3 jaar lang aan het lijntje gehouden

28-08-2019 23:33 93 berichten
Hallo
Ik schets even vlug 3 jaar relatie met iemand
Ik 37j heb een relatie met haar 35j.

De hele tijd blijf ze samenwonen met haar exvriend die van mijn bestaan niets afwist.
Hier hebben ze 2 kinderen samen.

De situatie tussen ons was heel goed. We waren stapelverliefd op mekaar... We deden alles samen, uitstapjes, weekendje weg, citytripjes. Als uitvlucht gebruikte zij altijd dat zij met een vriendin wegging.

Tot 2x de bom barstte, dat ze veel loog en nooit niet eerlijk wou zijn tegen haar ex dat ik er was) was ik het beu en heb ik alles gezegd tegen haar ex. Hij doet niets. Zet haar zelfs niet buiten.

Nu de 3de keer was het weer een hevige discussie. Ze beloofde me smiddags haar koffers te pakken. Later op de dag belde ze me dat ze nog een paar daagjes zee gaat doen met haar ex en de kids erbij. Dit was voor mij niet kunnen, en heb ik nog meer bewijzen op tafel gegooid naar haar ex. Het boeit hem allemaal niet, en gaan gewoon lekker verder.
Nu zegt zij tegen mij dat ik het helemaal verkloot heb door mijn laatste actie te doen. Ik gunde haar de paar dagen zee niet. En heb vanalles kenbaar gemaakt.

Wat moet ik toch doen?
Ik mis haar zofel... Dat ik haar terugwil
Maar hoe...

Heeft iemand hier ervaring in ofzo?

Ik snap die 2 echt niet. Ik snap heel het verhaal niet waarin ik verzeilt ben geraakt...
Misschien ligt het er een vingerdik op, dat zij toch gaan samenblijven desnoods voor de kinderen.

Ze was stapelverliefd op me. Ik heb haar liefde laten voelen die ze nog nooit gevoeld heeft... Ik had de tijger in bed in haar losgemaakt. Bij mij kende ze terug passie, affectie en geborgenheid.
Haar ex is altijd weg, heeft geen oog voor haar...

Ze zei wel dat ze nooit samengeslapen hebben een gedurende die 3 jaar geen sex gehad heeft met hem.

Weten jullie hier raad mee.
Ik wil haar wel terug, maar weet niet echt hoe...
anoniem_645faf522a924 wijzigde dit bericht op 28-08-2019 23:38
0.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Haar ex, of haar vriend?
Alle reacties Link kopieren
Tsja dat krijg je ervan als je met een bezette vrouw gaat... zoek een vrijgezelle vrouw
Alle reacties Link kopieren
Mosterd
forumdame2011 wijzigde dit bericht op 28-08-2019 23:40
Reden: Mosterd
80.00% gewijzigd
Ambrozijn schreef:
28-08-2019 23:37
Haar ex, of haar vriend?
Wat bedoel je?
Jij bent haar minnaar. Voor erbij.
wat is een zofel?
Alle reacties Link kopieren
Waarom blijf jij al drie jaar bij deze vrouw?
forumdame2011 wijzigde dit bericht op 28-08-2019 23:42
Reden: Drie ipv twee
6.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Door wie ben je aan het lijntje gehouden, door haar of door jezelf?
forumdame2011 schreef:
28-08-2019 23:41
Waarom blijf jij al twee jaar bij deze vrouw?
Omdat ik stapelverliefd op haar ben, en dat zij altijd zei om bij hem weg te gaan. Maar ze stelde het altijd maar uit en uit..
Alle reacties Link kopieren
je bent niet aan het lijntje gehouden, je hebt je aan een lijntje laten houden. Een lijntje dat je zelf om je eigen nek gebonden hebt. Je zult zelf dat lijntje moeten losmaken en met je leven verder gaan . zij blijft bij haar man. En ik denk niet dat die er zelf van uit gaat dat hij haar ex is.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
gforceken schreef:
28-08-2019 23:43
Omdat ik stapelverliefd op haar ben, en dat zij altijd zei om bij hem weg te gaan. Maar ze stelde het altijd maar uit en uit..
Gewoon rustig afwachten
madamzonderm schreef:
28-08-2019 23:42
Door wie ben je aan het lijntje gehouden, door haar of door jezelf?
Door haar mooie praatjes dat je voor mij ging kiezen.
Heeft iemand de smoezenlijst nog ergens? Heb die al tijden niet gezien maar zou hier wel passen.
In reactie op je snelle schets:

Je noemt het haar ex... maar je doet net of het nog niet haar ex is...

Als het haar ex is, dan heeft het toch geen zin om haar ex te laten weten dat jij bestaat? Hij is toch haar ex? Dan boeit het die ex toch niet? Die is haar ex en heeft niets met haar te maken (behalve dat ze de zorg voor het huishouden en de kinderen delen).

Ik denk dat deze dame in kwestie een leuke tijd met je heeft gehad maar dat ze het niet ziet zitten om met jou verder te gaan. Wat haar redenen zijn om een gezamenlijk huishouden met haar ex te voeren is dat tussen jullie ooit besproken?

Ik zou deze fase afsluiten en gaan kijken naar dames die wel voor je gaan. Deze dame gaat het niet worden....
nlies schreef:
28-08-2019 23:43
je bent niet aan het lijntje gehouden, je hebt je aan een lijntje laten houden. Een lijntje dat je zelf om je eigen nek gebonden hebt. Je zult zelf dat lijntje moeten losmaken en met je leven verder gaan . zij blijft bij haar man. En ik denk niet dat die er zelf van uit gaat dat hij haar ex is.
Ik vrees hier ook een beetje voor...
Ik kan dat lijntje niet loslaten omdat ik haar nog steeds enorm graag zie...
Pfff het is moeilijk om ermee om te gaan. Dat zij teruggaat naar haar ex en mij zo behandeld...
Alle reacties Link kopieren
gforceken schreef:
28-08-2019 23:44
Door haar mooie praatjes dat je voor mij ging kiezen.
Ah. Praatjes vullen geen gaatjes. Wat doe je nu? Hoop putten uit de praatjes of haar laten gaan? Pijn op de lange of de korte termijn?

(Ik neem aan dat ze mij niet kent en niet aan je zei dat ik voor je ging kiezen.)
forumdame2011 schreef:
28-08-2019 23:41
Waarom blijf jij al drie jaar bij deze vrouw?
Uit liefde
Die zijn helemaal niet uit elkaar.

Je bent gewoon 3 jaar lang een handige minnaar geweest.
ClumsyNinja schreef:
28-08-2019 23:44
Heeft iemand de smoezenlijst nog ergens? Heb die al tijden niet gezien maar zou hier wel passen.
Nou he, het is rustig op minnaarsfront de laatste tijd
Alle reacties Link kopieren
Het probleem is niet dat jij drie jaar aan het lijntje bent gehouden want je wist dat zij een partner heeft, maar dat zij drie jaar lang ontrouw was aan haar partner, de vader van haar kinderen.
Door met jou het bed in te duiken heeft zij willens en wetens het levensgeluk van een aantal mensen (partner en kinderen) op het spel gezet. Zo'n vrouw is geen knip voor de neus waard, en eerlijk gezegd ...... Jij ook niet!
Alle reacties Link kopieren
Goed verhaal. Erg duidelijk ook. Je bent gewoon haar toyboy/tijdverdrijf (geweest).
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
Of haar z.g. "ex" houdt van cuckolding (op afstand), dat kan natuurlijk ook nog.
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
En dan thuis liegen dat ze een weekend met een vriendin weg gaat. Ze is gewoon een ordinaire vreemdgangster en jij ging daarmee akkoord.
ik geef mn bek ook maar een douw
Speculoos_crunchy schreef:
28-08-2019 23:45
In reactie op je snelle schets:

Je noemt het haar ex... maar je doet net of het nog niet haar ex is...

Als het haar ex is, dan heeft het toch geen zin om haar ex te laten weten dat jij bestaat? Hij is toch haar ex? Dan boeit het die ex toch niet? Die is haar ex en heeft niets met haar te maken (behalve dat ze de zorg voor het huishouden en de kinderen delen).

Ik denk dat deze dame in kwestie een leuke tijd met je heeft gehad maar dat ze het niet ziet zitten om met jou verder te gaan. Wat haar redenen zijn om een gezamenlijk huishouden met haar ex te voeren is dat tussen jullie ooit besproken?

Ik zou deze fase afsluiten en gaan kijken naar dames die wel voor je gaan. Deze dame gaat het niet worden....
Ze wou enkel de pleziertjes en sex met me. En het materiële en de kids bij haar ex. Zo is mij ook duidelijk.
Ze vertelde veel keren dat het gewoon broer en zus verhouding is. Maar samen op reis gaan daar moest ik mee akkoord gaan...
Ze speelt zo met mijn voeten en toch heb ik het moeilijk om haar te laten gaan en het gemis is heel groot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven