10-08-2009 23:37 278 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik realiseer me opeens dat ik alweer bijna 5000 berichten heb, maar toch voel ik me redelijk onbekend zo op het forum (voor mijn gevoel ken ik iedereen trouwens).

Nou vraag ik me toch af of dit een soort irritante onzekerheid is of dat ik gewoon erg gewoontjes ben, waardoor ik niet memorabel ben.

Wie ben ik?

*En breek gerust voor ander geneuzel*
quote:duploo schreef op 11 augustus 2009 @ 13:54:

Mimi_1981 is in ieder geval GEEEN grijze muis (meer). Negatieve aandacht is ook aandacht.... een slechte reputatie is ook een reputatie...berucht is ook bekend....Ik ga een muizenval zetten, dus hopenlijk is ze binnenkort een dooie muis.
Dat wordt dan een nieuw gezegde op het forum!

Beter een dooie muis dan een grijze muis
quote:elleinspe schreef op 11 augustus 2009 @ 13:58:

Beter een dooie muis dan een grijze muis
quote:elleinspe schreef op 11 augustus 2009 @ 13:58:

Beter een dooie muis dan een grijze muis Nee joh! Is toch beter een grijze muis dan een dooie muis??
Perfectionisme is niet perfect...
quote:muchacha schreef op 11 augustus 2009 @ 13:55:

Iedereen op het forum kennen, hoe doe je dat?Hoezo? Gewoon je hond in de tuin zetten, je kinderen in het hondenhok stoppen, je man vertellen dat het huishouden een zware klus is en de traiteur bellen voor een bezorgmaaltijd, je baas vertellen dat je die nieuwe klus er echt niet bij kunt hebben vanwege een naderende burnout, 's nachts een paar koppen koffie wegtikken en met je draadloze internet het forum afschuimen, lekker forummen voor de caravan op vakantie, je sportavondje een keertje overslaan, je vriendinnen verwaarlozen en vooral veel forummen. Dus vanwaar je vraag?
quote:Xaloy schreef op 11 augustus 2009 @ 13:42:

Als jij de Olijf bent die ik van vroegah nog ken, dan ken jij goudlokje uit die tijd ook nog :-)

(Ik wilde hier persé posten zodat ik es kan kijken hoeveel posts ik nog moet gaan tot de 5000, ben te lui om mijn profiel te openen)

Ja, die Olijf ben ik

En tijdens het vullen van de wasmachine schoot me ook ineens de eerste nick van Goldie te binnen
Ik ben mijn eigen bananenschil
Nou wil ik het ook wel weten eigenlijk.... Ah joh Goldie doe gewoon een Heintje Davids! (net als Shining)
quote:noa schreef op 11 augustus 2009 @ 13:49:

Ik snap het hoor Zusenzo, ik heb hetzelfde, terwijl ik hier toch al wat jaartjes rondhuppel.

Jij Noa?

Ik kijk juist altijd tegen jou op.
quote:duploo schreef op 11 augustus 2009 @ 14:01:

[...]

Hoezo? Gewoon je hond in de tuin zetten, je kinderen in het hondenhok stoppen, je man vertellen dat het huishouden een zware klus is en de traiteur bellen voor een bezorgmaaltijd, je baas vertellen dat je die nieuwe klus er echt niet bij kunt hebben vanwege een naderende burnout, 's nachts een paar koppen koffie wegtikken en met je draadloze internet het forum afschuimen, lekker forummen voor de caravan op vakantie, je sportavondje een keertje overslaan, je vriendinnen verwaarlozen en vooral veel forummen. Dus vanwaar je vraag?

Sorry hoor.....
Je weet toch!
Ja, Eleonora, omdat ik zo low profile ben zeker?

Enniewee, je maakt wel mn dag hoor met die opmerking
Cum non tum age
Noa, ik vind jou eigenlijk best een BF-er (Beroemde Forummer). Een heel leuke ook.
Fleurtje is ook lief *smak* en de rest ook behalve die twee treurwilgen, wat een treurige reacties van SonjaS en Mimi.

Natuurlijk kom ik hier terug, ik ben er van overtuigd zelfs dat ik gewaardeerd word, irl en vast ook hier op het forum.

Ik ben alleen geen reldel, pogingen gedaan maar 't zit er niet in.

Dus dan val je ook minder op, vooral als je op veel verschillende pijlers zit.

Natuurlijk snap ik dat veel mensen mijn avatar wel herkennen en niet mijn karakter eigenschappen, hier op het forum ben ik redelijk kort van stof (meestal), want ik kan me zelf irl veel beter uitdrukken dan hier.

Toch heb je gewoon soms van die momenten, zoals gisterenavond, dat je denkt van, kennen de mensen mij hier eigenlijk wel.

Irl ben ik open, spontaan, ben dan juist niet kort van stof, ben ik een goede prater over van alles en maak ik gebruik van nonverbale communicatie dat kan je hier niet.

Dus vandaar soms die stomme onzekerheden en ja, dan zoek je even bevestiging.

Raar, dat kan je vinden, maar ik ben blij met de bevestiging en ook met het feit dat het ook wel weer herkenbaar is.
Thanks Elynn, nou mn dag kan niet meer stuk hoor,
Cum non tum age
Zusenzo, ik heb hetzelfde als jij! En ik ken jou wel hoor! Volgens mij is hier eerder een soortgelijk topic geweest, en toen zeiden wij hetzelfde... Dat we dachten onopvallend te zijn op VIVA :-)

Ik ken de meeste nicks hier wel, zelf post ik maar af en toe. Vaak heb ik een posting getypt en dan wis ik 'm weer. Ach denk ik dan, wat voegt 't toe? Dus zelf denk ik dat ik heel veel post, maar als ik m'n aantal zie valt dat dus wel mee.
...
Hé Queenie, ik ken jou wel hoor. Weet o.a. dat je graag in de PC shopt.
quote:zusenzo schreef op 11 augustus 2009 @ 15:13:

Fleurtje is ook lief *smak* en de rest ook behalve die twee treurwilgen, wat een treurige reacties van SonjaS en Mimi.

Natuurlijk kom ik hier terug, ik ben er van overtuigd zelfs dat ik gewaardeerd word, irl en vast ook hier op het forum.

Ik ben alleen geen reldel, pogingen gedaan maar 't zit er niet in.

Dus dan val je ook minder op, vooral als je op veel verschillende pijlers zit.

Natuurlijk snap ik dat veel mensen mijn avatar wel herkennen en niet mijn karakter eigenschappen, hier op het forum ben ik redelijk kort van stof (meestal), want ik kan me zelf irl veel beter uitdrukken dan hier.

Toch heb je gewoon soms van die momenten, zoals gisterenavond, dat je denkt van, kennen de mensen mij hier eigenlijk wel.

Irl ben ik open, spontaan, ben dan juist niet kort van stof, ben ik een goede prater over van alles en maak ik gebruik van nonverbale communicatie dat kan je hier niet.

Dus vandaar soms die stomme onzekerheden en ja, dan zoek je even bevestiging.

Raar, dat kan je vinden, maar ik ben blij met de bevestiging en ook met het feit dat het ook wel weer herkenbaar is.

Je hele posting ademt je beschrijving van jezelf irl uit! Een bedachtzaam introverter type zou haar post heel anders opstellen en onder woorden brengen. Ik vind dat je best wat karakter uit iemands manier van posten kunt halen.

En het is toch ook goed dat je geen reldel bent? Het zit er dus blijkbaar niet in. Waarom zou je iets willen (pretenderen) te zijn dat je dus klaarblijkelijk niet bent?
quote:Kym schreef op 10 augustus 2009 @ 23:49:

Ah, ik zie het nu ja. Nog eventjes, maar je bent er bijna!

En ik, wie ben ik dan eigenlijk?jij had onlangs een puist in je oor
Je hebt gelijk Duploo, ik moet zeker niet niks willen zijn dat niet in me zit, al hoewel, een flinke rel kan wel voor naamsbekendheid zorgen

Nee, hoor ik ben gewoon mezelf, maar dat is soms verdomd moeilijk met alleen een toetsenbord tot je beschrikking en daar zit mijn stomme onzekerheid in, ik wil dat namelijk ook kunnen, zoals sommige hier, die hebben zo een geweldig talent voor goede postings.

Irl heb ik dus totaal geen problemen mee om me goed uit te drukken en hier wel en dat is het hele punt.
Oh en Q, dat kan ik me volgens mij ook nog wel herinneren en jou ook btw.

Voor mij ben je een bekend gezicht, je avatar dan hé!
Zusenzo, je drukt je prima uit en je bent lief!
quote:zusenzo schreef op 11 augustus 2009 @ 15:57:

Oh en Q, dat kan ik me volgens mij ook nog wel herinneren en jou ook btw.

Voor mij ben je een bekend gezicht, je avatar dan hé!Ik schrok al
...
quote:Elynn schreef op 11 augustus 2009 @ 15:37:

Hé Queenie, ik ken jou wel hoor. Weet o.a. dat je graag in de PC shopt.Wha, da's dan weer jammer. Zo wil ik helemaal niet de geschiedenis ingaan.
...
quote:Gomer schreef op 11 augustus 2009 @ 15:54:

[...]

jij had onlangs een puist in je oor
...
quote:queenie1 schreef op 11 augustus 2009 @ 16:05:

[...]

Wha, da's dan weer jammer. Zo wil ik helemaal niet de geschiedenis ingaan. Queenie, niet huilen. Ik zei nog o.a. Dus je gaat ook op veel andere terreinen de geschiedenisboeken in. Dat van de PC heb ik onthouden omdat ik ook wel de pecunia wil om in de PC te kunnen shoppen (maar ik zou er dan heel andere dingen voor gaan doen).
quote:Livre schreef op 11 augustus 2009 @ 15:58:

Zusenzo, je drukt je prima uit en je bent lief!

Jij bent ook een lieverd.

Hoe is het met je, ik zie je minder vaak online klopt dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven