De ideale jongen maar z'n huis
donderdag 15 mei 2025 om 18:23
Ik date sinds enige tijd met een super leuke jongen.
HIj is helemaal wat ik zoek. We kunnen goed over alles praten, lachen en begrijpen elkaar.
Het is erg fijn om samen te zijn de hele dag.
Nou is er een probleem, z'n huis is overvol, rommelig en echt een ramp.
Ik heb hem aangegeven dat ik hier niet in kan wonen. Dan zegt hij ik wil het anders maar ondertussen veranderd het niet (hij heeft geen tijd en weet niet waar ik moet beginnen). Zals hij leeft wil ik niet leven.
Wat nu?
Groet,
Lizzie
HIj is helemaal wat ik zoek. We kunnen goed over alles praten, lachen en begrijpen elkaar.
Het is erg fijn om samen te zijn de hele dag.
Nou is er een probleem, z'n huis is overvol, rommelig en echt een ramp.
Ik heb hem aangegeven dat ik hier niet in kan wonen. Dan zegt hij ik wil het anders maar ondertussen veranderd het niet (hij heeft geen tijd en weet niet waar ik moet beginnen). Zals hij leeft wil ik niet leven.
Wat nu?
Groet,
Lizzie
zaterdag 17 mei 2025 om 14:53
Dat lees ik ook nergens. Rommelig en overvol staat er, en TO vindt het een ramp. We weten niet of het gaat over aangekoekte vaat en een hoardersbende, of over metershoge boekenkasten en laden vol foto-albums, keukenkastjes met servies van overgrootmoeder en 60 planten op de vensterbank.
zaterdag 17 mei 2025 om 16:32
Yakuzakiko schreef: ↑16-05-2025 19:20Dat hoeft niet te gebeuren, sommige mensen hebben een zetje nodig.
No way. Mijn ervaring is anders.
Als het niet in je zit, je bent dus rommelig en slordig en het boeit je niet om op te ruimen of schoon te maken en de ander vindt dat juist heel belangrijk, dan komt er gezeur. Mark my words.
Heal the world, make it a better place.
zaterdag 17 mei 2025 om 19:28
Misschien moet je even kijken waar ik op reageer
zaterdag 17 mei 2025 om 19:53
Het staat er stom inderdaad. Jij had even goed commentaar op mousse als ik. Maar ik vond het wat raar om dat dan te vergelijken met een moeder die dat met haar kind doet. Ik vind het eerder overkomen als iemand die de partner naar haar hand wil zetten. TO mag uiteraard wel zelf beslissen of ze iemand die de spullen niet na gebruik op de plek teruglegt als partner wenst te hebben. Of iemand die de vieze vaat laat staan. Of glas en plastic van drie weken heeft opgestapeld of weet ik wat.
zondag 18 mei 2025 om 13:05
Daar ging mijn reactie niet overDala schreef: ↑17-05-2025 19:53Het staat er stom inderdaad. Jij had even goed commentaar op mousse als ik. Maar ik vond het wat raar om dat dan te vergelijken met een moeder die dat met haar kind doet. Ik vind het eerder overkomen als iemand die de partner naar haar hand wil zetten. TO mag uiteraard wel zelf beslissen of ze iemand die de spullen niet na gebruik op de plek teruglegt als partner wenst te hebben. Of iemand die de vieze vaat laat staan. Of glas en plastic van drie weken heeft opgestapeld of weet ik wat.
Er was hier iemand die voorstelde om een dag samen met hem op te ruimen, en als hij het dan niet bij hield alsnog te stoppen met de relatie
Ik vind dat hele opruimen al stom, laat hem lekker.
En dan controleren of hij het bij houdt.
Achterlijk gewoon.
Misschien snap je me nu beter.
zondag 18 mei 2025 om 13:38
zondag 18 mei 2025 om 15:54
Dan zijn we het gewoon eens.Tafelkleed schreef: ↑18-05-2025 13:05Daar ging mijn reactie niet over
Er was hier iemand die voorstelde om een dag samen met hem op te ruimen, en als hij het dan niet bij hield alsnog te stoppen met de relatie
Ik vind dat hele opruimen al stom, laat hem lekker.
En dan controleren of hij het bij houdt.
Achterlijk gewoon.
Misschien snap je me nu beter.
zondag 18 mei 2025 om 17:58
zondag 18 mei 2025 om 18:00
Vind je dat? Ik vind "overvol, rommelig, een ramp, zo wil ik niet leven" niet duiden op: gewoon meer spullen omdat er een kind woont.Pelle schreef: ↑18-05-2025 13:38Zie het andere topic van TO. Deze “jongen” heeft een dochter van 9. Het klinkt alsof TO zelf geen kinderen heeft. Dan is het ook niet zo gek dat zijn huis voller en rommeliger is. Hij heeft minder tijd en nu eenmaal meer spullen, omdat er ook spullen zijn van dochter.
Ik vind het best extreem klinken zoals to het beschrijft.
zondag 18 mei 2025 om 18:02
Nou als je zelf in een showroom woont, vind je het bij anderen al snel rommelig en overvol.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in