Luie all inclusive februari
zaterdag 18 oktober 2025 om 23:33
Hi, wij zijn in 2022 met een last minute naar Kaapverdië geweest voor onze eerste all inclusive. We waren in Sal en hebben echt heerlijk gerelaxt.
Iemand tips voor februari of mei vakantie voor nog zo’n heerlijke luier vakantie.
Of nog eens hierheen gaan aangezien het echt chill was?
We willen dus echt niks doen
Qua reistijd was dit helemaal ok trouwens.
Twee volwassenen en een puber van 14.
Bedankt voor het meedenken!
Iemand tips voor februari of mei vakantie voor nog zo’n heerlijke luier vakantie.
Of nog eens hierheen gaan aangezien het echt chill was?
We willen dus echt niks doen
Qua reistijd was dit helemaal ok trouwens.
Twee volwassenen en een puber van 14.
Bedankt voor het meedenken!
zondag 19 oktober 2025 om 11:32
zondag 19 oktober 2025 om 12:54
Ja, dit hou ik ook in mijn achterhoofd.BeeDifferent schreef: ↑19-10-2025 11:32En nog een keer naar Kaapverdië? Als je toch alleen op het resort luiert en een beetje in zee wilt zwemmen.
Je zou voor de vorm naar een van de andere eilanden kunnen gaan, Boa Vista bv. Iets meer afwisseling als je daar toch ineens behoefte aan krijgt.
Misschien is hetzelfde doen gewoon helemaal ok.
Gisteren zat ik te zoeken en er kwam zoveel voorbij, dat ik dacht ooooh ik mis heel veel opties
En luieren was echt luieren. Lezen, eten, drankje, eten en eten.
Misschien ben ik gewoon benieuwd naar leuke all inclusives in landen waar het lekker warm is in feb.
We hoeven het resort helemaal niet af
zondag 19 oktober 2025 om 12:58
Hmm, februari is 15 graden gemiddeld in de avond en nacht en gemiddeld 23 overdag. Zijn gemiddelden natuurlijk, maar ik vind dat niet echt strandweer. Mei kan wel pimatoulouse_74 schreef: ↑19-10-2025 10:21Marsa Alam, heerlijk warm zo zuidelijk. Lekker snorkelen als je zin hebt. Evt quadrijden. Of anders lekker zwemmen, eten en niks doen![]()
zondag 19 oktober 2025 om 13:06
Ik had zelf naar pakketreizen Zanzibar gekeken. Sultan Sands is dan een stuk duurder dan ik voor ogen had, maar alles los boeken is in deze periode goedkoper. De Antillen zijn dan ook echt lekker weer. En misschien Gambia, daar ben ik nog nooit geweest maar het heeft ook een kortere vliegtijd wat voor een week wel fijn is.
zondag 19 oktober 2025 om 13:49
AirMaxlover schreef: ↑19-10-2025 12:55Aruba, Bonaire, Marsa Alam ik ga die allemaal eens bekijken.
Nog tips voor leuke resorts?
I

zondag 19 oktober 2025 om 13:54
zondag 19 oktober 2025 om 14:23
Dank je. Ik zal hier nog eens naar kijken.
Puber gaat absoluut mee, want het is de eerste vakantie na een paar jaar. We gaan ook voor de puber op vakantie en zij vond het hangen op een resort prima
zondag 19 oktober 2025 om 14:35
We willen echt niks doen, klinkt misschien raar, maar het is echt een bijkom vakantie (na een stressvolle periode) en het reizen ansich is al een grote taak voor haar en mij. Dus als we maar een week gaan dan is het deze keer echt een week niks.BeeDifferent schreef: ↑19-10-2025 13:49IBonaire. Wil er ieder jaar wel naar toe. Maar geen eiland voor all inclusive en het resort niet af. Dat is echt jammer (als je daar al een all inclusive zult vinden) Zoveel te doen en te zien.
Vakanties die langer duren zijn we actiever
zondag 19 oktober 2025 om 14:42
Bij deze twee hotels zit ook een gedeeld glijbanen park. En als je toch buiten het resort wil en een kwartiertje strandwandeling niet erg vindt daar zit een leuke en mooie strandtent.AirMaxlover schreef: ↑19-10-2025 14:23Dank je. Ik zal hier nog eens naar kijken.
Puber gaat absoluut mee, want het is de eerste vakantie na een paar jaar. We gaan ook voor de puber op vakantie en zij vond het hangen op een resort prima![]()
En soms zie je daar schildpadden.
zondag 19 oktober 2025 om 14:43
Ik vind dat niet raar hoor, daarom gaan we soms terug naar waar we ooit geweest zijn omdat ik dan niet de drang heb om heel veel te doen en zien maar dan echt ga uitrusten.AirMaxlover schreef: ↑19-10-2025 14:35We willen echt niks doen, klinkt misschien raar, maar het is echt een bijkom vakantie (na een stressvolle periode) en het reizen ansich is al een grote taak voor haar en mij. Dus als we maar een week gaan dan is het deze keer echt een week niks.
Vakanties die langer duren zijn we actiever![]()
zondag 19 oktober 2025 om 14:50
AirMaxlover schreef: ↑19-10-2025 14:35We willen echt niks doen, klinkt misschien raar, maar het is echt een bijkom vakantie (na een stressvolle periode) en het reizen ansich is al een grote taak voor haar en mij. Dus als we maar een week gaan dan is het deze keer echt een week niks.
Vakanties die langer duren zijn we actiever![]()
Dat begreep ik al uit je openingspost hoor
(En al eerder om weer naar Kaapverdië te gaan)
zondag 19 oktober 2025 om 15:58
Ik zou juist wel naar Bonaire gaan. Van der Valk heeft er een all inclusive (al gok ik dat dat tijdens een schoolvakantie erg duur is) en dat heeft een privé strand met daarbij een koraalrif, waardoor je heel cool kan snorkelen, zo vanaf het hotel strand. Behalve snorkelen vind ik nou niet dat er enorm veel te doen is op het eiland, dus prima om niet van het resort af te gaan en er een luie all inclusive te hebben.
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
zondag 19 oktober 2025 om 20:47
Dank je, ik zet Bonaire sowieso nog op de lijstBeeDifferent schreef: ↑19-10-2025 14:50Dat begreep ik al uit je openingspost hoor. Niks mis mee en daarom ook de tip om niet naar Bonaire te gaan.
(En al eerder om weer naar Kaapverdië te gaan)

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in