Dating...

19-11-2017 23:52 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu een aantal weken met een vrouw aan het daten. We sturen een hele dag berichten naar elkaar door etc. Praten over alles en nog wat, ik voel echt een klik. Ze zei namelijk dat ze een halfjaar geleden uit een relatie kwam die zij heeft geëindigd.

Nu ben ik toch wat achterdochtig aan het worden door een aantal rare opmerkingen/momenten.

-Op onze eerste date zei ze dat ze geen facebook had, opzich stond ik daar toen niet bij stil.
-We waren aan een spelletje online aan het spelen op de playstation en opeens kwam er iemand in haar appartement. Ze zei op voorhand dat ze had afgesproken met vrienden maar ik hoorde die via de headset zomaar binnenkomen. Ze schoot in paniek en zette snel de playstation af. Als student gebeurt dat wel vaker. Toen ook niet direct bij stilgestaan
-Ze heeft een overdreven druk schema, heeft net een huis gekocht etc.
-Ik heb mijn vrienden wel al verteld dat ik iemand aan het daten ben. Zij heeft dat nog helemaal niet gedaan. Ik vond dat het wel serieus kon worden dus dacht van waarom niet. Ze waren toch al achterdochtig omdat ik zo vaak smsen stuurde.

Nu heb ik haar eens opgezocht op google. Vond ik een facebook profiel van haar. Op mijn eigen profiel kan ik haar niet opzoeken, op een onbekend profiel wel. Op de profielfoto staat zij met haar (ex?)-vriend.

Nu weet ik helemaal niet wat ik hiervan moet denken. Ik heb zoveel vragen, was alles dan gelogen? Heeft zij wel echt gevoelens voor mij? Zit zij hem te bedriegen met mij?

Ik heb nog niets gezegd want we gaan dinsdag terug op date. Moet ik haar hiermee confronteren of wacht ik dit best af? Ik voel me totaal om de tuin geleid...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou met mijn eigen profiel op haar profiel klikken. Dan ziet ze dat jij haar hebt gezocht en kan ze mooi reageren.
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft me geblokkeerd, nog vooraleer we op date gingen. Ik kan haar dus niet bevrienden of een bericht sturen onder mijn eigen naam...
1 date en zoveel wantrouwen. Stop er mee.
Alle reacties Link kopieren
Ken je haar via tinder?
Daar heb ik wel vaker dames gedate die waren vergeten te vertellen dat ze een relatie hadden. Als het gezellig is hoef je haar niet direct te confronteren, dat kan ook later nog. Ik zou wel goed uitkijken.
Maar kan je uit haar profiel opmaken dat ze nu een relatie heeft of niet? Ik zou wel aan haar vragen of ze Facebook heeft. Gewoon voor de fun.
MoirenPhae schreef:
19-11-2017 23:59
1 date en zoveel wantrouwen. Stop er mee.
en wat gingen ze doen? online playstationen
S-Meds schreef:
20-11-2017 00:19
en wat gingen ze doen? online playstationen
O, dat was de date?

Ik dacht ieder vanaf huis, dus los van de date.
Alle reacties Link kopieren
Waarom je tijd nog aan verspillen? Ik zou dinsdag haar confronteren met alles. Ook dat afspraak vind ik verspilde tijd maar ik zou wel eens willen zien hoe ze hier eruit redt.
Bam!!!!
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
19-11-2017 23:59
1 date en zoveel wantrouwen. Stop er mee.
Hij schrijft dat ze een paar weken aan het daten zijn, dus denk ik wel meer dan 1 date
Mademoiselleeeee schreef:
20-11-2017 06:37
Hij schrijft dat ze een paar weken aan het daten zijn, dus denk ik wel meer dan 1 date
Dat maakt geen verschil voor mijn advies.
Alle reacties Link kopieren
Die heeft al een relatie hup het kanaal in met deze dame. Ze liegt in ieder geval alles aan elkaar. Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven