Bijzonder verhaal, onhandige timing. (Geen OP)

23-10-2019 03:34 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kaksjx
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-10-2019 11:15
Reden: Op verwijderd, maatregelen zijn genomen
99.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Trotter schreef:
23-10-2019 11:38
Wat een bizarre reacties zeg. Dus omdat één droeftoeter z'n vriendin belazert is meteen de helft van de wereldbevolking waardeloos? Wat een seksisme hier.

Waarom voelen mannen (zoals jij) zich altijd zo aangesproken? Trouwens heb jij mij horen zeggen dat werkelijk ALLE mannen waardeloos zijn? No hony.
Nou dan...hou op met miauwen dan.
Alle reacties Link kopieren
Fantastic_Ambiance schreef:
23-10-2019 11:56
Waarom voelen mannen (zoals jij) zich altijd zo aangesproken? Trouwens heb jij mij horen zeggen dat werkelijk alle mannen waardeloos zijn? No hony.
Nou dan...hou op met miauwen dan.

Ten eerste ben ik geen man. Ten tweede reageerde je instemmend op iemand die beweert dat je niets aan mannen hebt. Ten derde ben ik je 'hony' (sic) niet (zeker niet als je niet eens weet hoe je het moet spellen). En tenslotte hebt ik een gruwelijke hekel aan seksisten, of dat nu mannen of vrouwen zijn, dus daar reageer ik op wanneer ik wil.
Alle reacties Link kopieren
Trotter schreef:
23-10-2019 12:00
Ten eerste ben ik geen man. Ten tweede reageerde je instemmend op iemand die beweert dat je niets aan mannen hebt. Ten derde ben ik je 'hony' (sic) niet (zeker niet als je niet eens weet hoe je het moet spellen). En tenslotte hebt ik een gruwelijke hekel aan seksisten, of dat nu mannen of vrouwen zijn, dus daar reageer ik op wanneer ik wil.

Als je geen man bent wat is je probleem dan.?!!!!
Dan reageer ook niet troela.
Alle reacties Link kopieren
Fantastic_Ambiance schreef:
23-10-2019 12:22
Als je geen man bent wat is je probleem dan.?!!!!
Dan reageer ook niet troela.

Seksisme = seksisme. Seksisme tegen mannen is niet minder erg dan seksisme tegen vrouwen.
En nogmaals: ik reageer wanneer ik wil, me uitschelden gaat daarin geen verschil maken.
Alle reacties Link kopieren
Fantastic_Ambiance schreef:
23-10-2019 12:22
Als je geen man bent wat is je probleem dan.?!!!!
Dan reageer ook niet troela.
Zo kan ie wel weer.

Ik hoop dat TO iets minder laf is tegen zijn vriendin als hier en het gewoon netjes uitmaakt voordat zij voor hem naar de andere kant van het land verhuist. Maar ik vrees van niet. Als je hier de reacties al niet aan kunt...
Zeg me je naam en ik vertel je hoe je heet.
Alle reacties Link kopieren
Trotter schreef:
23-10-2019 12:24
Seksisme = seksisme. Seksisme tegen mannen is niet minder erg dan seksisme tegen vrouwen.
En nogmaals: ik reageer wanneer ik wil, me uitschelden gaat daarin geen verschil maken.

Laat je niet opnaaien door deze forummer. Ze heeft een week lang moeten nagelbijten tijdens haar ban, nu kan ze weer even losgaan.
Doet ze erg graag (even loepen)
Pindakaasjes schreef:
23-10-2019 13:19
Laat je niet opnaaien door deze forummer. Ze heeft een week lang moeten nagelbijten tijdens haar ban, nu kan ze weer even losgaan.
Doet ze erg graag (even loepen)
Volgens mij werd het vooral sneu omdat iemand iets generaliserends/seksistisch zei ener vervolgens meerderen dat gaan zitten beamen en denken dat je een kerel bent als je ertegen ingaat. Maar het zijn inderdaad wel weer the usual suspects, dus erom lachen (inclusief over die uiterst voorspelbare reactie dat je dan vast een man bent) is waarschijnlijk beter ,😉
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook buitengewoon jammer dat ts niks meer van zich laat horen. Beetje laf wel. :hihi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven