Zijn jullie blij met jullie baan?
dinsdag 25 februari 2025 om 18:08
Zijn jullie blij met jullie baan?
Vaak denk ik moet ik wat anders kiezen? Had ik maar verder gestudeerd, etc. etc. ik werk heel vaak in het weekend en dat moet helaas, kan haast geen vrij nemen want dat mag niet. Hadden jullie liever iets anders gekozen qua studie/werk? Of zijn jullie er helemaal content mee?
Vaak denk ik moet ik wat anders kiezen? Had ik maar verder gestudeerd, etc. etc. ik werk heel vaak in het weekend en dat moet helaas, kan haast geen vrij nemen want dat mag niet. Hadden jullie liever iets anders gekozen qua studie/werk? Of zijn jullie er helemaal content mee?
zondag 9 maart 2025 om 08:33
Ik heb calamiteiten dienst eens in de 5 weken. Ik werk dus niet als er niets gebeurd in het weekend. Wel moet je rekening houden met wat je wil doen in dat weekend. Ik moet binnen het uur op mijn werk zijn en mag niet drinken. Nu kan ik de meeste problemen telefonisch oplossen en kost het mij hooguit een uur. Dit heeft weinig effect vaak op mijn weekend. Van de nachten heb ik meer last. Gelukkig gebeurt dit vaak maar 1 keer per jaar. Wel schrik soms wakker omdat ik denk dat ik de telefoon hoor terwijl dat niet zo was.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in