Zomervreugd voor de zonliefhebbers! 2024/2025
vrijdag 13 september 2024 om 16:18
zondag 30 november 2025 om 23:59
maandag 1 december 2025 om 15:43
vrijdag 5 december 2025 om 17:28
Hier ook.
Wij gaan zo pakjes voor de deur zetten bij mijn schoonzus en zwager. En daarna lekker met het gezin gourmetten en surprise doen. Daar vind ik dit weer dan weer wel bij passen
Wie sinterklaas gaat vieren wens ik een fijne avond toe. En voor wie het niet vieet eigenlijk ook. Hopelijk hoeft er niemand meer naar buiten.
dinsdag 9 december 2025 om 19:00
Als dit zo is, klaag ik ook niet. Maar vandaag en de afgelopen dagen vond ik het 10x niks. Het was niet heel koud nee, maar de hele tijd donker en vieze miezerige regen. Geen zon gezien. Daar word ik zwaar sjagrijnig van.Grasgevoerd schreef: ↑09-12-2025 15:07De verwachtingen voor de komende 14 dagen zijn alleszins redelijk/goed.
Graadje of 8. Niet te warm voor de tijd van het jaar, maar ook niet stervenskoud.
Relatief veel zon, dus niet zo grijs.
Weinig regen.
Ik klaag niet.
woensdag 10 december 2025 om 11:24
Ik ben zelfs gisteravond nog een avondwandeling gaan maken omdat de lucht zo zacht was. Het leek wel een beetje lente-achtig. Echt fijn na al die koude wind die we eerder hadden. Zo kom ik wel beter door die donkere dagen heen.
en ik heb indd nu ook de wollen winterjas aan (voor de mooi) en niet de extra dikke slaapzakjas, net zoals Yas
en ik heb indd nu ook de wollen winterjas aan (voor de mooi) en niet de extra dikke slaapzakjas, net zoals Yas
Stressed is just desserts spelled backwards
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in