Afspreken bij mij thuis?

20-02-2018 01:19 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vier maanden terug had ik een jongen leren kennen. We raakten bevriend en hadden elkaar ook nog eens gezien. De eerste keer dat hij wilde afspreken bij mij thuis. Hij wilde langskomen...nou ik was helemaal dol op hem en wilde hem ook zien en zei oke...we hadden geen seks gehad de eerste nacht..alleen gezoend en geknuffeld. Hij wilde mij nog een keer zien en vroeg of hij langs mocht komen...ergens vond ik het jammer waarom hij mij niet vroeg om wat leuks te gaan doen....dus ik zei ja...hij komt weer langs we hebben en seks maar voor de seks deed hij iets raars...hij gaf mij vijftig euro...zomaar.m.ik werd boos en keek hem aan zo van..wat denk jij...volgende ochtend was hij weggegaan en had de geld op me tafel neergelegd....ik zag het niet achteraf had hij een briefje achtergelaten tot de volgende keer......WAT moet ik hiervan denken? ik vond hem zo leuk maar dit....afknapper? Ziet hij mij als een hoer?
JelenaAulest schreef:
20-02-2018 02:57
Maar wat als jij diegene zo leuk vindt?
Doe ff niet zo gruwelijk naïef.
Alle reacties Link kopieren
Dus al voordat jullie seks hebben, probeert hij je 50 euro te geven, wat je (terecht) een belediging vindt, maar daarna duik je nog steeds met hem het bed in? Eerlijk gezegd vind ik dat al erg dom van je. Ik zou inderdaad niet meer met hem afspreken, want een normale vent, die respect voor jou heeft, zal zoiets nooit doen. Die zal hooguit de volgende date een mooie bos bloemen meenemen, of een ander cadeautje.
Alle reacties Link kopieren
Tampaxropeje schreef:
20-02-2018 08:03
Ja dat is hoe een loverboy je inpakt.

Jij denkt dat jaloezie staat voor liefde en dat hij om je geeft, dat hij je speciaal vindt en daarom claimt, dat hij zuinig op je is, hij jou daarom voor zichzelf wil.

Maar daar staat jaloezie niet voor. Jij bent zijn prooi. Hij is nu bezig in je hoofd te komen en je aan het testen. Alles wat hij doet is weldoordacht.
De eerste keer alleen knuffelen. ‘Hij vindt mij speciaal, het gaat hem niet om de sex’.

Jouw geld geven na de sex. Brengt hij je mee in verwarring.

Maar het is een test. Er zijn namelijk maar drie soorten vrouwen.

1. De vrouw die het niet pikt en niks meer van hem wil weten, maar dan ook echt niks. Ze blockt hem.

2. De vrouw die doet alsof ze het niet pikt, maar hem nog een kans geeft.

3. De vrouw die het pikt.


Zorg alsjeblieft dat je een type 1 vrouw bent.

Type 2 en 3 moet je niet willen zijn. Hij ruikt je naiviteit, je onzekerheid, je lage eigenwaarde, jouw onveilige jeugd of jouw te beschermde opvoeding, jouw behoefte om leuk gevonden te worden door hem en om te pleasen, om alles voor hem te gaan doen omdat je zo erg snakt naar liefde, naar aandacht, naar bevestiging dat je mooi bent, speciaal bent, hij ruikt je eenzaamheid of jouw twijfel, waar je onzeker over bent. Hij maakt je gek, afhankelijk, hij gaat steeds verder je grenzen over. Want je gaat jouw grenzen opgeven voor zijn ‘liefde’. Hij gaat je beheersen, neemt openlijk of stiekem naaktfoto’s en/of naaktfilmpjes. Hij belooft ze niet te delen, hij zegt dingen als ‘vertrouw je me niet?’, ‘waarom vertrouw je me niet’, ‘kijk wat ik voor je doe’ of hij is een man van weinig woorden, waardoor hij mysterieus lijkt, hij maakt dat je jouw eigen gevoel en intuitie gaat negeren.

En dan komt hij in eens met een ‘vriend’ langs. En gaat hij nog meer jouw grenzen over. En dat is nog maar het begin.

Wees alsjeblieft een type 1 vrouw.

En vergis je niet dat je denkt dat je een type 1 vrouw bent, maar je eigenlijk een type 2 vrouw bent. Dat je dit met hem gaat bespreken, hem nog een kans geeft.

Als iemand van je houdt gaat hij jouw grenzen niet over. Nooit. Hij behandelt je met respect. Geld geven nadat je sex gehad hebt met hem, is geen respect. Het is een test. Een hele slimme test. Hij weet heel snel wat voor type vrouw je bent.

Type 1 is klaar met hem. De deur is dicht en blijft dicht. Hij gaat nog van alles proberen om te checken dat je een type 2 vrouw bent en hij die deur toch weer open krijgt met excuses en/of mooie woorden of kadootjes, of mee uitnemen of aan zijn vrienden of ouders of oma voorstellen. Hij kan het zelfs zo draaien dat het aan jou ligt, dat jij overdreven op hem reageert.

Wees wijs. Blijf hier anders schrijven als dat je helpt.

Wauw prachtig geschreven. Dit zouden alle jonge kwetsbare meisjes moeten lezen
Alle reacties Link kopieren
Je zegt in een ander topic dat je een pleaser bent en bovendien eenzaam. Ik kan me zo voorstellen dat je dat in die chats, voor de eerste ontmoeting, ook hebt laten doorschemeren. Voer voor iemand die daar mooi ge-/misbruik van kan maken.
Afkappen dit, zó leuk is hij blijkbaar helemaal niet.
En voor de volgende keer, ga in godsnaam voor een neutrale plek.

Grobbekuiken_ schreef:
20-02-2018 09:18
Je zegt in een ander topic dat je een pleaser bent en bovendien eenzaam. Ik kan me zo voorstellen dat je dat in die chats, voor de eerste ontmoeting, ook hebt laten doorschemeren. Voer voor iemand die daar mooi ge-/misbruik van kan maken.
Afkappen dit, zó leuk is hij blijkbaar helemaal niet.
En voor de volgende keer, ga in godsnaam voor een neutrale plek.
Grobbekuiken heeft gelijk.

Je gaat je echt nog veel eenzamer voelen als je met hem blijft daten. Niet doen hoor lieverd. Liever eenzaam en zelfstandig dan eenzaam en onveilig, volledig in de grip van een man die niet deugt.

Je eenzaamheid kan echt weggaan. Bijna iedereen kent momenten of periodes van eenzaamheid. Daar kan je acties voor ondernemen, google voor tips. Als jouw eenzaamheid echt diep zit, kan je beter professionele hulp zoeken, in therapie gaan. Begin met een gesprek met je huisarts als je niet bij je familie of een goede vriendin terecht kan hiervoor.
Sabrinaaa schreef:
20-02-2018 09:16
Wauw prachtig geschreven. Dit zouden alle jonge kwetsbare meisjes moeten lezen
Dankje. Dit gaat me aan het hart. Helaas zijn die gasten zo uitgekookt en worden veel meisjes als pleaser en niet weerbaar opgevoed.
Alle reacties Link kopieren
Tiswa schreef:
20-02-2018 09:11
Dus al voordat jullie seks hebben, probeert hij je 50 euro te geven, wat je (terecht) een belediging vindt, maar daarna duik je nog steeds met hem het bed in?


Misschien is hij zijn hele leven al gewend om te betalen na zijn ejaculatie. En dat gaat dan misschien niet meer uit zijn systeem en is het veranderd in een dwangneurose. Ik ging vroeger altijd een sigaar roken na de seks. Maar nu ik niet meer rook sta ik toch in mijn blote kanarie in de tuin aan mijn duim te zuigen. Krijg het er vooralsnog niet uit.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
Tampaxropeje schreef:
20-02-2018 08:03
Ja dat is hoe een loverboy je inpakt.

Jij denkt dat jaloezie staat voor liefde en dat hij om je geeft, dat hij je speciaal vindt en daarom claimt, dat hij zuinig op je is, hij jou daarom voor zichzelf wil.

Maar daar staat jaloezie niet voor. Jij bent zijn prooi. Hij is nu bezig in je hoofd te komen en je aan het testen. Alles wat hij doet is weldoordacht.
De eerste keer alleen knuffelen. ‘Hij vindt mij speciaal, het gaat hem niet om de sex’.

Jouw geld geven na de sex. Brengt hij je mee in verwarring.

Maar het is een test. Er zijn namelijk maar drie soorten vrouwen.

1. De vrouw die het niet pikt en niks meer van hem wil weten, maar dan ook echt niks. Ze blockt hem.

2. De vrouw die doet alsof ze het niet pikt, maar hem nog een kans geeft.

3. De vrouw die het pikt.


Zorg alsjeblieft dat je een type 1 vrouw bent.

Type 2 en 3 moet je niet willen zijn. Hij ruikt je naiviteit, je onzekerheid, je lage eigenwaarde, jouw onveilige jeugd of jouw te beschermde opvoeding, jouw behoefte om leuk gevonden te worden door hem en om te pleasen, om alles voor hem te gaan doen omdat je zo erg snakt naar liefde, naar aandacht, naar bevestiging dat je mooi bent, speciaal bent, hij ruikt je eenzaamheid of jouw twijfel, waar je onzeker over bent. Hij maakt je gek, afhankelijk, hij gaat steeds verder je grenzen over. Want je gaat jouw grenzen opgeven voor zijn ‘liefde’. Hij gaat je beheersen, neemt openlijk of stiekem naaktfoto’s en/of naaktfilmpjes. Hij belooft ze niet te delen, hij zegt dingen als ‘vertrouw je me niet?’, ‘waarom vertrouw je me niet’, ‘kijk wat ik voor je doe’ of hij is een man van weinig woorden, waardoor hij mysterieus lijkt, hij maakt dat je jouw eigen gevoel en intuitie gaat negeren.

En dan komt hij in eens met een ‘vriend’ langs. En gaat hij nog meer jouw grenzen over. En dat is nog maar het begin.

Wees alsjeblieft een type 1 vrouw.

En vergis je niet dat je denkt dat je een type 1 vrouw bent, maar je eigenlijk een type 2 vrouw bent. Dat je dit met hem gaat bespreken, hem nog een kans geeft.

Als iemand van je houdt gaat hij jouw grenzen niet over. Nooit. Hij behandelt je met respect. Geld geven nadat je sex gehad hebt met hem, is geen respect. Het is een test. Een hele slimme test. Hij weet heel snel wat voor type vrouw je bent.

Type 1 is klaar met hem. De deur is dicht en blijft dicht. Hij gaat nog van alles proberen om te checken dat je een type 2 vrouw bent en hij die deur toch weer open krijgt met excuses en/of mooie woorden of kadootjes, of mee uitnemen of aan zijn vrienden of ouders of oma voorstellen. Hij kan het zelfs zo draaien dat het aan jou ligt, dat jij overdreven op hem reageert.

Wees wijs. Blijf hier anders schrijven als dat je helpt.
Het kan ook gewoon een eikel zijn uiteraard
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
(loep nou toch)
Je bedoelt: een oude bekende. :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Is dit serieus? Het is toch overduidelijk dat hij je als een hoer ziet.
mamsvan schreef:
20-02-2018 12:31
Het kan ook gewoon een eikel zijn uiteraard
Een eikel is ie zeker. Dus niet mee verder gaan.
Alle reacties Link kopieren
Raar verhaal, spreek nooit meer met die gozer af. Spreek sowieso niet bij je thuis af voor een eerste date, je weet nooit wie of wat je aantreft.
Alle reacties Link kopieren
cinneluv schreef:
20-02-2018 21:36
Is dit serieus? Het is toch overduidelijk dat hij je als een hoer ziet.
Maar waarom als een hoer dan?
Ik heb bet idee dat ik dit verhaal al eens gelezen heb.
Alle reacties Link kopieren
:rofl: en waarom opende je dit precies?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Nahja, het is goed gelukt.

*kuch*
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
JelenaAulest schreef:
20-02-2018 23:32
Maar waarom als een hoer dan?
Omdat je geen elfje bent.

Hoe komt het dat wij je dit moeten uitleggen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
mamsvan schreef:
20-02-2018 12:31
Het kan ook gewoon een eikel zijn uiteraard
:biggrin:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Het ding is ..ik heb nooit een vriendje gehad op mijn 25ste...vandaar de haast en eenzaamheid...mensen beginnen mij al raar aan te kijken denken dat ik lesbisch ben of gewoon een raar persoon....vandaar de onzekerheid
Alle reacties Link kopieren
JelenaAulest schreef:
21-02-2018 04:37
Het ding is ..ik heb nooit een vriendje gehad op mijn 25ste...vandaar de haast en eenzaamheid...mensen beginnen mij al raar aan te kijken denken dat ik lesbisch ben of gewoon een raar persoon....vandaar de onzekerheid
Dat je laat bent met vriendjes zou je minste zorg moeten zijn. Ik zou zeker wel wat aan die naïviteit en goedgelovigheid doen. Die gozer heeft geen goede bedoelingen met je klaar want een gozer met respect doet dit niet als jij dit. Iedereen zegt het hier!
JelenaAulest schreef:
21-02-2018 04:37
Het ding is ..ik heb nooit een vriendje gehad op mijn 25ste...vandaar de haast en eenzaamheid...mensen beginnen mij al raar aan te kijken denken dat ik lesbisch ben of gewoon een raar persoon....vandaar de onzekerheid
Mensen kunnen toch aan de buitenkant niet zien dat je nog nooit een vriendje hebt gehad!
Die onzekerheid zit in jou.
Deze jongen is slecht nieuws (en hij gaat zelf zeggen dat je spoken ziet).
Blokkeer hem en nooit meer mee afspreken.En zoals eerder gezegd een eerste date komt ook niet gelijk bij je thuis.
Alle reacties Link kopieren
JelenaAulest schreef:
21-02-2018 04:37
Het ding is ..ik heb nooit een vriendje gehad op mijn 25ste...vandaar de haast en eenzaamheid...mensen beginnen mij al raar aan te kijken denken dat ik lesbisch ben of gewoon een raar persoon....vandaar de onzekerheid
als je zo doorgaat gaan mensen pas raar naar je kijken, en terecht
Lorem Ipsum
JelenaAulest schreef:
21-02-2018 04:37
Het ding is ..ik heb nooit een vriendje gehad op mijn 25ste...vandaar de haast en eenzaamheid...mensen beginnen mij al raar aan te kijken denken dat ik lesbisch ben of gewoon een raar persoon....vandaar de onzekerheid
Ja dat is veel erger dan misbruikt worden. O_o
turquasi schreef:
21-02-2018 08:18
als je zo doorgaat gaan mensen pas raar naar je kijken, en terecht
Hoezo terecht??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven