De zoektocht naar leuke mannen en vrouwen .. deel 14 ??

01-08-2007 17:03 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom binnen en vertel over je belevenissen bij het zoeken naar, en het ontmoeten van, leuke mannen en vrouwen !!!
Nog leukerds gespot? Of was je met een leukerd?

En het restylen / klussen is nog lang niet klaar hier. Maar het resultaat mag er elke keer weer zijn, dus dan is het wel leuk om te doen...
Beiden Lafjoe, ik heb leukerds gespot (O), en ik was met een leukerd. ;-) Je gaat eer van je werk krijgen lieverd dat weet ik zeker.
Wat een bofkont! :cheer2: Zelf heb ik geen leukerds gespot deze week. Ben lekker de hele week thus gebleven en ga vanavond ook niet in de kroeg hangen. Lafjoe blijft eens een weekend braaf thuis. Heb wel genoten van lekkere man op de tv deze week. Mjammie Richard Gere, wat is dat een rijpe stoere vent. En dan te bedenken dat ik hem "vroeger" echt lelijk vond.
Sommige mannen hebben gewoon iets. Die worden naar mate ze ouder worden beter, mooier, stouter. Die combi jongensachtig met weten wie ze zijn en waar ze voor staan is het denk ik of niet Lafjoe? Richard heeft dat, zo ook Sean Connery, of wat dacht je van "mijn" lekkere ding: George Clooney. Even "braafjes" thuis zijn is niets mis mee hoor. Er is een tijd van stappen en een tijd van thuis zijn hahaha. Enkel maar stappen wordt ook zo saai. Je komt op den duur alleen dezelfde mensen tegen als je niet oppast.
MMMHHHHH JAAAAAA George Clooney...ooohhhh je kan me wegdragen...die is lekker...zelfs nu hij helemaal grijs is. Stoute ogen, lekkere ondeugende kop, mannelijke uitstraling.....doe mij die maar...
En ja inderdaad, dat stappen of in de kroeg hangen, begint soms te vervelen. Het zijn wel leuke mensen die ik elke keer tegenkom, maar ppfff deze week even niet, maar dat heeft ook een hele andere reden.
Hi iedereen...dit is gezellig topic...dus kom ik er gezellig bij!
Hai Ing, gezellig dat je er weer bent.

Stappen is harstikke gezellig. Ik doe het graag. Maar ik zit net zo graag thuis alleen of met vrienden of vriendinnen. Of met zijn twee. Hapjes, drankjes in huis. Lekker muziekje op en ben ik helemaal in mijn nopjes.
Hi Dushi....beter topic dit...hahahhaa...

Ik zit nu ook lekker thuis met kaarsjes aan en lekker roseetje erbij.

Maar ga ook heel graag weg....uiteten of drankje ergens drinken.
Daar ben ik ook weer. Hallo Ing! Gezellig! Al denk ik dat er velen last hebben van het forum. Werkt niet echt optimaal zo nu en dan....
Ik ben er ook weer...

Hi lafjoe!!!

Ja heb er ook last van...traag de site!!
Ja ppfff verschrikkelijk zeg! Dus jij zit ook lekker thuis? Niks spannends mee gemaakt?
Ja heel irritant dat het zo traag is....

Nee hoor lekker rustig avondje thuis. Heerlijk!

Morgen naar Rotterdam...Bavaria City Race. Genoeg mannen denk ik...maar ja die hebben alleen maar oog voor de race-autootjes. Hahahaha....
Ing dan ga je gwoon in zo'n race autootje zitten...Wedden dat ze dan zeker aandacht hebben voor je?
Hahahaha.....wel zonder helm en pak anders zien ze niet dat je een vrouw bent. Wel gevaarlijk...maar ja gevaarlijke vrouwen vinden mannen wel spannend? ;-)
Nou Ing, zo'n lekker strak lederen pakkie daar maak je menig man gek mee ;-] Niet die helm opzetten dan he!

En gevaarlijke vrouwen?? Nou hoe vaak ik wel niet heb gehoord dat ik een "gevaarlijke" vrouw ben..ppff en ze rennen nog steeds heel hard weg...dus denk dat je het mis hebt :rofl:
Ja zo'n strak pakkie doet wonderen?!

Nee een gevaarlijke vrouw willen ze ook niet? Huisvrouw vinden ze volgens mij ook nix.

Wat willen ze die mannen????? ;-)
Goedenacht allemaal! Xander komt nog even kijken naar wat activiteit hier!
Ing dat is een goeie vraag aan de verkeerde persoon :rofl: Ik ben de laatste die je dat zou kunnen vertellen 8-P
Hai Xander!
Hé Lafjoe! Lekker rustig hier....ben je ook flink aan de nachtbraak? ;-)
Hi Xander...je komt als geroepen!

Zie mijn vraag aan de verkeerde persoon ;-)
Yep...geeeeeen idee waarom, maar ben er nog. Heb je een leuke dag gehad?
Ing33 schreef op 19 augustus 2007 @ 01:30:

Hi Xander...je komt als geroepen!

Zie mijn vraag aan de verkeerde persoon ;-)
X-D :cheer2: :hello:
Ja, leuke avond gehad....bij een vrien geweest...Band of Brothers gekeken...erg mooi!

En Ing.....wat is er meid? Wat wil je weten van een man? ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven