Bioscoop date (tips) [Lege OP]

08-07-2020 19:11 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet genoeg bedankt voor jullie antwoorden! :)
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-07-2020 05:42
Reden: OP (grotendeels) verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
87.90% gewijzigd
Dus je wil uit de friendzone? Ze heeft nog geen enkele weet van de interesse die jij hebt in haar?
Weten jullie beide dat het nu niet vriendschappelijk is?

Of weet alleen jij dat?
Wat dacht je van 'wat zie je er mooi uit' ?
Probeer dat eerst eens. Kijk hoe dat ze daar oo reageert. Ik moet er persoonlijk niet aandenken om gelijk een arm om mij heen te krijgen.
babbeleo schreef:
08-07-2020 19:28
Dus je wil uit de friendzone? Ze heeft nog geen enkele weet van de interesse die jij hebt in haar?
oow nee sorry, ik heb al aangegeven dat ik haar leuk vindt!*
Gerond1998 schreef:
08-07-2020 19:30
En wat zei zij daarop?
Nemain• schreef:
08-07-2020 19:31
En wat zei zij daarop?
p
anoniem_399593 wijzigde dit bericht op 08-07-2020 21:39
15.74% gewijzigd
In flirten dat betreft zou ik haar om haar consent vragen om een elleboog te geven, rekening houdend met metoo en corona
Ik zou nooit terwijl we zwijgend een film aan het kijken zijn voor het eerst haar hand vastpakken of zoiets. Alleen als je elkaar ook aankijkt en het duidelijk is dat de gevoelens wederzijds zijn. Anders kan het snel heel ongemakkelijk worden.
Oh, dan kun je best haar hand vastpakken. Of gewoon vragen of je haar mag zoenen.
Antoon69 schreef:
08-07-2020 19:39
Ik zou nooit terwijl we zwijgend een film aan het kijken zijn voor het eerst haar hand vastpakken of zoiets. Alleen als je elkaar ook aankijkt en het duidelijk is dat de gevoelens wederzijds zijn. Anders kan het snel heel ongemakkelijk worden.
Goede tip.
Gerond1998 schreef:
08-07-2020 19:37
Dat ze ook gevoelens heeft voor mij!
Oh dat klinkt een stuk beter. Maar kijk wel elkaar aan zou ik denken..
Ik snap een biosdate niet. Dan zit je anderhalf uur zwijgend naast elkaar.
vivapimpelmees schreef:
08-07-2020 19:43
Je kan daarna toch lekker doorzakken samen?
vivapimpelmees schreef:
08-07-2020 19:43
Nee joh. Handje vasthouden, beetje tongen.
Arm om haar heen kan in een later stadium, niet als eerste stap. Kan ongemakkelijk zijn en ze kan geen kant op.

Hand vasthouden klinkt wel goed als duidelijk is dat jullie meer willen van elkaar.
Ik zit met een bioscoopdate nooit zwijgend naast elkaar.

*herinneringen komen boven*

Je kan ook een zak m&m's delen :loveys:
Rol pepermunt in je broekzak. Niet vergeten.
*Denkt terug aan laatste bioscoop date*

Kan me weinig van de film herinneren. Beetje kriebelen/strelen is altijd wel aan de orde toch?
Veel plezier op date!
Gerond1998 schreef:
08-07-2020 19:30

Dat is mooi meegenomen!*
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 08-07-2020 20:07
Reden: Uitroepteken!
0.31% gewijzigd
En check vooraf even van wat voor films ZIJ houdt,niet jij. Maakte zelf ooit de fout als martial art-beoefenaar met toenmalige date naar een Kungfu film te gaan.De lichamen/lijken vlogen vanaf begin in het rond. :vechten:
Dat kwam de romantiek niet ten goede :|
Vraag blijft,why is the rum gone?
Nighttripper schreef:
08-07-2020 20:08
En check vooraf even van wat voor films ZIJ houdt,niet jij. Maakte zelf ooit de fout als martial art-beoefenaar met toenmalige date naar een Kungfu film te gaan.De lichamen/lijken vlogen vanaf begin in het rond. :vechten:
Dat kwam de romantiek niet ten goede :|
Ik ben met mijn eerste echtgenoot naar een horrorfilm gegaan als eerste date. Pas maanden later liet hij vallen een hekel te hebben aan horror films haha. Dat kwam toen alleen maar omdat we met mijn familie/vrienden groep weer een horrordate-night wilde plannen (alle matrassen naar beneden slepen, iedereen omkleden, non stop horrorfilms aanzetten en altijd een verrassing wie op welk moment wakker was.)
Hij wilde eigenlijk niet. Nou ja zeg!

Ik vond een bioscoopdate wel fijn. Samen even een stukje wandelen naar de bios, samen popcorn delen (weet je gelijk over iemand zoet of zout wilt heel belangrijk) en bij spannende/romantische stukken elkaar aankijken of aanraken.
Na afloop de film nabespreken en ergens een drankje doen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ga wat anders doen. Mijn tip.
advies opzoeken van online alfamannen en pick up artists. Dan komt het vast wel goed.

"Kino" maken is heeul belangrijk als een echte alfaman.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven