De liefde is op....

03-12-2019 11:01 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Geen vragen of zo maar het lijkt me wel fijn om ervaringen en herkenbaarheid te lezen...

Ik ben al 20 jaar samen met mijn vriend, dat betekend dat ik 12 was toen we verkering kregen!

Rond mijn 18de hebben we een break gehad en heb ik eventjes een andere vriend gehad, toch kwamen we weer samen na een klein jaar.

We hebben een huis gekocht, 3 kinderen binnen 6 jaar gekregen, huis verkocht en verhuisd (nu een huurhuis) geen hoge toppen en geen diepe dalen.

Tot ik 2 jaar geleden tot mijn eigen verbazing een korte maar heftige affaire had met een gezamenlijke "vriend"
Na een maand opgebiecht en het huis was te klein, logisch.

Na een aantal moeilijke maanden zijn we er weer voor gegaan.

Maar nu heb ik toch weer een soort zoekend gevoel, zoekend naar liefde spanning voor mij en van mij. Het lijkt wel of het op is 😞

Als er ruzie is, problemen, een ander in het spel, noem maar op. Dan lijkt het makkelijk om toe te geven dat de relatie niet goed is. Maar in dit geval, hebben we alles voor elkaar maar ik voel het niet...

Ik heb het aangesneden thuis en we zijn goed in gesprek met elkaar, maar vriend snapt het niet echt. Het is moeilijk uit te leggen....


Bedankt voor het lezen in ieder geval x
nessemeisje schreef:
03-12-2019 19:42
Ja doeg, die man weet waarschijnlijk amper wat hem overkomt. En als hij niet adequaat genoeg reageert terwijl zijn vrouw voor de tweede keer de boel op zijn kop wil zetten, is hij opeens passief-agressief? Kom aan zeg.
Knap dat jij dat zo goed weet.

Dit soort zaken ontstaan doorgaans uit een wisselwerking.
Alle reacties Link kopieren
Calypso- schreef:
03-12-2019 17:13
Ik denk dan juist dat het in deze tijd een meerwaarde is om zo lang bij elkaar te blijven . Iemand waarmee je groeit en die je kent en accepteert zoals je bent .
Tegenwoordig ben je maar een klik verwijderd van een affaire .
Ik denk van niet.
Man en vrouw zijn niet meer afhankelijk van elkaar en kunnen prima solo door. We hebben de luxe om te kiezen voor ander levensgeluk en daar kan ook maar zo bevrediging van lust bij komen. Ook kinders hebben primair gezien maar één ouder nodig om te overleven en best een vorm van geluk te ervaren.

Die laatste zin snap ik niet. Om te affaire-ën hoef ik niet te klikken, ik hoef alleen mijn broek maar naar beneden te trekken voor iemand die mijn partner niet is.
Volgens mij dan hoor.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven