Eerste kus

22-01-2021 10:02 38 berichten
Vraagje vooral voor de vrouwen hier.

Na hoeveel dates wil je dat een man voor de eerste kus gaat?

En hoe geef jij dan als vrouw subtiele signalen om dit duidelijk te maken?
Alle reacties Link kopieren
Als er bij het afscheid na de eerste of tweede date niet gezoend wordt, dan is er volgens mij geen chemie hoor. Tenzij je 13 bent, dan ligt het anders.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
Als er een klik is, waardeer ik een kus bij de eerste date.

Mijn ervaring is dat als er niet gezoend wordt na de eerste date, dat er dan ook geen vervolg komt.
Alle reacties Link kopieren
2021: een vrouw mag ook een zoen initiëren. Subtiele hints werken meestal niet. Wees duidelijk.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
hamerhaai schreef:
22-01-2021 10:23
2021: een vrouw mag ook een zoen initiëren. Subtiele hints werken meestal niet. Wees duidelijk.
Dit dus. Hints geven dat je date je mag zoenen? In welke eeuw zit je TO?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Hasse88 schreef:
22-01-2021 10:26
Dit dus. Hints geven dat je date je mag zoenen? In welke eeuw zit je TO?
Ik denk dat de TO een man is die graag wil weten hoe hij kan zien dat ze gezoend wil worden.
Alle reacties Link kopieren
Dit klinkt zo... berekenend, koel. Een kus zou ik geven uit gevoel, niet op de hoeveelheid dates die op de teller staat. Ik ben ook al zo oud dat ik niet ga wachten tot een man een kus geeft.
hamerhaai schreef:
22-01-2021 10:23
2021: een vrouw mag ook een zoen initiëren. Subtiele hints werken meestal niet. Wees duidelijk.
Dit inderdaad. Come on zeg.
Hasse88 schreef:
22-01-2021 10:26
Dit dus. Hints geven dat je date je mag zoenen? In welke eeuw zit je TO?
In de Corona eeuw 😉

Maar hier wordt er dus meestal pas gekust op de 3de date!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet iemand die snel kust (of seks hebt) met iemand. Daarnaast word ik ook niet snel verliefd. Dus ik moet je wel echt leuk (relatiemateriaal) vinden om een kus te geven. Dat duurt dan ook wel even.

Een fijne eerste date krijg je bij mij een dikke knuffel.
Alle reacties Link kopieren
Er bestaat geen magisch recept voor de eerste kus.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Dat verschilt van persoon tot persoon. Als je een hint wil geven, vaak zijn er bepaalde momenten waarop een kus logisch is. Zoals bij een afscheid. Zorg dat hij meeloopt naar je fiets/auto/voordeur en neem dan uitgebreid afscheid.
Alle reacties Link kopieren
Kussen/zoenen wat mij betreft op een eerste date als je je er goed bij voelt... vooral op gevoel dus en niet aan de hand van de hoeveelste date het is.
Alle reacties Link kopieren
Eerste date

En daar gaan geen subtiele signalen aan vooraf.
Je loopt samen weg van (bijvoorbeeld) restaurant, en als je elkaar leuk vind, kruip je dan dicht tegen elkaar aan. Je kijkt elkaar aan en zoen volgt vanzelf
Als je niet weet of iemand gekust wil worden dan kan je het beter laten. Of er zijn niet zo subtiele signalen of iemand zit er ( nog) niet op te wachten vaak.

En nee, er is geen vaste hoeveelheid dates voor. Wat een rare denkwijze ook.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
22-01-2021 10:52
Eerste date

En daar gaan geen subtiele signalen aan vooraf.
Je loopt samen weg van (bijvoorbeeld) restaurant, en als je elkaar leuk vind, kruip je dan dicht tegen elkaar aan. Je kijkt elkaar aan en zoen volgt vanzelf
Dit.
Of zoals bij mijn huidige relatie: hij komt aanlopen je wil een wang zoeken maar dat loopt nogal mis en eindigt direct in een stevige zoenpartij.
Toegegeven: het was de eerste date maar bepaald niet het eerste contact: appen, bellen, videobellen.
Chocolade, altijd goed!
Alle reacties Link kopieren
Eerst de hoofse liefde via een gedicht

Vleschelijkheden pas na 4 maanden
Alle reacties Link kopieren
Als de hoeveelheid feromonen aan beide kanten goed zit, dan volgt er vanzelf wel een zoen of wat incidenteel gefrunnik
Alle reacties Link kopieren
Als er chemie is dan verander je allebei vanzelf in een stel magneetjes. En dat kan wat mij betreft prima op de eerste date.

En anders geen subtiele signalen joh, gewoon lekker op de bek pakken.
Alle reacties Link kopieren
De eerste date! Anders ontbreekt de chemie blijkbaar.
Vinden jullie elkaar leuk? Is ze enthousiast om vaker met je af te spreken of ligt al het initiatief bij jou? Kunnen jullie goed met elkaar kletsen of kost het moeite?
Alle reacties Link kopieren
Hier absoluut niet de eerste date. Ik heb echt niks met zoenen met mensen waarvoor ik niks voel. Liefst zoen ik tegen het eind aan van een 2e date zodat ik toch wat tijd heb gehad om iemand iets beter te leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
Ligt helemaal aan hoe de date verloopt en of er vooraf idd contact is geweest, hier veel contact van te voren, appen, bellen, videobellen enz. en dus wel op de 1ste date, zat er idd al een beetje aan te komen door subtiele toenaderingen zoals op een gegeven moment een hand vast pakken, arm om elkaar heen enz., date vroeg nog wel netjes op het moment dat het eigenlijk wel duidelijk was dat we elkaar gingen zoenen of hij me idd mocht zoenen vond ik eigenlijk wel schattig op zijn leeftijd (58 jaar), schoot er bijna van in de lach.
Alle reacties Link kopieren
KataTonDemonaEaytoy schreef:
22-01-2021 11:59
De eerste date! Anders ontbreekt de chemie blijkbaar.
Dat dacht ik ook altijd, eerlijk gezegd. Bij de eerste twee dates ontbrak de chemie totaal niet bij mij en mijn partner, maar toch nam hij beide keren vrij resoluut afscheid met een paar zoenen op de wang. Ik snapte er niks van :@@: . Bij de derde date, een paar dagen na de tweede date, volgde de (fantastische) zoen alsnog en inmiddels zijn we een paar jaar verder en nog steeds is er een enorme aantrekkingskracht tussen ons. :love:
Later bleek dat de enorme klik die we hadden hem een beetje had overdonderd (na jaren daten met wisselend succes) en dat hij me bewust wat beter wilde leren kennen. Hij was bang dat hij de indruk zou geven dat het hem alleen om de seks te doen was, terwijl dat niet zo was.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
22-01-2021 10:37
Er bestaat geen magisch recept voor de eerste kus.
Nee?! o_o Sh*t zeg... :mrgreen:
Ik dacht: tot nu toe pruts ik maar ‘n beetje, maar er IS dus ook gewoon geen recept. :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven