Luisterend oor..

30-09-2010 14:37 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms ben ik zo vreselijk verschrikkelijk zat van ! Is er nou werkelijk helemaal niets wat goed gaat hier ?

Dan denk je .. ja.. alles weer op de rit.. en Nee.. weer niet.. Noem het maar op of er gaat weer iets mis..

Het is het 1 na het andere.. om knettergek van te worden..Ik geloof heus dat sommige dingen lopen omdat het zo voorbestemd is , maar mag ik dan even vragen wat hier het nut van is ? O ja ! je komt er sterker uit !..Dat was het... nou ik ben er nu even klaar mee..

Waar is nu mijn luisterend oor ? Mijn oor ziet rood van alle gesprekken die daar door deze en gene ingefluisterd zijn.... mag ik nu ook eens in jouw oor fluisteren ? Of ben je daar te druk voor, of moet je zo weg, of ben je op vakantie of moet je naar de kapper, of moet je plassen, of moet je.. weet ik het.. ?? Nee.. in jouw oor kan het nu even niet..

Nou mijn oren zijn voorlopig OFF LIMIT

Jeeez.. dat lucht op ...
goed zo, fijn dat het oplucht :-)

thanks hangmat.. lk heb er al in gefluisterd
Ik heb er ook nog wel 1 voor je hoor...
quote:poldervrouw schreef op 30 september 2010 @ 14:43:

thanks hangmat.. lk heb er al in gefluisterdIk heb het gehoord hoor, ik ben niet naar de plee of naar de albert heijn..., lezende ogen heb ik ook nog... dus laat je lekker gaan zou ik zeggen
Fijn dat je je hart hier even hebt kunnen luchten!

Why do all good things comes to an end?
Schrijf maar van je af hoor! Ik "luister" ...
hier kan je klagen hoor
oooooo wat heerlijk..wat een fijn gevoel dat er tenminste IEMAND naar me wil luisteren..

sorry.. heb zo'n ontzettende k.t week.. en dan baal je wel eens even heeeel stevig..
Watskebeurd?
Poldervrouw wat ontzettend herkenbaar. Spui maar, dan heb je een lezend oog, ook fijn.
nou.. heb je even..

buiten 3 sterfgevallen (vader,schoonvader, schoonmoeder) in 3 jaar, alles waar daaraan vooraf is gegaan. Toen stortte ik zelf in, fikse depressie. Daarna een schildklier die volledig over zijn nekje ging, ontstoken en toen bleek er ook nog eens een tumor in te zitten (en die zit er nog, kan vooralsnog geen schade aanrichten). Mijn gezondheid was al slecht maar hierdoor dus nog slechter.. 2 van mijn 3 kinderen die in het "medisch circuit" zitten, gelazer op school rondom polderminiman .

En daaromheen regelmatig financiele tegenvallers waar ik niet eens wat aan kan doen en dan als klappppeeeerrrrr van de week raakt mijn man zijn baan kwijt en doet zijn a.s. ex-baas wel heul erg vervelend..

En dan in de familiesfeer nog een dikke scheiding met werkelijk alles wat je aan modder kunt gooien over elkaar langs komt met dingen waarvan je oren echt gaan klapperen..

En ik maar luisteren naar de ellende van een ander en als ik dan even een fikse dip heb geeft niemand thuis.. en dan is ik verdrietig.

Dit is een notendop wat er gaande is.. En dan vergeet ik vast nog iets ..

bedankt voor het luisteren..
Pfff poldervrouw dat valt niet mee meis, in ieder geval een dikke . En ik blijf je lezen, ik hoop dat het oplucht voor je.
Ok...dat is aardig wat wat jij te verwerken hebt gekregen in zo'n korte tijd! Hoe gaat het nu met je eigen gezondheid? Want dat is natuurlijk iets wat erg belangrijk is en er ook voor zorgt dat je die andere dingen makkelijker of niet kunt handelen. Lukt het je om voor je 3 kids te zorgen? Wat voor medische zorgen hebben zij? En is de scheiding "dichtbij" familie? Onverwacht?

Zoals Annemie800 al zegt...schrijf maar van je af!
Jeutje, dat is inderdaad flink wat. (veel herkenbaar ook trouwens, brrr..)

Maar het gevoel dat je altijd voor een ander klaarstaat en andersom niet, dat is behoorlijk klote natuurlijk.

Is het ook echt zo, of speelt je eigen gevoel hier ook een rol? Als het echt zo is dan weet ik het ook niet eigenlijk, maar stel nou dat het zo op jou overkomt omdat je hoofd overloopt met alle sores van nu, en je je in het algemeen gewoon niet gehoord voelt, dan wil dat niet zeggen dat mensen je niet wíllen horen.

Bel eens iemand op en zeg letterlijk dat je écht even een luisterend oor nodig hebt, wie weet werkt dat wel.

(ik hoop dat je me snapt, ik kom er niet zo lekker uit nu, maar het is zeker niet lelijk bedoelt in elk geval!)

Sterkte in elk geval!
@ toverbal: mijn gezondheid blijft niet denderend. Ik heb sinds 14 jaar reuma en da's niet zo prettig. Maar die schidklier kwam er bij en dat ding blijft maar klooien.. ik ben dus constant moe en als ik te veel stress heb, dan gaat ie helemaal over zijn nek en ben ik echt ziek ervan. Die tumor doet niets voor zover de onderzoeken dat laten zien. Waarschijnlijk komen mijn depressieve klachten ook voornamelijk voort uit die schildklier die hoogstwaarschijnlijk, althans volgens mijn internist , al jaren zorgt voor al mijn klachten van depressiviteit. En dat is jammer. .. heb ik heel lag medicatie gehad voor depressiviteit is het heel goed mogelijk dat het door die klier komt. Maar daar zijn we wel mee aan de gang hoor, maar het is onzeker of dat opgelost gaat worden.

Mijn kiinderen zijn niet ziek maar zijn beiden autistisch en dat zorgt voor zorg, en heel veel dingen die daaromheen komen

Scheiding.. zucht.. dat is ook zo iets.. dat is zo'n uit de hand gelopen toestand.. om gek van te worden. zwager belt zeer regelmatig met al zijn problematieken, begrijpelijk maar het is gewoon teveel soms voor mij.

En het is jammer dat je niet op mensen kan rekenen. Ik heb geleerd om voor je naasten klaar te staan en te helpen waar kan en ik vind het heel erg moeilijk om te zien dat het tegenwoordig een "ik" maatschappij is geworden.Iedereen is druk met zichzelf en kijkt niet meer om naar een ander...
quote:Noni schreef op 30 september 2010 @ 21:49:

Jeutje, dat is inderdaad flink wat. (veel herkenbaar ook trouwens, brrr..)

Maar het gevoel dat je altijd voor een ander klaarstaat en andersom niet, dat is behoorlijk klote natuurlijk.

Is het ook echt zo, of speelt je eigen gevoel hier ook een rol? Als het echt zo is dan weet ik het ook niet eigenlijk, maar stel nou dat het zo op jou overkomt omdat je hoofd overloopt met alle sores van nu, en je je in het algemeen gewoon niet gehoord voelt, dan wil dat niet zeggen dat mensen je niet wíllen horen.

Bel eens iemand op en zeg letterlijk dat je écht even een luisterend oor nodig hebt, wie weet werkt dat wel.

(ik hoop dat je me snapt, ik kom er niet zo lekker uit nu, maar het is zeker niet lelijk bedoelt in elk geval!)

Sterkte in elk geval!

Dat is natuurlijk ten dele zo, natuurlijk ben ik er nu extra gevoelig voor.. Maar het is ook zo wat ik hiervoor al schreef.. tegenwoordig is iedereen met zichzelf bezig..

En ik heb 1 vriendin die ik altijd kan en mag bellen en dat doe ik ook maar soms is de stap te groot.. en dan kruip ik weg.. en dan is het zo jammer dat "de rest" incl. mijn moeder totaal geen moeite doet..

En ik moet ook meer nee zeggen.. en dat leer je vanzelf wel als je voor de 100;000 ste keer je hoofd stoot en weer in je eentje iets staat op te lossen.

Het komt wel goed, maar nu, op dit moment heb ik er zo geen zin meer in..
Ik zit in een hele andere situatie, maar herken je gevoel wel. Mijn omgeving is niet zo 'luisterend'. Ik doe het eigenlijk altijd alleen, maar iedereen praat wel tegen mij aan. Beste vriendin zit ernstig met zichzelf in de knoop en hamert er steeds maar op dat ik en nog 1 vriendin de enigen zijn tegen wie ze ehct kan praten. En dus luister ik elke keer weer, terwijl mijn hart eigenlijk wil schreeuwen ik heb niemand die wil luisteren..

En het komt altijd weer goed, maar dat maakt het op het moment dat je er middenin zit geen cent makkelijker.
voor sunemom..
Het komt ook zeker goed!

Dat maakt het nu niet minder vervelend, maar je weet het zelf ook heel goed volgens mij

Hoop dat het snel fijner gaat!
Ik hoop dat het vandaag weer al iets beter met je gaat poldervrouw, Blijf maar lekker schrijven, misschien dat het oplucht. In ieder geval heel veel sterkte en een dikke

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven