Wat een bofkont! Zelf heb ik geen leukerds gespot deze week. Ben lekker de hele week thus gebleven en ga vanavond ook niet in de kroeg hangen. Lafjoe blijft eens een weekend braaf thuis. Heb wel genoten van lekkere man op de tv deze week. Mjammie Richard Gere, wat is dat een rijpe stoere vent. En dan te bedenken dat ik hem "vroeger" echt lelijk vond.
Sommige mannen hebben gewoon iets. Die worden naar mate ze ouder worden beter, mooier, stouter. Die combi jongensachtig met weten wie ze zijn en waar ze voor staan is het denk ik of niet Lafjoe? Richard heeft dat, zo ook Sean Connery, of wat dacht je van "mijn" lekkere ding: George Clooney. Even "braafjes" thuis zijn is niets mis mee hoor. Er is een tijd van stappen en een tijd van thuis zijn hahaha. Enkel maar stappen wordt ook zo saai. Je komt op den duur alleen dezelfde mensen tegen als je niet oppast.
MMMHHHHH JAAAAAA George Clooney...ooohhhh je kan me wegdragen...die is lekker...zelfs nu hij helemaal grijs is. Stoute ogen, lekkere ondeugende kop, mannelijke uitstraling.....doe mij die maar...
En ja inderdaad, dat stappen of in de kroeg hangen, begint soms te vervelen. Het zijn wel leuke mensen die ik elke keer tegenkom, maar ppfff deze week even niet, maar dat heeft ook een hele andere reden.
Stappen is harstikke gezellig. Ik doe het graag. Maar ik zit net zo graag thuis alleen of met vrienden of vriendinnen. Of met zijn twee. Hapjes, drankjes in huis. Lekker muziekje op en ben ik helemaal in mijn nopjes.
Hahahaha.....wel zonder helm en pak anders zien ze niet dat je een vrouw bent. Wel gevaarlijk...maar ja gevaarlijke vrouwen vinden mannen wel spannend?
Nou Ing, zo'n lekker strak lederen pakkie daar maak je menig man gek mee Niet die helm opzetten dan he!
En gevaarlijke vrouwen?? Nou hoe vaak ik wel niet heb gehoord dat ik een "gevaarlijke" vrouw ben..ppff en ze rennen nog steeds heel hard weg...dus denk dat je het mis hebt