Bruiloft

15-07-2026 15:48 78 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd en dus gaan we een bruiloft organiseren! Het lijkt me leuk om hier iets van mijn hyper enthousiasme kwijt te kunnen (Ik zit op het spectrum en wanneer mijn enthousiasme eenmaal aangaat over iets.. moet ik er op letten dat ik mijn omgeving niet helemaal tot waanzin drijf :proud: )

Zijn er hier toevallig meer mensen die komend jaar gaan trouwen en het leuk vinden om hierover te kletsen? Of mensen die al getrouwd zijn, en tips hebben over wat leuk is, of wat juist absoluut niet leuk is?
kaartje1 schreef:
22-07-2026 23:02
Een nauw aansluitende jurk.
Met een mooie sleep en open rug.
Kant bij de bovenkant. Heel tevreden.

Gedeeltelijk wel een beetje hoe ik in mijn hoofd had. Alleen de open rug dat had ik van te voren niet verwacht.

Ook hele andere jurken en stijlen gepast.
Dat klinkt heel mooi! Ik zag dat veel jurken een open rug hebben. Misschien een beetje een gekke vraag hoor.. maar hoe doe je dat dan met een BH? Zijn die jurken zo goed gemaakt dat je die niet mist? Of is zoiets alleen weggelegd voor mensen met een niet te grote voorgevel?
En een hele andere afslag.. maar hoe beslissen jullie wie je wel en niet uitnodigt? We willen het bewust klein houden, omdat dat gewoon een stuk beter bij allebei onze persoonlijkheden past. Alleen ik merk dat het dan toch al snel is van “als ik die collega uitnodig, dan moet ik minstens die en die ook uitnodigen” of dat je die ene lievelingsfamilie lid er wel graag bij wil hebben.. maar je voor je gevoel dus dan toch weer 2/3 mensen meer uit moet nodigen. Vooral uit fatsoen, want wanneer je dat niet doet word het opeens wel heel duidelijk wie de favorieten zijn zeg maar. :$
Badeendje92 schreef:
23-07-2026 09:58
Dat klinkt heel mooi! Ik zag dat veel jurken een open rug hebben. Misschien een beetje een gekke vraag hoor.. maar hoe doe je dat dan met een BH? Zijn die jurken zo goed gemaakt dat je die niet mist? Of is zoiets alleen weggelegd voor mensen met een niet te grote voorgevel?
Bij mijn jurk zit er een bh in eigenlijk. (Of een cup noemen ze dat volgens mij) Bij 'mijn' jurk die ik aan had, had ik niet het gevoel dat ik een bh miste. Ik voelde ook steun. (C cup). Ik heb ook een mooie jurk gepast met een a cup erin. Daar vielen mijn borsten zo ongeveer uit aan de onderkant. 😇 dame van de trouwjurkenwinkel vertelde dat de coupeuse dit dan aanpast naar je eigen cupmaat.
Verder bestaat er ook nog zoiets als een voorplak bh. Zie google. Dus er zijn opties.

De vraag over je gasten beantwoord ik later..wij vonden dit erg lastig.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven