Geen idee of ik dit moet accepteren

21-08-2019 23:12 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste lezers,

-
anoniem_389680 wijzigde dit bericht op 10-11-2019 01:45
99.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het kan gewoon niet waar zijn dat dit nog een vraag is.
Je hebt advies nodig? Serieus?
Je vraagt je af of je dit moet accepteren? Dat kom je hier vragen, omdat je zelf het antwoord niet kunt bedenken? Bijzonder zeg.

Ik weet niet over wie je hier schrijft. Die ‘hij’ is je vriend? Je scharrel? Je weet ik veel wat? Het maakt in iedergeval niet uit, want het komt erop neer dat ‘hij’ jou niet zo leuk vindt. ‘Hij’ vindt het ook niet zo leuk om met jou te zijn.
Hoe kom je erop om na te denken over een toekomst met hem? ‘Hij’ doet moeilijk, jij bent zo te lezen ook een moeilijk persoon. Deze combinatie is het niet. Waarom ga jij om met iemand die jou overduidelijk niet leuk vindt? En jij vindt hem ook niet deugen. Je noemt oneindig veel voorbeelden waardoor het duidelijk is dat ‘hij’ jou niet moet. Hoeveel voorbeelden ga je nog beleven totdat je ziet dat jullie niet bij elkaar horen?
'Zie ik niet een persoon van wie het handig is om ooit afhankelijk van te willen zijn'.

Waarom zou je überhaupt afhankelijk van iemand willen zijn? Of ben je gewoon op zoek naar een meal ticket?
Alle reacties Link kopieren
*Sjaan* schreef:
22-08-2019 06:05
Het kan gewoon niet waar zijn dat dit nog een vraag is.
Nou inderdaad!
Dumpen deze ontiegelijke eikel!
Dat je er na 7 jaar nog steeds iets van probeert te bakken... wat is de pay off? Wat krijg je dat er voor zorgt dat je hiermee blijft aanmodderen?
Je vraagt of je dit moet accepteren en ondertussen accepteer je het al jaren. Waarom?

Zie je dit graag nog veertig jaar oud langer zo verder gaan? Erg blij word je er niet van. Je wilt op je tachtigste toch niet terugkijken op een leven met zo veel gezeik?
Alle reacties Link kopieren
Wet van Wuiles, hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Die spoort niet, je had allang weg moeten zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wat gaat hij voor werk doen dan straks?
Met dat geld kun je wel een opvang betalen hoor. Niet dat ik denk dat hij je als moeder van je kinderen wil, tenminste, zo behandelt hij je niet...
Of doet hij zo tegen iedereen? Want dan wil je daar zéker geen kinderen laten opgroeien.

Dat met die telefoon, dat kun je een volgende keer wat positiever benaderen. Zeiken is ook irritant als je dat met een vriendelijke stem doet. Hoewel je niet per se ongelijk hebt komt het vervelend over. Start volgende keer een leuk gesprek of geef hem een knuffel ofzo of bréng het wat leuker. Aan de andere kant hoeft hij het weer niet zo groot te maken.

Zijn gedrag is idioot. Je bent het er zelf ook -terecht- niet mee eens. Laat hem voor wat het is en zoek iemand die je niet zo naar behandelt. Hier zit geen mooie toekomst in.

Waarom laat je dit gebeuren eigenlijk? Heb je nooit de neiging om heel boos te worden of hem terug op zijn plek te zetten of jezelf te verdedigen? Of hem achter je te laten?
Alle reacties Link kopieren
Je leven heeft 7 jaar stilgestaan omwille van deze debiel? Serieus?

Blokkeer deze gek overal en neem nooit meer contact op. Ga leven! Leuke vriendschappen opbouwen. Leuke relatie krijgen.
I told you walking was idiotic.
Vlietleeuw schreef:
21-08-2019 23:12

Als ik zo kijk naar deze kleinere incidenten en hoe hij omgaat met conflicten tussen ons, dan zie ik niet een persoon van wie het handig is om ooit afhankelijk van te willen zijn.

Afhankelijk van hem worden komt mij een heel slecht idee inderdaad.

En wat jij kleinere incidenten noemt zijn in mijn relatie nog geen eens de grootste incidenten.

Jouw incidenten hebben één gemene deler. Hij accepteert jou niet zoals je bent. Jij moet eerst heel iemand anders worden, wil je dat?
Alle reacties Link kopieren
Alanis Morissette schreef hier nog eens een liedje over: Hands clean.

I wish I could tell the world 'cause you're such a pretty thing when you're done up properly
I might want to marry you one day if you watch that weight and keep your firm body
Alle reacties Link kopieren
Blijf je bij hem ivm zijn toekomstige salaris ? Wat heeft dat er mee te maken ?
Alle reacties Link kopieren
Er zit een heel verhaal in mijn hoofd, dat zal ik je besparen en je de eindconclusie geven...
Ik zou werkelijk schijtziek worden van zo"n relatie. Alleen het lezen van je verhaal et mijn haar al overeind.. kap ermee beiden en zoek iemand die bij je past of blijf lekker alleen.
Wat een sneuneus.
Stop ermee. Je zult nooit goed genoeg zijn, wat je ook doet.

Als je je aanpast aan zijn wensen vindt ie wel weer wat anders om mee te als dannen. Dan kijk je niet raar in het restaurant maar bevalt je lippenstift hem niet. Of de manier waarop je je glas vasthoudt. Of hoe je de ober wenkte.

En na 10 jaar is er helemaal niets meer van je over. Kan jij jezelf weer helemaal opbouwen en hij vindt wel weer een nieuwe te kleineren en te vernederen zodat hij zichzelf superieur kan voelen.

Een man die zich alleen goed voelt als hij iemand anders de grond intrapt is jou niet waard.
Alle reacties Link kopieren
Het maakt niet uit of jij wel of niet perfect bent, hij is gewoon een heel sneu geval. Er zijn genoeg andere mannen die jou wel accepteren zoals je bent en je perfect vinden.
Steek geen tijd meer in oplossingen bedenken hoe je hem tevreden kunt stellen, ga weg bij hem!
Ik snap niet waarom jij deze man nog leuk vindt en er uberhaupt iets samen mee wil doen. Ik zou er allang op afgeknapt zijn. In m'n eentje heb ik 't veel leuker dan met zo'n type.
Waarom komt er op topics die 's nachts zijn geschreven nooit een reactie van de topicstartster? :-?
Alle reacties Link kopieren
En als je nou eens, raar idee misschien, zou gaan daten met iemand die wél leuk is?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een gelukkiger leven, als jij deze "relatie" beëindigt.
Alle reacties Link kopieren
[...]doodvermoeiend verhaal[...]

Ik hoop dat jullie goed advies hebben voor mij.

Tuurlijk.
Ik heb serieus niet alles gelezen bij de eerste 2 alinea's kreeg ik al een advies in mijn hoofd..

Kappen met die gast.

Of ik kan ook zeggen...
Als jij hem blokkeert en negeert, zal jij een leuker leventje krijgen en zal hij vette pech hebben.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag nog uitmaken, die 'relatie'.

Hij is geen fijn persoon, en hij gaat je uiteindelijk alleen nog maar meer kleineren en proberen je gedrag te controleren.

Kies voor jezelf en een toekomst zonder hem.
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_389680 wijzigde dit bericht op 10-11-2019 01:46
0.00% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven